loading...
مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به کانادا , اقامت کانادا , اقامت استرالیا
mohsen بازدید : 174 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (3)

عنوان: شرایط زندگی در آلمان و راه هایی برای پیدا کردن شغل مناسب

تحصیل در آلمان و دریافت بورس تحصیلی این روز ها به یکی از بحث های داغ متقاضیان تحصیل در خارج ازکشور تبدیل شده است.امروزه یک از روش های تامین نیرویی انسانی در کشورهای در حال پیشرفت و توسعه اعطای بورس های تحصیلی می باشد.اما بورس تحصیلی چیست ؟ به کمکی که از سوی دانشگاه ها, موسسات خیریه, مراکز علمی و یا شرکت های خارج از دانشگاه که به یک دانشجوی نخبه و مستعد در زمینه تحصیلی و تحقیقات داده می شود گفته می شود.بورس تحصیلی را معمولا برای افرادی که به دنبال تحصیلات تکمیلی می باشند ارائه می دهند.مهمترین فاکتور های که برای اعطای یک بورس تحصیلی در هر مقطعی در نظر می گیرند عبارتند از : میزان انجام کارهای تحقیقاتی  و پژوهشی دانشجو, که باید از نظر استاندارد علمی سطح بالایی داشته باشد.فاکتور دیگری برای دانشجو تسلط به زبان انگلیسی می باشد.مورد دیگر برای بورس تحصیلی که بسیار هم تاثیر گذار است, داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر در سطح دنیا می باشد.معمولا کمک هزینه هایی که به دانشجویان بورسیه اعطا می شود در قالب های مختلفی است.به عنوان مثال در مواردی مانند : دستیار تحقیق, دستیار تدریس, بورسیه عادی ( که معمولا از سوی شرکتهای بیرون از دانشگاه و یا خود دانشکده در زمینه تحصیل و یا تحقیق روی موضوعات مختلف برای افزایش روحیه و تشویق دانشجو به آنها اعطا می شود.

بورس تحصیلی در آلمان در میان جوانانی قصد ادامه تحصیل دارند, طرفداران بسیاری دارد.این موضوع به دلیل سطح بالای آموزش و تحصیل در آلمان و همچنین وجود پیوندی قوی مابین دانشگاه و صنعت این کشور است که امروزه حاصل این همکاری و نزدیکی این شاخه را در آلمان پیشرفته و مدرن می بینیم.آلمان با تکیه بر دانش و صنعت خود توانسته امروزه به یکی از قدرت های اقتصادی بزرگ اروپا و دنیا تبدیل شود.تحصیل در آلمان، با وجود تنوع رشته‌ها و امکانات مناسب، با دشواری‌هایی نیز همراه است. آنچه برای متقاضیان خارجی علاقه‌مند به تحصیل در آلمان ، در وهله اول حائز اهمیت است، تامین مالی  است. علاوه بر کارهای دانشجویی با حقوق ماهی ۴۰۰ یورو، راه آسان‌تری نیز برای تامین مخارج زندگی وجود دارد و آن دریافت بورس تحصیلی است.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی

در آلمان هشت موسسه وجود دارد که عمده فعالیتشان مربوط به حمایت مالی از دانشجویان خارجی است. این موسسات ممکن است، وابسته به یک حزب سیاسی در آلمان باشند یا گروهی مذهبی را نمایندگی کنند.از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان، می‌توان به نمرات خوب در مقطع کارشناسی، اتمام تحصیل در موعد مقرر و همچنین شرکت در سمینارهایی که از سوی موسسه مورد نظر برگزار می‌شود، اشاره کرد. علاوه بر این، نامه پذیرش از استاد راهنما، بخصوص برای دانشجویان مقطع دکترا الزامی است. آنچه برای اکثر موسسات اهمیت دارد، اطمینان از بازگشت متقاضی به کشورش پس از اتمام دوران تحصیل در آلمان است، تا از این طریق علاوه بر انتقال تجربیاتش به سایرین، وجهه مثبتی نیز از جامعه و فرهنگ آلمان به مردم کشور خود منتقل کند.

تحصیل در آلمان و شرایط تحصیل در آلمان

موسسه‌های گوناگون و شرایط آنها

هشت موسسه مربوط به بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بورسیه خود را تنها دراختیار دانشجویانی قرار می‌دهند، که حداقل یک مقطع تحصیلی را در آلمان به اتمام رسانده باشند. اما موسسه دیگری با نام موسسه “تبادلات آکادمیک آلمان” با دفتر نمایندگی در تهران وجود دارد که شرایط دریافت بورسیه در آن متفاوت است. به طور مثال مدت اقامت متقاضی در آلمان به هنگام درخواست بورسیه نباید از یک سال بیشتر باشد. متقاضیان دانشجو در مقطع دکترا، عمده ترین مراجعه‌کنندگان به این موسسه هستند. این محدودیت از طرف سایر موسسات در آلمان وجود ندارد و متقاضیان خارجی می‌توانند حتی در ترم‌های اول تحصیل نیز بورسیه درخواست کنند.

بورسیه مشروط

 با الزامی شدن شهریه دانشگاه‌ها در اکثر ایالت‌های آلمان، مسئولان دانشگاهی نگران کاهش تعداد متقاضیان خارجی در دانشگاه های آلمان و به تبع آن کاهش روابط آکادمیک با کشورهای مهاجرت به آمریکا مربوطه هستند. از همین رو به طور مثال دانشگاه بیلفلد آلمان، در ابتکاری جالب به دانشجویان خارجی این دانشگاه بورسیه‌ای مشروط ارائه می‌کند. این دانشگاه تحت شرایطی خاص، از دانشجویان خارجی، شهریه دریافت نمی‌کند و دانشجویان تنها تعهد اخلاقی دارند که در پایان دوران تحصیل، این هزینه را به دانشگاه بازگردانند. از همین رو، بورسیه مشروط نیز به انواع دیگر بورسیه‌های تحصیلی اضافه شده است.

شما باید برای قدم اول جهت دریافت بورس تحصیلی به وبسایت دانشگاه مد نظرتان رفته و در مورد مسائلی مانند سیاست های دانشگاه در زمینه بورسیه, بودجه های تحقیقاتی و پژوهشی و ... تحقیق کنید و یا با آنها تماس بگیرید و کسب اطلاعات نمایید.همچنین شما می توانید به مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران مراجعه کرده و اطلاعت لازم را در زمینه بورسیه های مختلف کسب نمایید.

mohsen بازدید : 161 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: هزینه های زندگی در استرالیا چقدر است

این مقاله درمورد استرالیا می باشد.

در هر کشور آداب و رسومی بین مردم وجود دارد که مخصوص آن سرزمین و فرهنگ است و همین ویژگی خاص ، برای گردشگران بسیار جالب توجه می باشد و حتی انگیزه ی اصلی سفر تعداد زیادی از آن ها ، این موضوع است که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور های دیگر آشنا شوند . در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به نمونه هایی از فرهنگ و آداب معاشرت مردم استرالیا .

۱)  یکی از نکات مهم در برخورد مردم استرالیا با یکدیگر ، این است که زمانی که به شخصی را با یک نام مشخص به شما معرفی می کنند ، حتما باید از همان اسم و عنوانی که آن شخص معرفی کننده به کار می برد ، استفاده کنید . مثلا اگر شخصی را بروس معرفی کنند شما نیز میتوانید او را بروس خطاب کنید و کوچکترین تغییری در نام او از طرف شما ، بی احترامی به آن شخص محسوب می شود . در استرالیا مردان معمولا روبوسی نمی کنند و همدیگر را در آغوش نمی گیرند . استرالیایی ها رسمی نیستند و حتی افراد غریبه و حتی زنان را نیز رفیق خطاب میکنند . واژه ی رفیق یا همان mate در اصل برای مردان به کار می رود .


 
2) استرالیایی ها در مقایسه با اقوام انگلیسی خود بسیار خودمانی تر هستند و در سوال کردن و اظهار عقیده رک  و صریح هستند . در اولین برخوردتان با یک استرالیایی اگر  سوال های خصوصی زیادی از شما پرسید ، تعجب نکنید چون آنها فقط کنجکاوند و غریبه ها واقعا برایشان جالب توجه هستند . استرالیایی ها معمولا با غریبه ها برخوردی دوستانه دارند و مهمان نواز نیز هستند.

۳) این امر که همسایه ها تازه واردین رو برای صرف چای دعوت می کنند امری متداول است اگرچه در شهرها ممکن است این آشنایی و معاشرت چندان آسان نباشد. یک شیوه ی مناسب برای آشنا شدن با همسایه ها این است که یک مهمانی به صرف کباب ترتیب دهید و همه ی همسایگان را دعوت کنید.

۴) استرالیایی ها معمولا از پوشش غیر رسمی و راحت استفاده می کنند . مهاجرت به استرالیا مثلا در تابستان در اداره شلوار کوتاه می پوشند و پوشیدن کت و شلوار و کروات معمول نیست مگر اینکه سمت مهمی داشته باشید .

۵) در استرالیا معمولا به موقع به قرار ها و مهمانی ها می روند مگر در موارد خاص که دیر رسیدن نشانه شخصیت است ( به شرطی که پس از مهمان سرشناس اصلی نرسید) .  در مراسم عروسی هر کس که دیر به مهمانی شام برسد و یا اصلا نرسد از لیست آینده ی مهمان ها حذف می شود مگر اینکه اتفاق خیلی مهمی افتاده باشد .

 
6) استرالیایی ها کرایه تاکسی را به نزدیک ترین عدد گرد می کنند و زیاد اهل انعام دادن نیستند مگر در مواردی خاص . حتی باربران و کارمندان هتل و کارکنان دستشویی ها از شما انتظار انعام نخواهند داشت اما طبیعتا اگر بهشان انعام بدهید ناراحت نمی شوند .

mohsen بازدید : 139 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

  عنوان: آشنایی با سیستم آموزشی بلژیک و زندگی در این کشور

 تحصیل در یک دانشگاه بین المللی و پیشرفته برای هر فردی می تواند مهاجرت به کانادا سرنوشت ساز باشد و در تعیین مسیر زندگی شخص نقش اساسی داشته باشد.تحصیل در اروپا و کشور بلژیک هم مزایای خاص خود را دارد.بلژیک یکی از کشور های است که با داشتن دانشگاه های مدرن و بین المللی می تواند به عنوان یک مقصد خوب برای تحصیل معرفی شود.بلژیک در زمینه علم و تکنولوژی خدماتی را عرضه داشته‌است.دانشمندانی همچون سیمون استیون آندرس وسالیوس ,جرادوس مرکاتر را می‌توان از میان دانشمندان موثر از آغاز دوره مدرن در کشورهای اسکاندیناوی نام برد.یه همین خاطر دلایل فراوانی برای تحصیل در بلژیک وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

*دانشگاه های شناخته شده و با کیفیت

*فرصت های عالی برای حضور در موقعیت های شغلی و تحصیلی بین المللی

*شهر های زیبا با چند فرهنگ و زبان مختلف

*میزبانی فوق العاده با غذاهای خاص مخصوص بلژیکی

*کیفیت زندگی بالا در بلژیک

*طبیعت اروپایی و زیبای بلژیک

موقعیت بین المللی بلژیک

از نظر بسیاری از سفرا,خبرنگاران , صاحب نظران و... ,بروکسل پایتخت بلژیک به عنوان یکی از مراکز تعیین سیاست های بین المللی شناخته می شود.اهمیت  شهر بروکسل در جامعه بین المللی به نحوی است که تاثیر گذاری آن را از واشنگتن هم بیشتر می دانند.جمعیت تشکیل دهنده بلژیک نیز بسیار متنوع و بین المللی است.در حدود یک چهارم جمعیت 11 میلیونی این کشور را مهاجرین از کشورهای دیگر تشکیل میدهند که به شهروندان دائمی تبدیل شده اند.به این افراد به اصطلاح (new Belgians) بلژیکی های جدید گفته می شود.

دانشگاه های بلژیک

بسیاری از دانشگاه های بلژیک در کنار سیستم آموزش قوی و پیشرفته خود ,دارای یک چشم انداز بین المللی برای آینده دانشجو می باشند.این دانشگاه ها دارای یک موقعیت عالی در رتبه بندی بین المللی هستند که تاییدی بر سیستم آموزشی خوب و مدرن بلژیک می باشد.طبق آخرین رده بندی اعلام شده در سال 2015 برای بهترین دانشگاه های جهان ,کشور بلژیک دارای 7 دانشگاه با رتبه های زیر 300 میباشد که در این میان چهار دانشگاه این کشور رتبه های زیر 200 را کسب کرده اند.

تحصیل در دانشگاه های بلژیک

آموزش عالی در کشور بلژیک توسط دو جامعه ای که زبان اصلی این کشور تشکیل میدهند سازماندهی شده است.این جوامع فلاندرز ها (نژادهای هلندی) و جوامع فرانسوی میباشند.در کنار فرانسوی و هلندی ,آلمانی هم به عنوان یک زبان رسمی در این کشور شناخته می شود.هر چند که آلمانی زبان ها درصد کمی از جامعه بلژیک را تشکیل میدهند.به همین دلیل عده ای از دانشجویان آلمانی زبان برای تحصیل در آلمان به این کشور سفر می کنند.در حالی که زبان های آموزش استاندارد در دانشگاه های بلژیک ,هلندی و فرانسوی می باشد اما بسیاری از برنامه های بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.رشته های که دانشگاه های بلژیک ارائه میدهند در 21 زمینه بسیار متنوع می باشد.

پذيرش تحصيلي
تمام كساني كه حداقل يك گواهينامه آموزش متوسطه در اختيار داشته باشند مي‌توانند وارد مقطع آموزش عالي شوند.در ايالت فلاندر، براي ورود به رشته‌هاي تحصيلي علوم كاربردي نظير معماري، شركت در آزمون ورودي دانشگاه مربوطه الزامي است. در همين رابطه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي ديگر الزامات پذيرشي را خود به اجرا مي‌گذارند.

ارزيابي تحصيلي
هر سال تحصيلي در ايالت فلاندر بلژيك با برگزاري آزمون‌هاي مربوطه تكميل مي‌شود و دانشجويان موظف هستند براي پذيرش به سال بالاتر تحصيلي، امتحانات را با موفقيت پشت سر بگذارند.آزمون‌هاي دانشگاهي براساس سري مقررات ويژه طراحي و اجراء مي‌شود كه بر اين اساس در هر سال تحصيلي 2 بار از دانشجويان آزمون به عمل مي‌آيد كه اولين آن در فواصل 15 ژوئن تا 15جولاي و ديگري بعد از 15 آگوست صورت مي‌پذيرد.
در پايان سال تحصيلي چنانچه دانشجو حداقل 50درصد نمره هر آزمون يا 60درصد نمره كل آزمون را كسب كرده باشد، مي‌تواند به سال بالاتر تحصيلي ارتقا يابد، اما اگرحداقل نمره را كسب نكرده باشد موظف است مجدداً در جلسه آزمون شركت كند و اگر نمره كمتر از حداقل را كسب كرده باشد موظف است مجدداً سال تحصيلي را تكرار كند.
اين ارزيابي براساس مجموع نتايج صورت گرفته و در نهايت به دانشجويان موفق گواهينامه تحصيلي مربوطه اعطا مي‌شود.لازم به يادآوري است در پايان دوره تحصيلي دانشجو موظف به ارائه و دفاع از پايان‌نامه است. آموزش دانشگاهي در 2 مقطع پايه و عالي برگزار مي‌شود. دوره‌هاي پايه به 2 دوره (3-2) و (4-2) تقسيم بندي شده‌اند. بعد از پايان اولين دوره تحصيلي پايه به فارغ‌التحصيلان مدرك دانشگاهي متوسطه موسوم به كانديدا (Kandidaat) اعطا مي‌شود.بيشتر واحدهاي دانشگاهي اجباري بوده و در دوره اول تنها چند واحد اختياري ولي در دوره دوم تعداد واحدهاي اختياري بيشتري وجود دارد.

تحصیل در بلژیکدر مقطع دانشگاه، دانشجويان در تمام واحدهاي تحصيلي مورد ارزشيابي دقيق قرار مي‌گيرند و امتحانات اين مقطع نيز طبق يك سري قوانين ويژه طراحي و اجرا مي‌شوند. در اين مقطع حداكثر نمره هر واحد تحصيلي 20 و حداقل 10 است، بنابراين دانشجويان موظف هستند براي ارتقاي تحصيلي حداقل نمره را كسب كنند.

سال تحصيلي
سال تحصيلي مؤسسات آموزش عالي اين دانشگاه‌ها متشكل از30 هفته تحصيلي بوده و از 15سپتامبر و اوايل ماه اكتبر آغاز مي‌شود.

هزینه های زندگی

هزینه های زندگی در بلژیک برای دانشجویان به صورت میانگین بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ یورو در ماه می باشد که شامل هزینه های مسکن، غذا ، رفت و آمد، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان مهاجرت به بلژیک وتحصیل در این کشور می باشد .

mohsen بازدید : 153 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: توصیه‌های عمومی سفر به ارمنستان

این مقاله در مورد تور ارمنستان می باشد.

بطورکلی و یا در ایروان آمار جرایم بالا نیست اما در حال افزایش است و باید مراقب باشید. همچنین مراقب باشید کسانی که مشروب خورده اند و مست هستند و در خیابان ها ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. مراقب بعضی از خودپردازها هم باشید تا حساب شما را خالی نکنند. خانم های بدون همراه هم مراقب باشند که مخصوصا بعد از غروب آفتاب برای راه رفتن بصورت تنهایی در خیابان ممکن است برای نگاه های عده ایی مورد توجه باشید.

شهرهای ارمنستان مخصوصا ایروان امنیت خوبی دارند منتها رعایت احتیاط مخصوصا هنگام تاریکی لازم است. جیب بری و کیف زنی مانند همه جای دنیا ممکن است اتفاق بیفتد مخصوصا کنار باجه‌های ATM بانک‌ها، پس مراقب این مکان ها باشید.

یک مورد آزاردهنده در کنار فرودگاه ایروان اتفاق میفتد بدین ترتیب که برخی رانندگان خودروهای شخصی یا تاکسی متفرقه با معرفی خود به عنوان راننده تاکسی‌های فرودگاه، مبلغی حدود دو الی سه برابر بیشتر از شما دریافت می‌کنند. به اینگونه افراد هرگز اطمینان نکنید حتی اگر کیف شما را داخل ماشین گذاشتند، کیف را بردارید و به سراغ تاکسی‌های فرودگاه بروید.

شهروندان استرالیا ، کانادا ، ژاپن و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند در هنگام ورود ویزا تهیه کنند قیمت ویزای 120 روزه حدود 15000 درام ارمنستان است . بازدیدکنندگان کشورهای مشترک المنافع برای اقامت تا 90 روز نیاز به روادید (ویزا) ندارند سایر کشورها از جمله ایران برای ورود به ارمنستان باید از سفارت خانه ها یا کنسولگری ها ویزا تهیه کنند.

گردشگران ایرانی که قصد ورود به ارمنستان از راه هوایی را دارند، می‌توانند در فرودگاه ایروان بدون هیچ مشکلی ویزا دریافت کنند. برای اخذ ویزا نیاز به اصل پاسپورت و مبلغ ۱۰ دلار دارید. روش دیگر ویزای الکترونیک (e-Visa) می‌باشد که کمی گران‌تر اما مطمئن‌تر و صدور آن سریع‌تر می‌باشد. گردشگرانی که قصد ورود به ارمنستان از راه زمینی را دارند باید ویزای خود را در سفارت تهران یا مرز نوردوز تهیه کنند. لازم به ذکر است که صدور ویزا در نوردوز بیشتر طول می‌کشد.

سفارتخانه ارمنستان در تهران: خیابان انقلاب، خیابان رازی، خیابان استاد شهریان، پلاک ۱٫شماره تماس سفارتخانه ارمنستان : تلفن: ۶۶۷۰۴۸۳۸،  دورنگار: ۶۶۷۰۰۶۵۷٫ زمان مراجعه به سفارت برای اخذ ویزا یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌باشد.

عموما مالیات هم در قیمت ها محاسبه می گردد به جز مواردی در هتل ها. پولی که بابت غذا در رستوران می‌پردازید مالیات و دستمزد را هم شامل می‌شود ولی خیلی از آمریکایی‌ها برای پیشخدمت هزینه‌ای اضافی پرداخت می‌کنند. باید بدانید که پرداخت دستمزد، اجباری نیست بلکه به الویت‌ها و حسن نیت فردی شما بر می‌گردد. اگر مایل هستید که دستمزد اضافی پرداخت کنید، می‌توانید به پیشخدمت ۵۰۰ درام (۳۰۰۰ تومان) یعنی حدود یک دلار بپردازید.
آداب و رسوم خرید

عموما چانه زدن در ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های بزرگ سعی می شود تا قیمت را کاهش دهند. اگر به رستوران و یا یک کافه رفتید حتما سوال کنید زیرا بعضی از رستوران ها هزینه گارسون را جدا حساب می کنند و بعضی با خدمات حساب می کنند پس باید سوال کنید که آیا هزینه گارسون نیز در منو قید شده است یا خیر.

موزه‌های ایروان معمولا از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح تا ۵ یا ۶ عصر باز هستند. اگر به طور اتفاقی در فصل اردیبهشت به ایروان سفر کردید، می‌توانید در شب‌موزه حضور داشته باشید. شب‌موزه مراسمی جالب برای تمام ایروانی‌ها، آمریکایی‌ها و توریست‌هاست. در شب‌موزه تمام موزه‌ها تا نیمه‌ی شب باز هستند و لازم نیست بابت بازدید هیچ پولی پرداخت کنید.
 مصرف دخانیات در اماکن عمومی به کلی ممنوع است اما ارمنستان یکی از بالاترین نرخ های استفاده از دخانیات در اروپا را دارد. در کافه‌های سرباز اگر زیر سیگاری دیدید، می‌توانید سیگار بکشید.

ارمنی‌ها مردم مهمان‌نوازی هستند و ممکن است آنقدر غذا جلوی شما بگذارند که چندساعتی مشغول خوردن شوید. بهتر است حد خوردن را رعایت کنید وگرنه دچار دل درد و بیماری‌های پرخوری می‌شوید. غذاها و آب این کشور سلامت و کیفیت بسیار خوبی دارند و از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به سوئد ,مهاجرت به نروژ

mohsen بازدید : 153 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: گذراندن دوره زبان در کشور اتریش

این مقاله درمورد تور اتریش می باشد.

سيستم ثبت احوال در کشور اتریش بر اساس وقايع تولد، ازدواج و وفات است. زبان رسمي در اتريش آلماني است. اسلوانيايي، کرواسي و مجارستاني در بخش هايي از کشور استفاده مي شود. ثبت هاي مربوطه به زبان آلماني ماده۸۱ قانون اقليتهاي ملي نگهداري مي گردد. هنگامي که مدارک به يکي از زبانهاي اقليتهاي ملي براي ثبت در ثبت احوال ارائه مي شود مي بايست ترجمه شوند. با توجه به ماده ۸۲ قانون اساسي، فدراسيون قدرت قانونگذاري و انجام امور مربوط به ثبت احوال شامل ثبت تولد، ازدواج و وفات و تغيير نام را داراست.

 فقط ازدواج هاي مدني در اتریش قانوني است، اگرچه مراسم مذهبي نيز ممکن است با مراسم مدني انجام شود. سن ازدواج براي زن و مرد ۱۸ سال است. اگر به سن مورد نظر نرسيده باشند، نياز به اجازه قيم، يا شخصي که از او مراقبت مي کند دارد. با اينکه تصميم دادگاه جانشين رضايت والدين و قيم شود. دادگاه ممکن است فردي که ۱۸سال سن دارد را واجد شرايط ازدواج بداند.

بر طبق ماده ۹۷۰ قانون مدنی، ایرانیان مقیم خارجه برای امر ازدواج موظف هستند نزد کنسولگری های ایران حاضر شوند تا در آنجا عقد ازدواج آنان واقع و ثبت شود.

بسیاری از اشخاص ممکن است تحت شرایطی با یک تبعه خارجه اعم از زوج و زوجه ازدواج کنند ، شرایطی (شرایط ماهوی) که دولت متبوع آنها مقرر می دارد برای ازدواج لازم الاجراست البته شرایط مقدماتی و تشریفات آنها که تحت عنوان شرایط صوری نامگذاری شد، می تواند مطابق شرایط همان دولت اقامتگاه آنها باشد.

این وظیفه مهم توسط مامورین کنسولی ایران در خارج صورت می پذیرد و تحت شرایطی فرد ازدواج کرده تابعیت دولت مقیم را بدست خواهد آورد که در چنین شرایطی اگر زوج یا زوجه از اتباع خارجه بوده وظیفه ای که مامور کنسولی دارد محدود به شهروند دولت مد نظر می باشد و در اجرای عقد نسبت به فرد دیگر قانون سکوت است و این یکی از مصداق های نیاز به تکمیل قانون با فقه است که در اصل ۱۶۷ قانون اساسی به آن اشاره شده است.

برطبق نظام حقوق بین الملل خصوصی در اغلب کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج فی مابین زوجین شخص میتواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور اتریش از این قائده مستثنی نمی باشد.بنابراین چنانچه یک نفر با یک فرد اتریشی ازدواج کند میتواند جهت اخذ تابعیت اقدام کند.

مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به آلمان

mohsen بازدید : 167 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: ایده هایی برای یافتن کار در سوئیس

این مقاله درمورد تور سوئیس می باشد.

سوئیس یک کشور دیدنی و زیباست.در کنار این زیبایی ها و کیفیت بالای زندگی در این کشور، سوئیس یک کشور فوق العاده برای کار و کسب درآمد است.اما در این کشور رقابت برای کسب شغل بسیار زیاد است و در این میان فرصت کسب شغل برای افرادی که ملیتی غیر از اتحادیه اروپا دارند کمتر است.این شرایط برای کسانی که در تخصص خود مهارت کامل دارند نیز وجود دارد.شرایط یافتن شغل در اکثر کشور های اتحادیه اروپا به این شکل است که هنگامی که شغلی آگهی می شود، اولویت اول با افراد بومی متقاضی شغل است، اگر نیرو از اقراد بومی تامین نشود،درخواست های متقاضیان از کشورهای همسایه ای که در اتحادیه اروپا هستند بررسی می شود و اگر باز نیرو تامین نشود به درخواست های مهاجرین جویای کار پرداخته می شود.

 کشور سوئیس دارای یک اقتصاد با ثبات و پایدار است.نرخ بیکاری در سوئیس در میان کشورهای پیشرفته و مدرن بسیار پایین تر است هرچند طبق اعلام دبیرخانه امور اقتصادی این کشور (SECO) در ماه مِی در سال 2014 تقریبا حدود 3 درصد از بیکاران این کشور را مهاجرین تشکیل میدهند.طبق آمار های اعلام شده شاغلین در کشور سوئیس از نظر درآمد سالیانه بالاترین سقف درآمد را در دنیا دارند.تعطیلات سالیانه در این کشور حداقل 4 هفته در سال می باشد.اگر به این موارد مزیت امنیت اجتماعی در این کشور را هم اضافه کنیم به طور قطع می توان گفت که شما در یکی از بهترین کشورهای دنیا از نظر سطح کیفی زندگی حضور دارید.اما برای رسید به این مزایا باید به دنبال شغل در این کشور باشید که باید گفت فرصت های شغلی در این کشور محدود است و رقابت برای کسب این موقعیت ها بسیار بالاست.این رقابت برای مهاجرین جویای کار بسیار سخت تر میباشد.

سوئیس ممکن است که یک کشور کوچک باشد اما نیروی کار این کشور نیروی ماهری است.سوئیس یک کشور مهم صنعتی است که نیمی از درآمد حاصل از صادرات خود را از راه مواد شیمیایی، مهندسی برق و ... است که باعث شده این کشور را به یکی از مراکز مالی بزرگ در جهان تبدیل کند.شغل برای متقاضیان ماهر در زمینه مهندسی و فناوری، دارو سازی، کارهای بانکی،بیمه وجود دارد که هرکدام از شاخه ها برای جذب شرایط خاص خود را دارد.شرکت های چن ملیتی زیادی در سوئیس وجود که اکثر آنها مدیرانی انگلیسی زبان دارند، شرکتهای مانند : ستله ، نوارتیس ، زوریخ بیمه ، روشه، کردیت سوئیس، آدکو ، SWISS RE و گلنکور.بسیاری از سازمانهای بین المللی هم در ژنو قرار دارند.امکان پیدا شدن کار در سازمان هایی مانند سازمان تجارت جهانی، صلیب سرخ بین المللی نیز برای شما وجود دارد.

 تمام ايالتهای سوئیس با وضع قوانین مالیاتی و ساختار حقوقی منعطف برای جذب شرکتها با هم رقابت ميکنند که در نتیجه سوئیس را به یکی از رقابتی ترین فضاهای کسب و کار در سطح جهان تبدیل کرده است. به علاوه اين کشور بستری منحصر به فرد برای فعالیت شرکتهای با اندازه کوچک و متوسط (SMEs) که ارزش افزوده بالایی ايجاد میکنند، فراهم کرده است به نحوی که اکثریت شرکتهای فعال در سوئیس (99 درصد) موسساتی با اندازه کوچک و متوسطند که با کمتر از 250 نفر کارمند تمام وقت فعالیت میکنند. ساختار حقوقی راه اندازی کسب و کار جدید در سوئیس یک پروسه شفاف و ساده است كه معمولا حدود 2 هفته زمان ميبرد. از دیگر مزیتهای سوئیس آزادی تملک املاک توسط خارجیها و مشوقهای اقتصادی و سرمایه گذاری (مانند معافیتهای مالیاتی) است که دولت برای صنایع جدید و اشتغالزا فراهم میکند. همچنین قانون کار در سوئیس به عنوان یکی از آزادترین و منعطفترین قوانین در سطح اروپا شناخته ميشود که منجر به بالاترین میزان ساعت کار در هفته و کمترین میزان اعتصاب سازمانی شده است.

ویزای کار در کشور سوئیس از چندین راه به متقضیان داده می شود. یکی از طرق اخذ ویزای کار سوئیس این است که فرد در کشورسوئیس یک دعوت نامه کاری از یک فرد دارای شرایط که دارای شرکت معتبردر سوئیس است دریافت نماید که فرد نیز باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد.در صورتی که فرد دارای ویزای کار بتواند چهار سال بصورت پیوسته در سوئد کار قانونی و بصورت تمام وقت صورت دهد بعلاوه از قوانین مالیاتی کشور سوئد تبعیت کند. امکان تبدیل ویزای کار خود را به اقامت دائم سوئد را به دست می آورد.
گفتنی است که شغل مورد نظر می بایست حداقل در آمدی معادل ۱۳ هزار کرون سوئد یا تقریبا ۲۳۰۰ دلار قبل از کسر مالیات را فراهم آورد.علاقمندان به اخذ ویزای کار در سوئد قادر خواهند بود از همان بدو امور درخواست ویزای کار سوئد ، برای خانواده خود نیز بصورت ویزای همراه ، درخواستی را تسلیم سفارت کنند.

همچنین تحصیل در سوئیس در همه مقاطع برای افرادی که اجازه ی کار در سوئد را دارند و همه ی اعضای خانواده ی ایشان رایگان است و افراد بالغ خانواده ی فردی که ویزای کار سوئد را در اختیار دارند نیز حق کار تمام وقت در سوئد را دارا می باشند.اقتصاد اروپا از زمان تشکیل اتحادیه اروپا به صورت یکپارچه در آمده است وحتی قوانین کاردر کشور های این اتحادیه تقریبا مشابه است. این کشور ها،همچنین در اعطای اجازه اقامت دادن و تابعیت هم به صورت مشابه در اکثر اوقات عمل می کنند.

سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. سوئیس عضو شنگن نیست ولی عضو اتحادیه اروپا و انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) است. در سال ۱۹۹۹میلادی سوئیس با اتحادیه اروپا قرارداد بست و عضوEFTA گردید. به موجب این قرارداد، داد و ستد بین کشورهای عضو اتحادیه با سوئیس آسان تر گشت. بانکداری در سوئیس یکی از مهم ترین بخش‌های این کشور محسوب می‌شود. شرکت‌های بیمه نیز سهم زیادی در اقتصاد سوئیس دارند. دیگر بخش مهم اقتصادی صنعت توریسم است.ژنوو و زوریخ جزء شهرهای گردشگری هستند. همچنین کوهستان‌های این کشور میزبان گردشگرانی هستند که برای ورزش‌های برفی به این کشور سفر می‌ کنند.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به فرانسه

mohsen بازدید : 137 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: اخذ اقامت فرانسه و هزینه های زندگی در آن

این مقاله درمورد تور فرانسه می باشد.

به متقاضیان کار در کشور فرانسه ویزا تعلق نخواهد گرفت، بنابراین کشور فرانسه به نیروی مهاجر خارجی برای کار احتیاج نخواهد داشت، اما در زمانی که افراد از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شود در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که افراد می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، مثلا می توانند در شرکتی به صورت نیمه وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

بنابراین کشور فرانسه به طور مستقل به افراد ویزای کار فرانسه نخواهد داد مگر اینکه افراد در کشور فرانسه همزمان با کار نیمه وقت ، در دانشگاه های فرانسه تحصیل کنند.در واقع زمانی که افراد با ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شوند ، مانند سایر کشور های اروپایی در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت و درمقطع دکترا 30 ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مانعی برای انجام کار برای آنها وجود ندارد. حقوقی که برای کار این دسته از افراد در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است از ساعتی 10 یورو به بالا می باشد.

تنها از یک راه می توان ویزای تحصیلی به همراه کار را تبدیل به اقامت دائم کرد و آن این است که افراد در حال تحصیل اگر بتوانند کاری را پیدا کنند که کار فرما آنها را بیمه کند بعد از اتمام تحصیل، می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.
هزینه زندگی در فرانسهسیستم آموزش رایگان دانشگاه های فرانسه دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی را به استفاده از امکانات این کشور ترغیب می کند ،اما سیستم رایگان بدین معنی است که دانشجو تنها هزینه های ثابت نام را که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو در سال است را می پردازد که این مبلغ با توجه به مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی و دانشگاه تغییر می کند.

با این که تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد اما مخارج و هزینه های زندگی در کشور فرانسه به نسبت سایر کشورهایی که تحصیل در آنها به صورت رایگان است بالا می باشد.

هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان می باشد اما هزینه های زندگی در پاریس ماهی 900 یورو به بالا و در شهرستان ها 700 یورو به بالا می باشد.

لازم به یاداوری است که 70 درصد هزینه های گفته شده مربوط به مسکن می باشد که بسیار هزینه بالایی است بنابراین دولت فرانسه برای رفع این مشکل تصمیمی گرفته است و آن این است که در کشور فرانسه سازمان هایی به نام CAF وجود دارد که پس از اقامت در کشور فرانسه ، این سازمان ها مقداری از هزینه های مسکن را پوشش می دهند.
روش های اخذ اقامت دائم

چهار روش برای گرفتن اجازه اقامت دائم در فرانسه هست که البته با شهروندی فرانسه فرق می کند. با گرفتن اقامت دائم می شود در فرانسه زندگی و کار کرد.

1- افرادی که در فرانسه بدنیا می آیند می توانند در 18 سالگی ملیت فرانسوی بگیرند.

2- افرادی که یکی از پدر یا مادر آنها فرانسوی ( یا قرار است فراسوی شود ) است و خارج از فرانسه متولد شده اند.

3- افرادی که بیشتر از پنج سال در فرانسه اقامت داشته باشند می توانند برای اقامت فرانسه اقدام کنند. البته این دوره برای افرادی که یک دوره دوساله تحصیلی ( مانند کارشناسی ارشد ) را در یک دانشگاه فرانسوی تمام کرده باشند به دو سال کاهش پیدا میکند.

4- از طریق ازدواج با یک فرانسوی بعد از 4 سال می توان درخواست ملیت فرانسوی کرد.
اقامت دائم در فرانسه از طریق خریدن ملک یا خانه

مطابق قوانین حال حاضر این امکان وجود ندارد. همانطور که می دانید، بدون داشتن اقامت معمولی ( دانشجویی یا کار )‌نمی توانید در بیشتر کشورهای اروپا خانه بخرید. در ضمن اینکه در حال حاضر قانونی در این مورد وجود ندارد. به هر حال اگر شرکتی یا وکیلی هم ادعا کرد که اینکار را می تواند انجام دهد باید دقت کنید که هزینه کار را بعد از پایان کار بدهید یا حداقل زمانی بدهید که از نتیجه کار اطمینان دارید.بهترین روش برای زندگی در فرانسه این است که بصورت دانشجوئی وارد فرانسه شده و در نهایت وارد بازار کار شده و بعد از مدتی تقاضای اقامت کنید. البته امکان اینکه از طریق ثبت شرکت و کار در فرانسه هم بتوانید اقامت فرانسه را بگیرد هم وجود دارد. اما بدلیل محدودیتهای زیاد آن تقریبا برای بیشتر افراد قابل استفاده نیست.

مهاجرت به اسپانیا ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به اروپا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به سوئد

mohsen بازدید : 143 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: مکان های بسیار زیبا و دیدنی اسپانیا

این مقاله درمورد تور اسپانیا می باشد.

صومعه‌ای رومن‌کاتولیک است. این بنگاه، که به بانوان طبقه‌ی نجبا تعلق داشته است، توسط ملکه مارگارت اتریش، همسر فیلیپ سوم  اسپانیا، در اوایل قرن هفدهم پایه‌گذاری شد. به علت دیوارنگاره‌ها و پیکره‌تراشی‌هایی که در خود جای داده است، به یکی از مهم‌ترین پرستشگاه‌های شهر مبدل گشته است.

 معمار این ساختمان، فرای آلبرتودلامادره ده دیوس بود، که آن را بین سال‌های ١٦١١ تا ١٦١٦ بنا کرد. نمای سردر واکنشی به سبک بیش از اندازه ساده‌ی معماری هررین است، که توسط دیگر کلیساهای اسپانیایی، مورد تقلید قرار گرفته است. اندرونی کلیسا کاری پرخرج از معمار بزرگ باروک بنتورارودریگس است.
کلیسای سن آنتونی

سن آنتونیودلوس آلمانس، یک کلیسای قرن هفدهمی زیباست، که در اصل بخشی از یک بیمارستان پرتغالی بوده است. سپس این مکان به آلمانی‌های ساکن شهر اهدا شد. اندرونی کلیسا به تازگی بازسازی شده است. این کلیسا نقاشی‌های دیواری زیبایی از لوکاجوردانو، فرانسیسکوکارنیو و فرانسیسکوریسی دارد. دیوارنگاره‌ها برخی از شاهان اسپانیا، مجارستان، فرانسه، آلمان و بوهم را معرفی می‌کنند. نقاشی‌های داخل گنبد، زندگی سن آنتونی از پادوا را به تصویر می‌کشند.


کلیسای کوچک پادشاهی سن آنتونی از لافلوریدا

گاهی اوقات کلیسای کوچک سیکستین گویا نامیده شده است. این کلیسای کوچک، به دستور شاه شارل پنجم از اسپانیا ساخته شد و نقاشی‌های دیواری گویا نیز در آن دایر شده بود. این دیوارنگاره‌ها در سال ١٧٩٨ به طول بیش از شش ماه کامل گشتند. این نقاشی‌های دیواری، معجزه‌هایی به وسیله‌ی سن آنتونی پادوا را به تصویر می‌کشند. در سیزدهم ژوییه‌ی هر سال، زنان جوان ازدواج نکرده به زیارت سن آنتونی آمده و برای پیدا کردن شریک زندگی به درگاه وی دعا می‌کنند.


سان فرانسیسکو ال گرانده باسیلیکا

این بازیلیکا در دومین نیمه‌ی قرن هجدهم توسط فرانچسکو ساباتینی به سبک کلاسیک نو ساخته شد. گنبد این کلیسا، با قطر ٣٣ متر، پنجمین گنبد بزرگ مسیحیت محسوب می شود. این کلیسا به سنت فرانسیس از آسیسی اختصاص یافته است. اندرونی مجلل آن، پر از کارهایی هنری است، که شامل نقاشی‌های گویا و سورباران می‌گردد.
پرستشگاه دبود

یا تمپلوده دبود، یک پرستشگاه باستانی مصری است، که در مادرید بازسازی شد. در اصل این پرستشگاه در ١٥ کیلومتری اسوان در جنوب مصر نزدیک به نخستین آبشار بزرگ نیل ساخته شد و به ایزدبانو ایسیس در فیلا اهدا گردید.

در سال ١٩٦٠ میلادی، به علت ساخت سد بزرگ اسوان و در نتیجه تهدیدی که متوجه بناها و بخش‌های باستانی می‌گشت، یونسکو درخواست نجات فوری این میراث تاریخی را کرد. به عنوان قدردانی از کمک اسپانیا در جهت نجات پرستشگاه‌های ابو سیمبل، مصری‌ها پرستشگاه دبود را در سال ١٩٦٨ به اسپانیا اهدا کردند. این پرستشگاه در یکی از پارک‌های مادرید به نام پارکه دل اوئسته، نزدیک به کاخ پادشاهی مادرید بازسازی گردید و در سال ١٩٧٢ به روی عموم مردم بازگشایی شد.

در این موزه مجسمه بسیاری از شخصیتها ی بزرگ تاریخ معاصرجهان به شکل موم به نمایش گذاشته شده است. در قسمت فوقانی آن بازدیدکننده با وضعیت اروپا در قرون وسطی وزندانها وشکنجه گاههای وابسته به حکومتهای قرون وسطایی آشنا می شود که صحنه‌های دلخراشی است.

این پارک ١.٤ کیلومتر مربعی، بزرگ‌ترین پارک مادرید است و در مرکز آن قرار گرفته، نزدیک پوئرتا ده آلکالا و موزه‌ی پرادو. بوئن رتیرو، پارکی باشکوه، پر از مجسمه‌ها و بناهای زیبا، گالری‌ها، دریاچه‌ای آرام؛ و میزبان رویدادهای گوناگون است.

مهاجرت به هلند , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به اسپانیا

mohsen بازدید : 193 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:ایتالیا و برج پیزاخارق العاده آن

این مقاله درمورد تور ایتالیا می باشد. 

 جالبترین و قدیمی‌ترین برج جهان با ۸۵ متر طول و ۱۴۵۰۰ تن وزن در دوره رنسانس در شهر پیزا در ایالت توسکنی کشور ایتالیا ساخته شده است. هدف ازساخت این برج، استقرار یک ساعت بزرگ بر بالای آن بود اما این بنا مدتی بعد از احداث انحراف یافت و اکنون به همان صورت پا برجا است.لازم بذکر است که هر سال برمیزان انحراف این برج افزوده می‌شود. برج کج پیزا با وجودی که تنها برج کج جهان نیست، ولی مشهورترین آن در کل جهان می‌باشد. این برج هر سال ۲.۵ سانتیمتر به سمت زمین کج می‌شود و احتمال می‌رود تا ز سال دیگر سقوط کند.
سیسیل

نام بزرگ‌ترین جزیره ایتالیا در دریای مدیترانه، با مساحت ۲۵۴۲۶ کیلومتر مربع و با محاسبه جزایر کوچک و کناری آن، حدود ۲۵۷ کیلومتر مربع وسعت دارد. جمعیت این جزیره پنج میلیون و هفتاد و هفت هزار نفر می‌باشد. مرکز این منطقه مستقل، شهر پالرمو است.

جزیره سیسیل به وسیله آبراه مسینا از خشکی جداشده، قسمت اعظم آن را کوه و نوار باریک ساحلی تشکیل می دهد.این شهر زیبا در نزدیک ناپل و در کنار ساحل آمالفی واقع شده است و در نوع خود بی نظیر می باشد. شما شاهد منازلی می باشید که در دامنه کوه ساخته شده اند و این مکان را به منظره ای تماشایی تبدیل کرده است. در میدان این شهر که تاسو نام دارد رستوران های زیادی آماده پذیرایی از شما توریست عزیز می باشد، اگر برای نوشیدن کاپوچینو یا یک یخ در بهشت به دنبال مکان ایده عالی هستید ما به شما کافه Ercolano را معرفی می کنیم ، در کنار غروب دل انگیز آفتاب خوردن نوشیدنی نیز زیبایی آفریدگار را دوچندان می کند.

این شهر برگرفته از تمدن شهرهای شمالی کشور ایتالیا می باشد که توانسته سادگی مناطق ییلاقی را به نمایش بگذارد ، از قسمت تاریخی این شهر به نام Bari Vacchia دیدن کنید و شاهد فرهنگ باستانی این کشور باشید.

این شهر در استان بازیلیکاتا قرار گرفته است و از قدمتی چند ساله برخوردار است. فیلم مشهور مل گیبسون به نام مصائب مسیح در این شهر فیلم برداری و اکران شده است. هتل با شکوه Palazzo Ggattini آماده پذیرایی از گردشگران می باشد که با استخر و نمایی از تپه های پهناور اطراف منظره ای بکر را به نمایش می گذارد.

این شهر باستانی با معماری ساخته شده به روش باروک دارای یک زیبایی منحصر بفرد می باشد. این شهر از کافه ای به نام L Angolino via Matteotti برخوردار است که نوعی غذای محلی به نام Puccia را درست می کند حتما حس چشیدن این غذای فوق العاده خوش طعم را از دست ندهید.

مهاجرت به آلمان ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به ایتالیا

mohsen بازدید : 184 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: هتل هیل ساید سو آنتالیا

 این مقاله درمورد تور آنتالیا می باشد.

شهر قديمی آنتالیا به وسیله رومی ها بنا گرديد و با ديوارهايی بلند كه به دريا ختم می شده احاطه وتحت حفاظت بوده است ؛برای همین امروزه این شهر به نام قلعه معروف مي باشد. شهرقدیمی كه در دوره سلجوقی توسعه يافته و به بندر گاهی تبديل شده؛ از آثار مهم تاريخی منطقه بحساب مي آيد .

طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری ارزشمندمی باشد؛ بلكه روایت کننده ی شيوه زندگی، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان نیز مي باشد.

خيابانهای قلعه بسیار باریک بوده وغالبا از بندر گاه به سمت بالای قلعه به موازات ديوارها كشيده شده است.درون قلعه خانه های گوناگونی وجود دارد كه نمايانگر قدرت اقتصادی مالكان آن زمان مي باشد، اما وجه اشتراک تمامی آنها اين است كه از چوب و سنگ ساخته شده و تمامی آنها دارای دو جبهه بوده يكی به طرف خيابان كه معمولا طبقه پايين آن كم پنجره و ديگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بيشتر. آشپزخانه و انبار و اطاق خدمتگزاران در طبقه پايين قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده مي كرده است.

خانه های قلعه امروز بدون تغيير معماری بازسازی شده و به عنوان مراكز تفريحی و پانسيون در خدمت جهانگردان قرار گرفته است. بندر گاه پايين قلعه دومين بندر گاه مهم تركيه به حساب می آمده كه امروزه فقط لنگر گاه قايقهای تفريحی است و بيشتر به عنوان گردشگاه از آن استفاده مي شود.
کریش در آنتالیا

منطقه زیبایی در 61 کیلومتری فرودگاه که دارای جنگل پوشیده از درختان کاج و ساحل صخره ای زیبا ، فضایی آرامش بخش و ساکت می باشد.

گوینوک واقع در 7 کیلومتری کمر می باشد . منطقه گوینوک دارای هتلها و استراحتگاه های بی شماری می باشد و در گوینوک ، شما با ساحل زیبا و دریای فیروزه ای و رشته کوههای ترس که تا ساحل دریا ادامه دارند روبه رو خواهید شد.

تفریحگاه و استراحتگاه بلدیبی در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و در 15 کیلومتری شهر کمر واقع می باشد . وجود مناظر زیبای کوهستانی و بوی خوش درختان نارنج و کاج این منطقه را تبدیل به مکان مناسبی برای علاقه مندان به پیاده روی کرده است.

معروفیت منطقه تفریحی کمر به علت وجود رشته کوه های پوشیده از درختان کاج ، روستاهای ساکت و آرام ، دارای  فیروزه ای رنگ و پلاژهای شنی و خارق العاده در این منطقه می باشد. همچنین این منطقه برای علاقه مندان به غواصی مکان مناسبی است که به اعماق دریا رفته و از زیبایی های دنیای زیر آب لذت ببرند. منطقه تفریحی کمر از بخشهای بلدیبی ، گوینوک ، چام ییوا ، تکیروا تشکیل شده که هر کدام داری زیبایی های منحصر بفرد هستند.

سرزمین پر از استخرهای متنوع ، سرسره های هیجان انگیز و سیستم پیشرفته متناسب با استانداردهای بین المللی ، محیطی جالب و سرگرم کننده هم برای کودکان و هم بزرگسالان را فراهم کرده است. در آکوالند بارهای متعدد با نوشیدنی های خنک و بستنی های خوشمزه و همچنین رستورانی با منوی غذاهای لذیذ برای سرویس دهی به شما دوستداران دنیای آبی آماده می باشد.

حمام ترکی از محلهایی فرح بخش ، لذت بخش و آرامش بخش است. حمام ترکی به عنوان یکی از رسوم همیشگی و جدانشدنی زندگی ترکها محسوب می شود . به محض وارد شدن به سونا هر گونه خستگی را فراموش خواهید کرد. در حمام ترکی ماساژ با صابونهای  معطر باعث لذت بردن شما خواهد شد. بعد از حمام کردن به این روش بدن خود را شاداب ، با نشاط و انعطاف پذیر حس خواهید کرد و پوستتان همچون ابریشم نرم خواهد شد.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به دانمارک

mohsen بازدید : 174 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:راه های اقامت کانادا و شناخت شهرهای آن برای ادامه تحصیل در کانادا

 این مقاله در مورد تورفرانسه می باشد.

زندگی در کانادا امروزه رویای بسیاری از افراد می باشد.با توجه به قوانین نسبتا سختی که اداره مهاجرت کانادا برای متقاضیان مهاجرت و اقامت در کانادا وضع کرده اما این رویا امروزه برای خیل زیادی از متقاضیان مهاجرت به کانادا به واقعیت تبدیل می شود.فقط کافی است تا شما شرایط اولیه اقدام برای مهاجرت به کانادا را داشته باشید.شرایطی مانند : تخصص, زبان, سرمایه کافی, رزومه کاری و تحصیلی مورد قبول و غیره.اما بعد از داشتن این شرایط شما باید به این نتیجه برسید که با استفاده از کدام برنامه مهاجرتی قصد ورود به کانادا را دارید.این کار را می توانید با مشورت با دفاتر مهاجرت یا وکیل مهاجرت انجام دهید.همچنین می توانید با جستجو در اینترنت و خواندن مقالات تخصصی سایت های مهاجرت مانند منتو مایگریت اطلاعات خوبی برای انتخاب برنامه ای که با شرایط شما همخوانی دارد بدست آورید.

البته به اعتبار و مورد تایید بودن دفاتر و وکلای مهاجرت و همچنین وبسایت های این شاخه توجه نمایید تا مورد سو استفاده کلاهبرداران قرار نگیرید.در طی پروسه انتخاب برنامه مهاجرتی باید مقصدتان را هم مشخص کنید.هنگامی که شما به کانادا مهاجرت می کنید چند عامل مهم در انتخاب مقصدتان نقش اساسی دارد :

 امکان دارد شما شهری را به عنوان مقصد انتخاب کنید که خانواده و یا دوستانتان در آن سکونت دارند.
 علاقه داشتن به شهر خاصی به دلیل سفر قبلی و داشتن تجربیات خوب در آن شهر.
 انتخاب مقصدتان با توجه به این که شما تحقیق کرده باشید که کدام شهر شرایط بهتری برای ارائه خدمات رفاهی,شغلی و حتی آب و هوایی دارد.

با این حال کشور کانادا یک کشور متنوع و بزرگ است, با تعداد زیادی استان و شهر با سبک های گوناگون زندگی و سیستم های مختلف شهری که می تواند تجربه متفاوتی از کانادا نسبت به جایی که در آن زندگی می کنید به شما ارائه دهد.

زندگی در کلگری، آلبرتا

شهر کلگری به عنوان یکی از شهرستان های مرفه و سراسر تنوع استان آلبرتا شناخته می شود.ای شهر در دامنه کوه های راکی قرار دارد و شما می توانی با کمتر از یک ساعت رانندگی به رشته کوه های با شکوه و زیبای راکی برسید.زیبایی های کلگری با داشتن هوای تازه و پاک, منظره های زیبا و دیدنی, کوه ها و رودخانه های زیبا تکمیل می شود که این زیبایی ها می تواند لحظات زیبا و به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.تعداد ساعاتی که کلگری از نور خورشید بهره می برد از دیگر شهر های بزرگ کانادا بیشتر است. تعداد زیادی از مهاجرین, مقصدشان بعد از مهاجرت به کانادا شهر کلگری است.این موضوع به این دلیل است که شهر کلگری دارای پایین ترین نرخ مالیات در کشور کانادا می باشد همچنین این شهر  دارای صنعت نفت و گاز میباشد.صنعت کشاورزی هم از جمله فعالیتهای عمده این شهر است و مهمترین دلیل انتخاب این شهر توسط مهاجران ارزان بودن مسکن است.

با توجه به سرشماری انجام شده در سال 2013 در شهر کلگری جمعیت این شهر 1،149،552 اعلام شد.جمعیت این شهر با متوسط سنی 36 سال یک جمعیت جوان به حساب می آید.کلگری در میان شهرهای کانادا دارای بیشترین تنوع قومیتی است.بنا بر آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان کانادایی در سال 2011, شهر کالگری دارای بالاترین نرخ اقلیت نژادی در کشور کانادا بوده است.بسیاری از افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند و به شهر کالگری وارد می شوند اروپایی هستند.این تعداد مهاجران در حدود 64.5 درصد از جمعیت این شهر را تشکیل میدهد.کلگری در طول 10 سال گذشته توانسته خود را به عنوان یکی شهر با اقتصادی قوی در کشور کانادا معرفی کند.این شهر به عنوان پایتخت صنعت نفت و گاز کانادا شناخته می شود و همچنین به عنوان یک رهبر در زمینه توسعه اقتصادی شناخته می شود.این شهر به خانه ای برای بسیاری از فعالان صنعت نفت و گاز در کانادا شده است.کلگری در کانادا, در حال تبدیل شدن به یک مرکز جهانی در زمینه انرژی های گوناگون می باشد.حضور قوی شرکت زغال سنگ, سازمان های فعال در زمینه انرژی جایگزین, انرژی سبز و فعالان فن آوری های زیست محیطی از جمله شرکت های فعال در زمینه انرژی در کلگری کانادا می باشند.کسب کار ها و بیزنس های فراوانی در کنار این فعالیت ها راه اندازی شده است و تعداد آنها رو به افزایش است.شهر کلگری در مینه خود اشتغالی و ایجاد کسب و کار نیز در کشور کانادا در بالاترین رتبه در میان دیگر شهر ها قرار دارد.

زندگی در همیلتون، انتاریو

شهر همیلتون مرکز یک منطقه پرجمعیت در انتهایی ترین قسمت غربی دریاچه انتاریو می باشد.این شهر در کانادا به عنوان نعل طلایی اسب معروف است.همیلتون شهری نه چندان بزرگ در جنوب غربی انتاریو می باشد که نزدیک به 75 کیلومتر از شهر تورنتو فاصله دارد.این شهر کانادا دارا 500000 نفر جمعیت می باشد.25 درصد جمعیت تشکیل دهنده شهر همیلتون را افرادی تشکیل می دهند که خارج از کشور کانادا متولد شده اند.اگر شما به دنبالی محلی برای زندگی با هزینه زندگی پایین هستید, مطمئنا همیلتون به عنوان یک شهر امن و آرام محل خوبی برای رشد و ساختن آینده کودکتان خواهد بود.این شهر کانادا همچنین دارای مناطق دیدنی بسیاری مانند : پارک های زیبا ، جنگلها و آبشارها میباشد.در کنار این زیبایی ها این شهر دارای چندین مرکز آموزشی در سطح جهانی با جدیدترین امکانات می باشد.شهر همیلتون به خوبی به عنوان تولید کننده فولاد و دیگر تولیدات سنگین شناخته شده است.به همین دلیل است که شهر همیلتون را با نام مستعار " Steeltown " میشناسند.اگر چه صنعت و بازار کار در همیلتون در حال تکامل می باشد و روز به روز در حال پیشرفت است.صنایع عمده شهر همیلتون عبارتند از : تولیدات سنگین, علوم زیستی و پزشکی, کشاورزی.

شهر همیلتون در یک خوشه از بزرگراه ها واقع شده است و همچنین خطوط قطار و فرودگاه که در جنوب انتاریو قرار دارد باعث می شود بتوان با هر وسیله نقلیه ای به این شهر رفت و آمد و دسترسی داشت.این موارد باعث جذابیت بیشتر این شهر برای زندگی شده است. در شهر متوسط همیلتون, شش بیمارستان و در حدود 1500 تخت وجود دارد.هر کدام از این بیمارستان ها یک مرکز تخصصی در یک زمینه درمانی است.پژوهش های بهداشتی شهر همیلتون باعث تحسین بین المللی شده است.این پژوهش ها که غالبا در دانشگاه مک مستر انجام می شود تضمین کننده بالاترین سطح درمانی و مراقبت از بیمار میباشد.

زندگی در اتاوا، انتاریو

اتاوا به عنوان یک شهرستان با بافتی چند فرهنگی است.شهر اتاوا به عنوان پایتخت کشور کانادا و سهم بسیار در تاریخ کانادا دارد.ساختمان پارلمان کشور کانادا در این شهر قرار دارد.این ساختمان بر روی یک تپه شیب دار به نام پارلمان هیل، در نزدیکی شروع کانال ریدو ساخته شده‌است.در تاریخ ۳ فوریه سال ۱۹۱۶ در این ساختمان آتشسوزی رخ داد. سپس در سال ۱۹۲۲ ساختمان کنونی به همراه برج صلح که اینک نماد پایتخت بشمار می‌آید تکمیل شد.این شهر در مرز انتاریو و کبک و در شمال شرقی تورنتو و غرب مونتریال قرار گرفته و مرکز مجلس شورا و دولت فدرال است.اتاوا به عنوان پایتخت فدرال کانادا میزبان بسیاری از ساختمان‌های دولتی است که معروف‌ترین آن‌ها ساختمان مجلس است. علاوه بر این، دادگاه عالی کانادا و سکونتگاه‌های رسمی نخست وزیر کانادا و فرماندار کل کانادا (در ریدو هال) در این شهر واقع شده‌است.اتاوا از لحاظ آب و هوایی یکی از سردترین پایتخت‌های دنیا به‌شمار می‌آید.همچنین تعدادی از موزه‌های مهم در اتاوا قرار دارند، از جمله موزه طبیعت کانادا، نگارخانه ملی کانادا و موزه جنگ کانادا. نزدیک به ۵۰٬۹ درصد از مردم این شهر انگلیسی‌ زبان و ۳۲٬۶ فرانسوی‌ زبانند.

در این شهر چند دانشگاه و کالج وجود دارد. دو دانشگاه اصلی در این شهر عبارتند از دانشگاه کارلتون و دانشگاه اتاوا. طبق آمار رسمی شهرداری اتاوا حدود 150000 دانشجو در دانشگاهها و کالج های شهر اتاوا مشغول به تحصیل هستند.از مشاهیر معاصر ایران که از دانشگاههای این شهر فارغ التحصیل شده اند میتوان به کیهان کلهر اشاره کرد که تحصیلات خود را در رشته موسیقی دانشگاه کارلتون به پایان رسانده است.انتخاب این شهر به عنوان پایتخت نوعی سازش میان دو فرهنگ منطقه بود، چرا که نامزدهای دیگر از جمله مونترال و تورنتو هریک بیش از اندازه در مناطق فرهنگی فرانسوی یا انگلیسی قرار داشتند. علاوه بر این، این شهر تا اندازه‌ای از مرزهای این کشور با آمریکا دور بود، و این به عنوان یک مزیت نظامی تلقی می‌شد.شهر اتاوا به عنوانی خانه مهاجران نیز شناخته می شود.در این شهر مهاجران از طیف های گسترده ای از کشور های مختلف به قصد زندگی و تحصیل در کانادا به این شهر می شوند.اکثریت این مهاجران را جوانان با رده سنی 18 تا 49 سال تشکیل می دهند.

اتاوا دارای یک سیستم اقتصاد قوی می باشد.این شهر با ارائه انواع فرصت شغلی برای افراد متخصص و سقف درآمد مناسب محل مناسبی برای زندگی میباشد.نرخ بیکاری در این شهر معمولا ثابت است و پایین تر از میانگین کشور کانادا می باشد.

زندگی در تورنتو، انتاریو

شهر تورنتو به عنوان یکی از مقاصد برتر برای مهاجران و تازه واردانی که به قصد زندگی در کانادا وارد این کشور می شوند شناخته می شود.جای تعجب ندارد که شهر تورنتو را به عنوان بزرگترین و یکی از متنوع ترین شهر های کانادا می شناسند.تورنتو به عنوان یک شهرستان با چندین فرهنگ و قوم می باشد.نزدیک به نیمی از جمعیت تشکیل دهنده شهر تورنتو را افرادی تشکیل می دهند که خارج از کانادا متولد شده اند.این شهر در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچهٔ انتاریو قرار دارد. تورنتو با جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر، پنجمین شهر آمریکای شمالی از حیث جمعیت است و ناحیهٔ شهری تورنتو با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، هفتمین ناحیهٔ شهری پرجمعیت آمریکای شمالی محسوب می‌شود. تورنتو قلب منطقهٔ تورنتوی بزرگ که به اختصار GTA یاد می‌شود است و بخشی از ناحیهٔ متراکم نعل اسب طلایی با جمعیتی بیش از ۸٫۱ میلیون نفر است که ۲۵ درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می‌دهد.طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، ناحیهٔ شهری تورنتو دارای ۵٬۱۱۳٬۱۴۹ نفر جمعیت و تورنتوی بزرگ دارای ۵٬۵۵۵٬۹۱۲ نفر جمعیت بوده‌است.شهر تورنتو تقسیمات بزرگی دارد.این شهر در گذشته محدود به مرکز شهر و مناطق اطراف آن بود.اما در سال 1998 در سیستم شهر نشینی این شهر تجدید نظر شد و در حال حاظر این شهر دارای 240 محله عظیم است.معروف‌ترین جاذبه توریستی تورنتو برج ملی کاناداست. این برج ۵۵۳ متری دومین سازه بلند جهان است.این شهر به عنوان امن ترین منطقه شهری در قسمت شمال آمریکا شناخته شد.

تورنتو به عنوان پایتخت اقتصادی مهاجرت به کانادا و یکی از مراکز اقتصادی بزرگ جهان، یک شهر جهانی محسوب می‌شود.تورنتو در سالهای گذشته به یک شهر محبوب برای کار و زندگی برای افرادی که قصد مهاجرت و کار در کانادا  را دارند تبدیل شده است.شهر تورنتو به عنوان یک دروازه ای به سوی اقتصاد بین المللی و کسب و کارهای جهانی می باشد.این شهر برای افرادی که به دنبال فرصت های شغلی و اقامت کانادا هستند انتخاب طلایی میباشد.اقتصاد در شهر تورنتو متکی بر نوآوری و توسعه ایده های جدید می باشد.صنایع کلیدی در تورنتو عبارتند از : خدمات درمانی، خدمات حرفه ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش خدمات و ...ایجاد یک کسب و کار در کانادا در طول یک فرآیند کارآمد و با هزینه ای کم در سطح قوانین استانی یا فدرال قابل انجام می باشد.اگر شما بعد از اقامت در کانادا قصد ایجاد کسب و کار شخصی را دارید باید حتما مشخص کنید که برای ثبت کسب و کار در کانادا به دنبال سطح استانی هستید و یا فدرال تا نسبت به این موضوع مجوزها, پروانه ها و بیمه شما صادر شود.

زندگی در ونکوور

شهر ونکوور یکی از مقاصد برتر برای افرادی که به قصد مهاجرت به کانادا وارد شده اند می باشد.این شهر به ویژه برای مهاجرین قاره آسیا مناسب می باشد.جای تعجبی ندارد اگر ونکوور به عنوان یکی از زیباترین شهر های کانادا و جهان برای زندگی شناخته می شود.شهر ونکوور این زیبایی را مدیون آب و هوای معتدل, تنوع فرهنگی و قومی,زیبایی های طبیعی فوق العاده می باشد.البته باید به این موارد مدرن و پیشرفته بودن را هم اضافه کرد.این شهر بندرگاهی مهم و بزرگ‌ترین کلانشهر غرب کانادا است.ونکوور به خانه بسیاری از شرکت های بزرگ در شاخه های : معدن, صنایع تکنولوژی, فیلم و مراقبت های بهداشتی تبدیل شده است.کسب و کار های کوچک فراوانی هم در این شهر وجود دارد که باعث روشن شدن موتور اقتصادی این شهر می شوند.از مراکز تحصیلات عالی کلان‌شهر ونکوور می‌توان به دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا و سایمون فریزر اشاره کرد.ونکوور همچنین دارای یک جمعیت بزرگ از اقلیت های قومی است. بزرگتیرن اقلیت های قومی در ونکوور کانادا چینی ها هستند.دیگر گروه های قومی در ونکوور عبارتند از : فیلیپینی، کره ای، ژاپنی، جنوب شرق آسیا، غرب آسیا و آمریکای لاتین.شهر ونکوور دارای یک اقتصادمتنوع و پویا می باشد.این سیستم اقتصاد با تکیه بر علم و دانش رو به رشد و پیشرفت است.

اقتصاد ونکوور بر اساس خدمات مالی می‌باشد. این شهر نقطه مهمی در ترانزیت کالا از اقیانوس آرام است. میزان صادرات از این بندر بالاترین مقام را در آمریکای شمالی دارد. اخیراً هزینه‌های کم در ونکوور موجب شده تا تعداد زیادی از شرکت‌های فیلم سازی وارد این شهر شوند و اصطلاحاً نام «Holly wood North» را به این شهر دهند. وجود دانشگاه‌های تراز اول، این شهر را به محل حضور صنایع خیلی پیشرفته و مخابرات و طراحی بازیهای تصویری مبدل ساخته‌است.یک از راه های درآمدی در ونکوور توریست است.آب و هوای خوب ونکوور نسبت به دیگر شهر ها, زیبایی ها و مناظر فوق العاده این شهر را به یک مقصد توریستی تبدیل کرده است.برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سال 2010 در شهر ونکوور تاثیر عمده ای بر توسعه و پیشرفت اقتصادی این شهرستان داشته است.

مهاجرت به فرانسه مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به هلند , مهاجرت به ترکیه

mohsen بازدید : 126 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:هتل آلما سچلس ایم گرانیوالد برلین

این مقاله درمورد تور استانبول می باشد .

هتل آلما سچلس ایم گرانیوالد واقع در برلین المان دارای امکانات استاندارد وخدمات ویژه وموقعیت مکانی مناسب است . این هتل ۵ ستاره بصورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد.کلیه اتاق های این هتل تمیز و راحت است. امکانات رفاهی هتل شامل خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی خدمات کفش و واکس ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق VIP می باشد. این هتل در لیست متفاوت ترین هتل های آلمان قرار دارد.

 کودکان شما نیز می توانند از زمین بازی استفاده کنند.از امکانات ورزشی آن می توان مرکز بدنسازی ،دوچرخه سواری ،کرایه دوچرخه ،کوه نوردی و وان آب داغ  نام برد .برخورد وعملکرد کارکنان بسیار مناسب و محترمانه می باشد .برای رفاه و آسایش حال شما مهمانان عزیز در این هتل از رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاق های پاک و بدون سیگار ،آسانسور ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،تهویه ،بار ،باغ ،گرمایش ،کتابخانه استفاده شده است.ناگفته نماند یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که آماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد.

هتل فلرید تویل در بین منطقه  Arc de Triomphe  و Trocadero قرار گرفته است.این هتل ۳ ستاره ۲۰۰ متر از ایستگاه مترو Boissiere فاصله دارد.هتل فلرید تویل از لحاظ دسترسی به مکان های دیدنی و توریست پذیر شهر از موقعیت بسیار عالی برخوردار است. این هتل لوکس ومجلل دارای ۵۲ اتاق ، سوئیت ، همچنین اتاق و امکانات برای معلولین بوده که هر یک به زیبایی تزئین و از لوازم اختصاصی برخوردارند . خانواده های پرجمعیت و یا آن دسته از مسافرینی که به فضای بیشتری احتیاح دارند، می توانند سوئیت های بزرگ و یا اتاق های بزرگ خانوادگی با حال مجزا را انتخاب نمایند.اتاق ها در هتل فلرید تویل از امکاناتی نظیر : تلویزیون ال سی دی ، تهویه مطبوع ، اینترنت wi-fi رایگان ، گرمایش ، بالکن ، روزنامه و گاوصندوق برخوردار می باشند. به علاوه شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما استراحت می کنید، جلوگيری می کند.کارکنان مهربان و مجرب هتل فلرید تویل ، به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند. همچنین هتل دارای چند سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های ملاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

پاریس با لقب شهر نور و پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل- دو- فرانس شناخته می شود و مکان برخی از بهترین و لوکس ترین هتل ها می باشد.از هتل های معروف و زیبای شهر پاریس می توان به هتل معروف و ۳ ستاره رجنس اشاره کرد . هتل رجنس از ۲۷ اتاق استاندارد ،۱ تخته ،۲ تخته، سوئیت خانوادگی ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل رجنس از دکوراسیون و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است .

 اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع می باشد. امکانات اشاره شده ، تنها بخشی از برنامه های هتل رجنس است تا بتواند رضایت گردشگران را کسب نماید . میهمانان می توانند از منظره زیبای رستوران و بار هتل و انواع غذاهای بین المللی که در رستوران سرو می شود لذت ببرند.در صورت درخواست مسافرين، سرویس حمل و نقل فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.از جمله خدماتی که هتل رجنس ارائه می دهد می توان به خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به هلند , مهاجرت به سوئد

mohsen بازدید : 159 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: هتل سان آیلند مالدیو

این مقاله درمورد تور مالدیو می باشد.

گریز به دنیای عجیب و غریب و نفس گیر، جایی که آرامش و ماجراجویی هردو به یک اندازه در دسترسند. هتل سان آیلند قلب شما را با خاطراتی فراموش نشدنی و تجربیاتی فوق العاده اسیر خواهد کرد. هتل Sun Island حدود 62 مایل از فرودگاه بین المللی Male فاصله دارد و حدود 1 ساعت هوایی از هند و سریلانکا فاصله دارد.اتاق و سوئیت در هتل Sun Island وجود دارد که دیدی رو به اقیانوس کبودی رنگ هند دارد که بهترین منظره در مالدیو می باشد. سوئیت 2 خوابه Presidential دارای تراس ساحلی اختصاصی و جکوزی است.

 انواع اتاق های هتل Sun Island عبارتند از :

Standard Beach Bungalow  -    Superior Beach Bungalow- Water Bungalows-    Presidential suite

136 اتاق استاندارد در هتل سان آیلند وجود دارد که متراژی معادل 21 متر مربع دارد و به امکانات مدرنی همچون تلویزیون ماهواره ای و اینترنت مجهز است. هرچند که با امکانات پیشرفته و خاصی که در هتل وجود دارد، چک کردن ایمیل اولین اولویت شما نخواهد بود.دیگر امکانات این اتاق ها عبارتست از: سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، سشوار، تلفن IDD و مینی بار

 Maaniyaa Restaurant : صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و دارای منوی محلی و بین المللی است. Guaraamuli Island BBQ : منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی و گریل است. Ristorante Al Pontile : منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی و ژاپنی است. Southern Star Restaurant : منوی این رستوران شامل غذاهای هندی است.Sun Star Thai Restaurant : منوی این رستوران شامل غذاهای تایلندی است.

در هتل باندوس آیلند ریزورت مالدیو که در جزیره زیبای باندوس واقع شده که فاصله آن با فرودگاه بین المللی ماله، تنها 10 دقیقه قایق سواری است.اتاق هایی با چشم انداز دریا و باغ، مرکز تفریحات آبی، اینترنت رایگان، 6 رستوران هتل به همراه آشپزهای بین المللی با منوهای خاص و اجرای موسیقی زنده از امتیازهای آن می باشد.

 
انواع اتاق های هتل باندوس آیلند ریزورت : GARDEN VILLA-  DELUXE ROOM-    STANDARD BEACH

رستوران های هتل:  THAI RESTAURANT : غذاهای تایلندی SEA BREEZE : غذاهای بین المللی و دریایی  GALLERY RESTAURANT : سرو غذاهای مختلف به صورت بوفه SAND BAR & SUNDOWNERS BAR : سرو انواع نوشیدنی و برنامه های تفریحی زنده
امکانات هتل باندوس آیلند :استخر، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، باشگاه، بدمینتون، مرکز بازی کودک، مرکز نگهداری از کودک، ورزش های آبی : قایق سواری و غواصیهتل ولاسارو مالدیو یکی از بهترین هتل هایی که می توانید در آن اقامت کنید و از مناظر زیبا و سواحل مالدیو لذت ببرید . هتل ولاسارو بعلت نزدیکی هتل با ساحل بهترین مکان برای استراحت و تفریح است.فاصله ی هتل ولاسارو با قایق تندرو از فرودگاه 25 دقیقه می باشد.خدمات هتل ولاسارو به مهمانان:سرویس 24 ساعته اتاق، خشکشویی، اینترنت رایگان، جواهرفروشی، صرافی، درمانگاه، عکاسی، بوتیکدر مالدیو شما می توانید از انواع غذاهای دریایی و آسیایی در رستوران کنار ساحل لذت ببرید.صبحانه لذیذ، غنی و متنوع و ناهار به صورت بوفه بین المللی و دریایی محلی با تازه ترین مواد غذایی در رستوران VELA با انواع نوشیدنی سرو می شود.امکانات هتل ولاسارو برای مهمانان:استخر روباز با چشم انداز ساحل و اقیانوس، ورزش های آبی، باشگاه، زمین تنیس، سونا، مرکز خرید، کاتاماران، موج سواری، قایق سواری، اسکی روی آب

مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به سوئد ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به ترکیه

mohsen بازدید : 167 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: مکان های فوق العاده دیدنی و زیبای مشهد

مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در منطقهٔ مرزی بین شمال و جنوب خراسان قرار دارد و هم‌چنین تداخل جبهه‌های مختلف آب و هوایی، دارای آب و هوا و خصوصیات ویژهٔ اقلیمی است و قسمت اعظم دشت مشهد-نیشابور، جزء اقلیم سرد و خشک و قسمتی از دشت مشهد-قوچان، نیمه خشک و سرد و بخش کوچکی از بلندترین ارتفاعات رشته‌کوه‌های بینالود و هزار مسجد جزء اقلیم مرطوب سرد است و در مجموع شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. وزش بادها در شهر مشهد بیشتر در جهت جنوب شرقی به شمال غربی است. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستان‌ها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستان‌ها ۲۳ درجه زیر صفر است.در ادامه درمورد تورمشهد اشاره ای شده است.

 سد چالیدره یکی از تفرجگاه های مشهد است که در جاده طرقبه و 10 کیلومتری غرب مشهد و در دره ای به همین نام (چالی دره) واقع شده است. این سد توسط رودخانه جاغرق پر می شود و مساحت آن حدود 140 هکتار است.پارک ملت در غرب مشهد و در ضلع شمال غربی میدان آزادی و ابتدای بلوار وکیل آباد واقع شده و با مساحت 720000 مترمربع یکی از بزرگ ترین پارک های داخل شهر مشهد است که هم اکنون جزو محدوده خدماتی منطقه 11 است. این پارک درسال 1345 ش. احداث شد و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.

دربخش های مختلف پارک علاوه بر امکانات بهداشتی و مسجد ، شهربازی و مجموعه های تفریحی کودکان، میادین ورزشی ،استخر شنا و استخر طبیعی با امکانات قایقرانی و میادین اسکیت وجود دارد. نیز با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک ساخته شده است.

درخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران باشد. ضمن آن که به مناسبت های مختلف نمایشگاه هایی درداخل و اطراف این پارک برگزار می شود. قدیمی ترین شهر بازی مشهد درسال 1351 ش. دراین پارک احداث شد و به تدریج توسعه یافت.

مجتمع فرهنگی تفریحی تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری شاهد خراسان است و بنیاد شهید مشهد اداره می شود و دارای امکانات تفریحی و شهر بازی است که از سال 1370 درمساحتی حدود 18 هکتار دردامنه تپه های شمالی و غرب باغ وکیل آباد و در انتهای بلوار وکیل آباد مورد بهره برداری قرار گرفته است . کوهستان پارک همه ساله از 27 اسفند لغایت 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد به صورت مقطعی و از 15 خرداد تا 31 شهریور به صورت مدام در بعد از ظهرها دایر است.

اطاق های اداری ، نمازخانه ، اورژانس ، تعمیرات وپارکینگ و فوریت های پلیسی و بانک و ساختمان های اداری و نگهبانی در قسمت های مختلف این مجموعه ایجاد شده است . فضای سبز و غرفه های مختلف آجیل و شیرینی و محل های استراحت خانوادگی ،محیطی با صفا و شاد برای گذران ایام فراغت مهیا کرده است.

این پارک بزرگ درانتهای خیابان اسدی (کوهسنگی) و در جنوب مشهد و در دامنه و اطراف کوه منفرد و با فاصله از رشته کوه های بینالود واقع شده است و حدود 30 هکتار وسعت دارد.

منطقه کوهسنگی از قدیم به عنوان یکی از تفریگاه های نزدیک مشهد، محل سیاحت و تفریح ساکنان و زائران مشهد بوده و نام آن درمنابع تاریخی عهد صفویه آمده است.این مکان تا سال 1310 هجری شمسی با همان ساختار طبیعی به عنوان منطقه ییلاقی با جاذبه های طبیعی از قبیل کوه های سهل الصعود و باغ های سرسبز و چشم اندازهای طبیعی و رودخانه ها و آب و هوای معتدل به ویژه درایام گرم تابستان ، اقامتگاه سیاحتی زائران بوده است. دراین زمان با ایجاد بعضی از امکانات سیاحتی ازقبیل استخر و جاری شدن قنات، وسعت و اهمیت یافت و درسال 1318 ش. با احداث ساختمانی دو طبقه با سالن و جدول کشی خیابان ها ونرده کشی و گلکاری و نصب مجسمه های سنگی به صورت پارک طبیعی درآمده و درسال 1340ش. با گسترش شهر مشهد ازطریق خیابانی وسیع و عریض و مشجر به بدنه اصلی شهر مشهد متصل شد. در سال های بعد با احداث جاده آسیایی درجنوب آن و میادین و خیابان های مختلف دراطراف به صورت پارکی محصور درحاشیه شهر تبدیل گردید.

مهاجرت به سوئد , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به هلند

mohsen بازدید : 143 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: شیوه جدید جذب توریست در آنتالیا

این مقاله درمورد تور آنتالیا می باشد.

شهر قديمی آنتالیا به وسیله رومی ها بنا گرديد و با ديوارهايی بلند كه به دريا ختم می شده احاطه وتحت حفاظت بوده است ؛برای همین امروزه این شهر به نام قلعه معروف مي باشد. شهرقدیمی كه در دوره سلجوقی توسعه يافته و به بندر گاهی تبديل شده؛ از آثار مهم تاريخی منطقه بحساب مي آيد .طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری ارزشمندمی باشد؛ بلكه روایت کننده ی شيوه زندگی، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان نیز مي باشد.

خيابانهای قلعه بسیار باریک بوده وغالبا از بندر گاه به سمت بالای قلعه به موازات ديوارها كشيده شده است.درون قلعه خانه های گوناگونی وجود دارد كه نمايانگر قدرت اقتصادی مالكان آن زمان مي باشد، اما وجه اشتراک تمامی آنها اين است كه از چوب و سنگ ساخته شده و تمامی آنها دارای دو جبهه بوده يكی به طرف خيابان كه معمولا طبقه پايين آن كم پنجره و ديگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بيشتر. آشپزخانه و انبار و اطاق خدمتگزاران در طبقه پايين قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده مي كرده است.

خانه های قلعه امروز بدون تغيير معماری بازسازی شده و به عنوان مراكز تفريحی و پانسيون در خدمت جهانگردان قرار گرفته است. بندر گاه پايين قلعه دومين بندر گاه مهم تركيه به حساب می آمده كه امروزه فقط لنگر گاه قايقهای تفريحی است و بيشتر به عنوان گردشگاه از آن استفاده مي شود.
کریش در آنتالیا

منطقه زیبایی در 61 کیلومتری فرودگاه که دارای جنگل پوشیده از درختان کاج و ساحل صخره ای زیبا ، فضایی آرامش بخش و ساکت می باشد.گوینوک واقع در 7 کیلومتری کمر می باشد . منطقه گوینوک دارای هتلها و استراحتگاه های بی شماری می باشد و در گوینوک ، شما با ساحل زیبا و دریای فیروزه ای و رشته کوههای ترس که تا ساحل دریا ادامه دارند روبه رو خواهید شد.تفریحگاه و استراحتگاه بلدیبی در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و در 15 کیلومتری شهر کمر واقع می باشد . وجود مناظر زیبای کوهستانی و بوی خوش درختان نارنج و کاج این منطقه را تبدیل به مکان مناسبی برای علاقه مندان به پیاده روی کرده است.

معروفیت منطقه تفریحی کمر به علت وجود رشته کوه های پوشیده از درختان کاج ، روستاهای ساکت و آرام ، دارای  فیروزه ای رنگ و پلاژهای شنی و خارق العاده در این منطقه می باشد. همچنین این منطقه برای علاقه مندان به غواصی مکان مناسبی است که به اعماق دریا رفته و از زیبایی های دنیای زیر آب لذت ببرند. منطقه تفریحی کمر از بخشهای بلدیبی ، گوینوک ، چام ییوا ، تکیروا تشکیل شده که هر کدام داری زیبایی های منحصر بفرد هستند.

سرزمین پر از استخرهای متنوع ، سرسره های هیجان انگیز و سیستم پیشرفته متناسب با استانداردهای بین المللی ، محیطی جالب و سرگرم کننده هم برای کودکان و هم بزرگسالان را فراهم کرده است. در آکوالند بارهای متعدد با نوشیدنی های خنک و بستنی های خوشمزه و همچنین رستورانی با منوی غذاهای لذیذ برای سرویس دهی به شما دوستداران دنیای آبی آماده می باشد.

حمام ترکی از محلهایی فرح بخش ، لذت بخش و آرامش بخش است. حمام ترکی به عنوان یکی از رسوم همیشگی و جدانشدنی زندگی ترکها محسوب می شود . به محض وارد شدن به سونا هر گونه خستگی را فراموش خواهید کرد. در حمام ترکی ماساژ با صابونهای  معطر باعث لذت بردن شما خواهد شد. بعد از حمام کردن به این روش بدن خود را شاداب ، با نشاط و انعطاف پذیر حس خواهید کرد و پوستتان همچون ابریشم نرم خواهد شد

در این مقاله اشاره ای به تور استانبول شده است.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به اروپا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به اروپا ,مهاجرت به نروژ

mohsen بازدید : 151 یکشنبه 13 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:هتل میدنز دهلی

دراین مقاله اشاره ای به تور ترکیه شده است.

هتل پنج ستاره میدنز یکی از هتل های مجلل پنج ستاره دهلی است که در سال 1903 تاسیس و پس از آن به دفعات تعمیر و بازسازی شده و در طراحی آن از معماری قرن 19 الهام گرفته شده است . هتل میدنز 200 متر تا ایستگاه مترو و 2.5 کیلومتر تا بناهای تاریخی قلعه سرخ و بازار چاندی چوک فاصله دارد . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی مدرن ، فضای داخلی لوکس و امکاناتی ویژه بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . فرودگاه بین المللی دهلی نیز یک ساعت پیاده تا هتل فاصله دارد .

اتاق های هتل میدنز دهلی از 55 اتاق استاندارد و خانوادگی لوکس تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های مدرن به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، لوازم آرایش رایگان ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

امکانات هتل میدنز دهلی برای اقامتی به یادمانی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای میهمانان مختلف، رضایت بخش و سرگرم کننده است . استخر های روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  سالن زیبایی ، خدمات نگه داری از کودک ، باشگاه ورزشی ، ماساژ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، اجاره اتومبیل ، صرافی ، مرکز تجاری ، سرویس شستشوی لباس ، فضای سبز، انبار بار و چمدان ، رستوران های متعدد ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... مختصری از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل 5 ستاره است.

این اقامتگاه مجلل که در قلب هندوستان واقع شده، یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره دهلی است که در سال 2013 تاسیس شده است . هتل دوسیت دورانا توسط انبوهی از درختان گرمسیری محصور شده و دارای باغی زیبا و چشم نواز می باشد . بهره مندی از محیطی آرام و دنج ، امکاناتی متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و خدماتی 24 ساعته که توسط حرفه ای ترین پرسنل به میهمانان عرضه می شود و دسترسی آسان به مکان های دیدنی شهر، بر محبوبیت این هتل رویایی اضافه نموده است . این هتل 5 ستاره که دارای ساختمانی مدرن است توانسته رضایت میهمانان داخلی و خارجی را تامین و سفر ایشان را به یاد ماندنی تر کند .

 اتاق های هتل دوسیت دورانا دهلی از 50 ویلا با فضایی خانوادگی و لوکس تشکیل شده است که برخی مشرف به استخر و برخی دیگر رو به باغ هستند . تمام اتاق ها دارای اندازه های استاندارد ، مبلمان و تجهیزاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامتشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، لولزم آرایش رایگان ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

امکانات هتل دوسیت دورانا دهلی برای اقامتی به یادماندنی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای میهمانان با سلایق مختلف، رضایت بخش و سرگرم کننده است . استخر های روباز و سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ تایلندی ، سرویس نگه داری از کودک ، یوگا ،باشگاه ورزشی ، اسپا ، خدمات درمانی ، محوطه حمام آفتاب ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، اجاره اتومبیل ، صرافی ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، فضای سبز، انبار بارو چمدان ، رستوران های متعدد ، بار ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... مختصری از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل 5 ستاره است.

 دراین مقاله درمورد تورتایلند اشاره ای شده است.

مهاجرت به آلمان , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به اروپا

mohsen بازدید : 123 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

 عنوان:شرایط اقامت آلمان

این مقاله درمورد تور مالزی می باشد.

مهاجرت به آلمان,اقامت آلمان,تحصیل در آلمانآیا قصد مهاجرت به آلمان را دارید؟ آیا در فکر زندگی در آلمان هستید؟ با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آلمان بدانید.
آلمان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپاست، با حدود 82 میلیون نفر جمعیت در صدر آماری اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور برلین است که بزرگترین شهر این کشور محسوب می شود. آلمان 16 ایالت دارد که حتی در بعضی از مسائل می توانند مستقل باشند، بزرگترین ایالت در آلمان بایرن است ، اما بیشترین جمعیت را ایالت نوردراین وستفالن دارد و کمترین جمعیت را ایالت برمن و زارلند دارا می باشد. حدود نیمی از جمعیت آلمان به کار اشتغال دارند که حدود 53.2 درصد مردان و بقیه را زنها تشکیل می دهند. اگر به دنبال زندگی در آلمان هستید باید بدانید آلمان صنعتی ترین کشور دنیا می باشد.کشوری ثروتمند است و از لحاظ ثروت حرف اول را در اتحادیه اروپا بیان میکند.

 برای زندگی در آلمان باید گفت که آب و هوایی متغیر دارد و در تمامی فصول سال شاهد بارش باران هستیم. رودخانه راین و کوه های آلپ را می توان در این کشور دید.
زندگی در آلمان با پستی و بلندی زیادی می تواند مواجه شود، اگر در باره هزینه های زندگی در آلمان بخواهید بدانید باید گفت از نظر اقتصادی آلمان کشوری بسیار ثروتمند است اما باید بدانید که نیروی کار کمی را دارد و از کشورهای مختلف نیروی کار برای خود گرفته است. هزینه های زندگی در آلمان میتوان گفت ناچیز است . پول رایج در این کشور یورو می باشد و برای زندگی در آلمان ماهیانه 800 یورو برای یک نفر کافی است. اگر زبان آلمانی بلد نیستید اصلا نگران نباشید زیرا دوره آموزشی انتگراسیون به شما آموزشهای لازم را می دهد و این آموزش ها به طور رایگان در اختیار شما گذاشته می شود. در آلمان فساد مالی نرخ پایینی دارد و در روبروی آن نوآوری از نرخ بالایی در بازار اقتصاد آلمان برخوردار می باشد. بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت آلمان مستقر شده است و این خود نکته قابل توجهی برای این کشور محسوب می شود. بیشترین هزینه ای که می توان گفت در این کشور باید خرج کرد هزینه مسکن است.

هزینه مواد غذایی ماهیانه برای هر نفر 100 یورو محاسبه می شود. هزینه بیمه و حتی هزینه رفت آمد برای زندگی در آلمان را باید در نظر بگیرید. هزینه تاکسی در آلمان زیاد است و برای رفت و آمد بهترین کار تهیه بلیط ماهیانه است البته این بلیط های ماهیانه مدت دار است و از 10 صبح تا 3 صبح روز بعد فقط اعتبار دارد. برای تلفن و اینترنت ماهیانه 10 یورو را در نظر بگیرید. موضوع جالب تر این است که برای تلویزیون و رادیو باید حق اشتراک بپردازید و ماهیانه 20 یورو را باید برای استفاده از تلویزیون و رادیو کنار بگذارید. هزینه استفاده از برق در آلمان خیلی بالاست و با کلی صرفه جویی و استفاده نکردن از برق ماهیانه 30 یورو را هم باید برای برق در نظر بگیرید. هرچند این هزینه ها بسته به انتخاب شهر سکونتی شما قابل تغییر هم می باشد اما می توان گفت هزینه زندگی در آلمان زیاد است. تقریبا هر نفر برای زندگی در آلمان باید ماهیانه 800 یورو داشته باشد.
می توان گفت اگر مایل به زندگی در آلمان هستید بدانید که از نظر علم و تکنولوژی کشوری قوی محسوب می شود. در زمینه علوم پزشکی، نجوم، فیزیک و شیمی دارای دانشمندانی بزرگ می باشد. انجمن فیزیک آلمان بزرگترین انجمن فیزیک در جهان است. حتی آلمان مهندسان زیادی را در صنعت خودرو سازی دارد و حتی می توان گفت موفق به ساخت V2 موشک بالستیک فضا پیما هم شده است.
یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل آلمان است.در این کشور می توان گفت تحصیل کمترین هزینه را دارد.و در دانشگاه های خود علاوه بر تدریس به زبان آلمانی به زبان انگلیسی هم تدریس صورت می گیرد. به تعبیری می توان گفت تحصیل در آلمان یکی از بهترین انتخاب ها برای دانشجویان بین المللی کشور آلمان است.
اگر از روابط ایران و آلمان بخواهید بدانید باید بگویم که ایران و آلمان در رابطه 500 ساله خود رابطه ای خوب و سنتی با هم داشته اند. هر چند آلمان جزئی از گروه 5 + 1 بوده است اما رابطه با ایران را حفظ کرده است.اگر قصد زندگی در آلمان را دارید برای دانستنی های آلمان ما را دنبال کنید.


دراین مقاله اشاره ای به تور دبی شده است.

مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به اروپا , مهاجرت به ایتالیا

mohsen بازدید : 155 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن

اگر در تور پکن چین شرکت نموده اید و مایلید در یکی از هتل های ۵ ستاره پکن اقامت داشته باشید یکی از هتل های ۵ ستاره پکن که امکانات رفاهی مناسبی عرضه می کند هتل لجندیل بیجینگ ( Legendale Hotel Beijin ) می باشد که داراي ۳۹۰ اتاق استاندارد با امکانات کامل اقامتی است .

 در کنار اتاق های عادی و استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است . مهمانان می توانند با اقامت درهتل لجندیل بیجینگ پکن از امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، سونا و استخر سر پوشیده بهره ببرند و یا در باغ هتل به استراحت بپردازند .اگر به فعالیت های ورزشی علاقه دارید می توانید در مرکز بدنسازی هتل لجندیل بیجینگ پکن ورزش کنید و یا به همراه خانواده و در کنار سایر مهمانان در فعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنید . هتل کازینو نیز دارد .

قبل از رفتن به بازدید از اماکن گردشگری پکن می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد و همچنین با مراجعه به خدمات تورهای هتل لجندیل بیجینگ پکن برنامه گردش خود را از هتل بخواهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.برای برگزای جلسات و همایش ها اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.از دیگر امکانات هتل لجندیل بیجینگ پکن می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، باغ و امکانات باربیکیو اشاره کرد .هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چینهتل ۵ ستاره هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرویس های عالي خود پذيراي گردشگران تور پکن چین مي باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب بوده به طوری که بازدید از اماکن گردشگری پکن را راحت ساخته است .

در کنار اتاق های بسیار تمیز و راحت هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده که مهمانان رضایت کاملی از اقامت در این هتل بی نظیر داشته باشند و هتل به یک گزینه ایده آل برای اقامت در پکن تبدیل شود . هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ داراي ۲۵۵ اتاق بوده که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند . اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل در نظر گرفته شده است .سرویس نگهداری کودکان هتل به راحتی سفر والدین کمک می کند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتی از امکانات رفاهی هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .اگر می خواهید به بازدید از جاذبه های گردشگری پکن بروید قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید .به درخواست مهمانان خدمات کرایه اتومبیل نیز در هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ فراهم شده است . پس از خرید و گشت و گذار در پکن در رستوران هتل از غذاهای عالی لذت ببرید .يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.سایر خدمات و امکانات هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجاری ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه و بار می باشند .

منبع: گرفتن اقامت استرالیا

mohsen بازدید : 71 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

 عنوان:هتل ریکسوس لارس آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هتلی پنج ستاره می باشد که در نزدیکی ساحل می باشد و دارای ساحل اختصاصی است. این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا، این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند.

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد، اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد. سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما می توانید به راحتی سفر کرده و از نقاط مختلف آنتالیا دیدن کنید.تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که مسئولین هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت شما مهیا کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان هتل تداراک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره آنتالیا که بسیار شیک و زیبا می باشد هتل هیل ساید سو می باشد. این هتل در ساحل کنیالتی قرار گرفته است و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .هتل پنج ستاره با بیشترین امکانات رفاهی برای مهمانان هتل و توریست هایی است که قصد اقامت در آنتالیا دارند .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد. اگر بخواهیم معرفی بیشتر یا آدرس این هتل آنتالیا را بدهیم اینگونه معرفی کنیم که این هتل در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده، است.وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند وقت یک بار، این سرویس های خواب عوض می شود. اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل نظیر اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب می کنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.

وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل سرویس می دهند. غذاهای رستوران متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی می باشد و می توانید کنار استخر هم نوشیدنی هایی تهیه و میل کنید.وجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ، سالن گیم نت، پیست دوچرخه سواری، امکان برگزاری همایش،باشگاه بیلیارد، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، خدمات آرایشی، سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان هتل در نظر گرفته است.

منبع:مهاجرت به استرالیا

mohsen بازدید : 92 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:ایده های انتخاب بهترین هتل دبی

هتل بلیس یک هتل ساحلی است که در منطقه بلک قرار گرفته است. رتبه این هتل با ۵ ستاره می درخشد بنابراین شما انتظار بهترین و بیشترین سرویس ها را باید از هتل بلیس بلک داشته باشید. هتل بلیس دارای یک ساحل اختصاصی و امن است که توریست ها را به سمت خود می کشاند. هر چند این هتل در نزدیکی ساحل است اما وجود ۵ استخر بزرگ و همیشه پر آب در فضای باز، در مجاورت آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده، سبب می شود علاقمندان به ورزش های آبی و شنا و آبتنی برای رزرو هتل ، پیش از هر چیزی نام این هتل در ترکیه به ذهنشان خطور کند.

 محوطه ی این هتل ۵ ستاره در بلک، از درختان زیبا و تنومند کاج پوشیده شده تا در تمام فصول سال سبز رنگ باشد. توریست ها برای اقامت بهتر ، می توانند از سرویس های خشک شویی، لباس شویی و اتوشویی هتل بهره ببرند. پذیرش های هتل بلیس در ترکیه، ۲۴ ساعتی است. یک پارکینگ نیز برای کسانی که با خودرو به بلک سفر می کنند وجود دارد. برخی از ارائه دهندگان تور ترکیه در لیست خدمات خود نام این هتل را نیز قرار داده اند.
خدمات و ویژگی های اتاق هتل بلیس :

در معرفی هتل بلیس لازم است بگوییم که تعداد اتاق های این هتل به ۵۷۵ عدد می رسد که هر کدام از این اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی است. بالکن خصوصی که برای برخی از اتاق ها در نظر گرفته شده در کنار پاسیوی آن نمای جذاب دریا را برای ساکنان این هتل به تصویر می کشد.

هتل بلیس بلک

از دیگر ویژگی های اتاق ها، حمام خصوصی دوش دار است که با وان و لوازم بهداشتی آرایشی ابتدایی فرصت خوبی برای شروع یک روز خوب را برایتان مهیا می کند. اتاق ها به صورت پارکت شده و بسیار تمیز می باشند. از سویی اینترنت نیز در سراسر این هتل و حتی در کنار استخرهای فضای باز در اختیار توریست ها قرار دارد.
امکانات تفریحی و سرگرمی و رفاهی هتل بلیس:

همانطور که گفته شد این هتل یک هتل برای علاقمندان به ورزش های آبی است اما مرکز آب گرم آن واقعا بی نظیر است. از جمله خدمات تکمیل کننده ی آن می توان به ماساژ، درمان بیماری، فیشال و غیره اشاره کرد. از جمله خدمات دیگر هتل، خدمات دربانی است که برای امنیت بیشتر در نظر گرفته شده است .

هتل بلیس بلک

به علاوه برای سرگرمی بهتر کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها نیز قرار داده شده است. اگر به سوار کاری علاقه دارید می توانید طی سفر چند روزه تان در هتل بلیس زیر نظر مربی های مجرب این فن را بیاموزید. از دیگر امکانات ورزشی که در هتل بلیس در اختیار شماست یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال می باشد.

در کنار تمامی این خدمات و امکانات، می توانید از سرسره آبی، اسباب بازی های امن برای شنای بزرگ سالان و کودکان، باغ سر سبز برای قدم زدن های عصرانه یا صبحگاهی، اشاره کرد.حمام بخار فنلاندی یکی از امکانات ویژه ی این هتل است. همچنین علاقمندان به گلف نیز می توانند در سه کیلومتری هتل به مجموعه ی گلف منتسب به هتل بلیس دسترسی داشته باشند.


رستوران و کافه های هتل بلیس :

برای صرف غذا، نوشیدنی و حتی یک دور همی دوستانه تر می توانید از یکی از ۵ رستوران و کافی شاپ این هتل استفاده کنید. مکان های این سرویس ها یا در داخل هتل، یا کنار ساحل و کنار استخر است تا شما بتوانید نهایت استفاده را از فرصت هایتان ببرید.توریست ها می توانند از سالن جشن، سالن جلسه و حتی سالن همایش نیز در این هتل برخوردار باشند. علاوه بر این وجود فروشگاه های متعدد در هتل لذت خرید در فضایی متفاوت را برایتان مهیا خواهد کرد.

هتل بلیس بلک

سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و غیره از جمله امکانات اضافی هتل است که به خوبی عرضه می شود. مهمانان ویژه می توانند از سرویس های استقبال نیز بهره مند باشند هر چند برای مسافرین خاص مثل معلولین و بیماران ریوی نیز سرویس های ویژه ی سلامتی خدماتی وجود دارد.توجه کنید که مستقر کردن حیوانات خانگی در این هتل امکان پذیر نیست

منبع: اقامت استرالیا

mohsen بازدید : 107 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

  عنوان: هتل هالیدی این بانکوک

این مقاله درمورد تور مالزی می باشد.

هتل ساحلی سنترا در ۵۰۰ متری خیابان مشهور  Walking پاتایا قرار گرفته است این هتل ۳ ستاره با فرودگاه Suvarnabhumi، بیش از ۱۲۰ کیلومتر فاصله داشته که طی یک ساعت و نیم رانندگی می توان به آن دست یافت. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را راحت ساخته است.هتل ساحلی سنترا دارای ۱۴۸ اتاق ۱ تخته، ۲ تخته ، سوئیت های خانوادگی و سوئیت ویژه تازه عروس است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور پاتایا می باشد. اتاق ها همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات و تجهیزات کامل ولوکس برخوردار می باشند.این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان ارائه می دهد. میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به شنا بپردازند. فروشگاه های متعددی نیز در هتل ساحلی سنترا وجود دارديک صرافی نيز در هتل وجود دارد. به علاوه اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل ساحلی سنترا موجود می باشد. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی مانند پينگ پنگ و مينی گلف شرکت کنند. باغ بسیار زیبایی در هتل ساحلی سنترا وجود دارد که میهمانان می توانند به راحتی درآن قدم بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

 هتل بیوک سوئیت درخيابان Ratchaprarop در۱۵۰ متری ايستگاهی به همين نام قرارگرفته است. رستوران Sky Lounge واقع شده در طبقه ۴۳ هتل با مناظر زیبا و بی نظير شهر انواع غذاها و نوشيدنی ها را برای ميهمانان هتل تدارك ديده است. هتل ۱۵۰ متر با مركز خريد Pratunam ، ۱٫۵ كيلومترتا مركز خريدMBK و۲۰ كيلومتر با فرودگاه Don Muang فاصله دارد. دارای اتاق های ، ۱ تخته ، ۲ تخته و استاندارد که مجهز به سیستم تهویه مناسب ،مبلمان شیک، حمام اختصاصی با دوش و وان ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن، بالکن، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد . وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد. دارای مناظر زيبايی از شهر، استخر، مركز بدنسازی ،سونا وماساژ می باشد. امكاناتی مانند صرافی، مركز تجاری و پاركينگ رايگان نيز در اختيار ميهمانان قرار گرفته است. از دیگر خدمات عرضه شده این هتل ۳ ستاره می توان به لباسشویی ، خشکشویی،  صبحانه در اتاق و اتو کشی اشاره کرد.

هتل هالیدی این ،در ۵۰۰ متری Siam قرار گرفته است. بنا به در خواست مسافرین حمل و نقل فرودگاهی به مقصد Suvarnabhumi که تنها ۳۳ کیلومتر با این هتل ۴ ستاره فاصله دارد، امکان پذیر می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می باشد. هتل هالیدی این بانکوک ، دارای ۳۷۹ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند .اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا قیمتی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار، می باشند. میهمانان می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند.خدمات دوستانه کارکنان باتجربه این هتل سبب شده تا هتل هالیدی این بانکوک گزینه ایده آل شما باشد.میهمانان می توانند از سونا و استخر روباز هتل، لذت برده و یا از خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل برخوردار شوند.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. اين هتل ۴ ستاره با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد.يک صرافی نيز در این هتل بانکوک وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهزبرای آن دسته از مسافرینی که به قصد تجارت سفر می کنند در هتل موجود می باشد

هتل وتفريحگاه ساحلی رویال کلیف يك محيط دور از هياهو ، مجلل ، مشرف به تنگه ، كاملا مستقل كه ۵كيلومتر با جنوب پاتايا فاصله داشته را به ميهمانان عرضه می کند.این هتل ۵ ستاره در ۸۰۰ متری مکان های دیدنی و تاریخی شهر قرار گرفته است. شما می توانيد از انواع تفريحات مانند زمين تنيس ،اجاره دوچرخه ،خدمات سونا ،آبگرم وماساژ، اسکواش ،بيليارد واستخر كودكان استفاده و بهره ببريد.سالن زيبايی مستقر در هتل رویال کلیف پاتایا نيازهای آرايشی شما را برآورده می کند. پنج رستوران هتل از طرف مجله Spectator نيويورك برنده گرديدند. رستورانها انواع غذا از استيك ،ايتاليايی،اروپايی تا تايلندی وچينی را سرو می کنند. مجموع رستورانهای هتل رویال کلیف ۱۰ عدد می باشد که به سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی می پردازند.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سبب شده آنها لحظات خوشی را در هتل رویال کلیف داشته باشند. همچنین از دیگر خدمات هتل می توان به سرویس نگهداری کودکان اشاره کرد. هتل دارای صرافی و خود پرداز می باشد. یک اتاق جلسه کاملا مجهز در این هتل پاتایا وجود دارد. دارای اتاق های لوکس، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت واتاقهای VIP می باشد که همگی این اتاق ها با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز به سیستم تهویه مناسب ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد.

دراین مقاله اشاره ی به تور دبی شده است.

منبع: گرفتن اقامت استرالیا

mohsen بازدید : 86 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

 عنوان:بروزترین مهمانخانه دبی

هتل جنراد دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

|

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابان مهم الرقه قرار گرفته است . هتل جنراد دبی یکی از معروف ترین هتل های دبی می باشد که بخاطر موقعیت مناسبش باعث شده تا توریست های بسیار زیادی در آن جا اقامت کنند. این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی بهره مند می باشد. برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است.

بازار های طلا و مرشد نیز تنها ۲ کیلومتراز هتل فاصله دارند . مرکز خرید القریر یکی از مراکز بسیار معروفی است که ۵ دقیقه پیاده تا هتل جنراد فاصله دارد . هتل جنراد دارای ۳۹ اتاق بزرگ وزیبا می باشد .اتاق مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.اتاق ها بسیار دل نشین هستند و با دکوراسیون زیبایی آرامش را به مهمانان هدیه می دهند. اتاق ها همچنین دارای چشم انداز بی نظیری به خلیج می باشند. حمام مجهز ، سشوار ، ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، سرویس اتو ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این اتاق ها می باشد . هتل جنراد همچنین دارای رستورانی بسیار عالی نیزمی باشد.

امکانات و خدمات در این هتل بسیار فراوان می باشد امکانات هتل جنراد مثل استخر و سونا و جکوزی که قسمت کوچکی از آن می باشد روحیه ای با نشاط را به مهمانان می دهد . حمام وسرویس ماساژ در هتل وجود دارد و خستگی یک روز کاری را از بدن شما بیرون می برد.

اینترنت و پارکینگ رایگان ، امکانات تفریحی ، بوفه فروش ساندویچ و صندلی مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، کپی و فکس ، خدمات گردشگری و خدمات خانه داری از دیگرخدمات و امکانات این هتل ۳ ستاره می باشند. هتل جنراد فاصله چندانی با مراکز خرید و فرودگاه بین المللی ندارد.}

منبع: گرفتن اقامت استرالیا

mohsen بازدید : 277 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان:خرج کرد تحصیل و زندگی در تایلند

هیچ کس به جز خود شما نمی تواند یک میزان دقیق از هزینه ها در پناهندگی تایلند برای شما تعیین کند و دلیل آن اینست که تا خود شما به تايلند سفر نکنید و چند ماهی شخصا هزینه را پرداخت نکنید معیار هزینه دستتان نمی آید. ما تا جایی که بتوانیم کمکتان می کنیم و هرآنچه احساس کنیم می تواند به شما کمک کند ومفید باشد در اختیارتان میگذاریم. ماه اول خرج زیاد است ولي بعد كه با محيط آشنا شويد، کم می شود.

هشدارها و توصيه هاي لازم سفارت جمهوری اسلامی ایران به هموطناني که جهت مسافرت عازم تايلند هستند :

سفارت جمهوري اسلامي ايران در کشور پادشاهي تايلند ضمن خوش آمدگويي به کليه هموطنان عزيزي که قصد مسافرت به اين کشور را دارند نکات لازم را جهت راهنمائي و پيشگيري از وقوع هرگونه حادثه ناگواري به شرح ذيل به اطلاع مي رساند :

۱ - توصيه اين نمايندگي به اتباع کشورمان در خصوص مراقبت از گذرنامه خود که تنها سند هويتي آنها محسوب مي شود اين است که آنرا به امانت نزد هيچکس قرار ندهند. لازم به ذکر است تاکنون مواردي در خصوص تعدادي از هموطنان که با گذرنامه آنها اتومبيل اجاره و سپس فروخته شده است و اکنون در زندانهاي تایلند زنداني مي باشند مشاهده شده است .

۲ - برخلاف وجود امنيت در اين کشور توصيه مي گردد که مسافرين ضمن هوشياري کامل، نسبت به مراقبت از وسايل خويش از قبيل اسناد و اوراق هويتي پاسپورت ، بليط ، پول و … اقدام نمايند و در مناطق پرجمعيت نيز مراقب سارقين حرفه اي باشند .

۳ - ضرورت دارد مسافرين اعزامي بـــه اين کشور ضمن هوشياري لازم مراقب باندهاي بين المللي قاچاق انسان که معمولا ايراني مي باشند بوده و فريب وعده هاي دروغين آنها را جهت اعزام به ساير کشورها را نخورند. در اين مورد مي توان به سرنوشت تعدادي از هموطنان ايراني که توسط همين افراد به اميد رفتن به اروپا ، ژاپن و کره با از دست دادن تمامي دارائي خود به پليس محل معرفي شده و اکنون در زندانهاي تايلند به اميد اتمام دوران محکوميت خويش مي باشند اشاره نمود .

۴ - در مسير بازگشت به ميهن اسلامي توصيه مي گردد از قبول هرگونه وسيله و يا بسته از افراد ناشناس ( ايراني يا غير ايراني ) جهت تحويل به خانواده آنها جدا خودداري نموده زيرا ممکن است براي قاچاق مواد مخدر به داخل کشور با اينگونه اعمال از افراد سوء استفاده نمايند .

نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در بانکوک ضمن آرزوي سفري خوش براي کليه هموطنان اميد دارد که هيج مشکلي براي اتباع کشورمان رخ ندهد. چنانچه با هرگونه مشکلي برخورد نموديد مراتب را فورا با بخش کنسولي نمايندگي مطرح کنید.

۵ - کشور تایلند دارای مقررات بسيار سخت گيرانه اي در خصوص سيگار بوده بگونه اي که حتي کشيدن سيگار در بعضي ازشبکه هاي تلويزيوني آن با شطرنجي نمودن تصوير سانسور می شود و در فرودگاهها نيز اتاقهائي براي همين منظور ساخته شده و معمولا در مکانهاي عمومي نيز کمترديده مي شود کساني درحال سيگارکشيدن باشند. براساس مقررات تدوين شده توسط اين کشورهمراه داشتن بيشتر ازيک باکس (۱۰ بسته ۲۰ تائي ) در زمان ورود به تايلند شامل جريمه بسيارسنگيني خواهد شد. اخيرا نيزکه يک ايراني به دليل ورود ۴۰ باکس ( ۲۵ بسته ۲۰ تائي ) بازداشت گرديده بود درنهايت مجبور به پرداخت مبلغ ۴ هزاردلار جريمه گرديد. بنابراین به اطلاع کليه هموطنان ايراني که قصد مسافرت به تايلند را دارند مي رساند که ازهمراه داشتن بيشترازيک باکس (۱۰ بسته ۲۰ تائي ) خودداري نموده تا مشمول جريمه ۸ هزارتا۱۰ هزارتومان براي هربسته کوچک ۲۰ تائي و۸۰تا۱۰۰ هزارتومان براي يک بوکس ( ۱۰ بسته ۲۰ تائي ) نگردند.

۶- براساس مقررات جديد اتخاذ شده توسط کشورتايلند اتباع جمهوري اسلامي ايران جهت گرفتن ويزا تنها مي توانند به سفارت تايلند در تهران مراجعه ودرخواست ويزا نمايند ودرصورت مراجعه سفارتخانه هاي تايلند در سايرکشورها اخذ ويزا بسيار مشکل مي باشد. لذا توصيه مي گردد هموطناني که از ايران قصد سفر به تايلند را دارند حتماً در تهران رواديد سفر به تايلند در يافت نمايند.

۷- بيماري ايدز يکي از خطراتي است که در اکثر کشورهاي جهان سلامت مسافران و جهانگردان را تهديد مي کند. وزارت بهداشت عمومي تايلند در سال ۲۰۰۴ اعلام کرد %۶۰ مبتليان به ايدز در تايلند را گروه سني ۱۵ تا ۲۴ سال تشکيل مي دهند. وزير بهداشت نيز اعلام بيش از ۸۰ هزار نفر از جوانان تايلندي به بيماري ايدز مبتلا هستندو هر ساله حدود ۲۰ هزار نفر نيز به جمع مبتلايان افزوده مي شود؛ وي هشدار داد تا سال ۲۰۰۶ تعداد مبتلایان ويروس ايدز در تايلند به بيش از يک ميليون نفر خواهد رسيد! بنابراين خطر بسيار جدي است وتوصيه می شود هموطنان عزيز در صورت سفر به اين کشور دقت لازم را براي حفظ سلامتي خود به عمل آورند.

منبع: مهاجرت

mohsen بازدید : 87 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عنوان: مهاجرت به کانادا و شناخت شهرهای آن برای پناهندگی کانادا

مهاجرت به کانادا امروزه رویای بسیاری از افراد می باشد با توجه به قوانین سختی که اداره مهاجرت کانادا برای متقاضیان مهاجرت در کانادا وضع کرده اما این آرزو  به تازگی برای خیل زیادی از متقاضیان مهاجرت به کانادا به واقعیت تبدیل می شود

زندگی در تورنتو، انتاری

شهر تورنتو به عنوان یکی از مقاصد برتر برای مهاجران و تازه واردانی که به قصد زندگی در کانادا وارد این کشور می شوند شناخته می شود.جای تعجب ندارد که شهر تورنتو را به عنوان بزرگترین و یکی از متنوع ترین شهر های کانادا می شناسند.تورنتو به عنوان یک شهرستان با چندین فرهنگ و قوم می باشد.نزدیک به نیمی از جمعیت تشکیل دهنده شهر تورنتو را افرادی تشکیل می دهند که خارج از کانادا متولد شده اند.این شهر در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچهٔ انتاریو قرار دارد. تورنتو با جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر، پنجمین شهر آمریکای شمالی از حیث جمعیت است و ناحیهٔ شهری تورنتو با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، هفتمین ناحیهٔ شهری پرجمعیت آمریکای شمالی محسوب می‌شود. تورنتو قلب منطقهٔ تورنتوی بزرگ که به اختصار GTA یاد می‌شود است و بخشی از ناحیهٔ متراکم نعل اسب طلایی با جمعیتی بیش از ۸٫۱ میلیون نفر است که ۲۵ درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می‌دهد.طبق سرشماری سال ۲۰۰۶، ناحیهٔ شهری تورنتو دارای ۵٬۱۱۳٬۱۴۹ نفر جمعیت و تورنتوی بزرگ دارای ۵٬۵۵۵٬۹۱۲ نفر جمعیت بوده‌است.شهر تورنتو تقسیمات بزرگی دارد.این شهر در گذشته محدود به مرکز شهر و مناطق اطراف آن بود.اما در سال 1998 در سیستم شهر نشینی این شهر تجدید نظر شد و در حال حاظر این شهر دارای 240 محله عظیم است.معروف‌ترین جاذبه توریستی تورنتو برج ملی کاناداست. این برج ۵۵۳ متری دومین سازه بلند جهان است.این شهر به عنوان امن ترین منطقه شهری در قسمت شمال آمریکا شناخته شد.

تورنتو به عنوان پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از مراکز اقتصادی بزرگ جهان، یک شهر جهانی محسوب می‌شود.تورنتو در سالهای گذشته به یک شهر محبوب برای کار و زندگی برای افرادی که قصد مهاجرت و کار در کانادا  را دارند تبدیل شده است.شهر تورنتو به عنوان یک دروازه ای به سوی اقتصاد بین المللی و کسب و کارهای جهانی می باشد.این شهر برای افرادی که به دنبال فرصت های شغلی و اقامت کانادا هستند انتخاب طلایی میباشد.اقتصاد در شهر تورنتو متکی بر نوآوری و توسعه ایده های جدید می باشد.صنایع کلیدی در تورنتو عبارتند از : خدمات درمانی، خدمات حرفه ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش خدمات و ...

 

ایجاد یک کسب و کار در کانادا در طول یک فرآیند کارآمد و با هزینه ای کم در سطح قوانین استانی یا فدرال قابل انجام می باشد.اگر شما بعد از اقامت در کانادا قصد ایجاد کسب و کار شخصی را دارید باید حتما مشخص کنید که برای ثبت کسب و کار در کانادا به دنبال سطح استانی هستید و یا فدرال تا نسبت به این موضوع مجوزها, پروانه ها و بیمه شما صادر شود.

 

شهر ونکوور یکی از مقاصد برتر برای افرادی که به قصد مهاجرت به کانادا وارد شده اند می باشد.این شهر به ویژه برای مهاجرین قاره آسیا مناسب می باشد.جای تعجبی ندارد اگر ونکوور به عنوان یکی از زیباترین شهر های کانادا و جهان برای زندگی شناخته می شود.شهر ونکوور این زیبایی را مدیون آب و هوای معتدل, تنوع فرهنگی و قومی,زیبایی های طبیعی فوق العاده می باشد.البته باید به این موارد مدرن و پیشرفته بودن را هم اضافه کرد.این شهر بندرگاهی مهم و بزرگ‌ترین کلانشهر غرب کانادا است.ونکوور به خانه بسیاری از شرکت های بزرگ در شاخه های : معدن, صنایع تکنولوژی, فیلم و مراقبت های بهداشتی تبدیل شده است.کسب و کار های کوچک فراوانی هم در این شهر وجود دارد که باعث روشن شدن موتور اقتصادی این شهر می شوند.از مراکز تحصیلات عالی کلان‌شهر ونکوور می‌توان به دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا و سایمون فریزر اشاره کرد.ونکوور همچنین دارای یک جمعیت بزرگ از اقلیت های قومی است. بزرگتیرن اقلیت های قومی در ونکوور کانادا چینی ها هستند.دیگر گروه های قومی در ونکوور عبارتند از : فیلیپینی، کره ای، ژاپنی، جنوب شرق آسیا، غرب آسیا و آمریکای لاتین.شهر ونکوور دارای یک اقتصادمتنوع و پویا می باشد.این سیستم اقتصاد با تکیه بر علم و دانش رو به رشد و پیشرفت است.

 مهاجرت به کانادا اقتصاد ونکوور بر اساس خدمات مالی می‌باشد. این شهر نقطه مهمی در ترانزیت کالا از اقیانوس آرام است. میزان صادرات از این بندر بالاترین مقام را در آمریکای شمالی دارد. اخیراً هزینه‌های کم در ونکوور موجب شده تا تعداد زیادی از شرکت‌های فیلم سازی وارد این شهر شوند و اصطلاحاً نام «Holly wood North» را به این شهر دهند. وجود دانشگاه‌های تراز اول، این شهر را به محل حضور صنایع خیلی پیشرفته و مخابرات و طراحی بازیهای تصویری مبدل ساخته‌است.یک از راه های درآمدی در ونکوور توریست است.آب و هوای خوب ونکوور نسبت به دیگر شهر ها, زیبایی ها و مناظر فوق العاده این شهر را به یک مقصد توریستی تبدیل کرده است.برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سال 2010 در شهر ونکوور تاثیر عمده ای بر توسعه و پیشرفت اقتصادی این شهرستان داشته است.

 

منبع : اقامت استرالیا

mohsen بازدید : 99 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عنوان: راه های مهاجرت به آلمان و اطلاعاتی مفید دربار ه ی آلمان

آیا در فکر زندگی در آلمان هستید؟ با ما همراه باشید تا بیشتر درباره مهاجرت به آلمان یکی از شلوغ ترین کشورهای اروپاست.

 با حدود 82 میلیون نفر جمعیت در صدر آماری اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور برلین است که بزرگترین شهر این کشور محسوب می شود. آلمان 16 ایالت دارد که حتی در بعضی از مسائل می توانند مستقل باشند، بزرگترین ایالت در آلمان بایرن است ، اما بیشترین جمعیت را ایالت نوردراین وستفالن دارد و کمترین جمعیت را ایالت برمن و زارلند دارا می باشد. حدود نیمی از جمعیت آلمان به کار اشتغال دارند که حدود 53.2 درصد مردان و بقیه را زنها تشکیل می دهند. اگر به دنبال زندگی در آلمان هستید باید بدانید آلمان صنعتی ترین کشور دنیا می باشد.کشوری ثروتمند است و از لحاظ ثروت حرف اول را در اتحادیه اروپا بیان میکند. برای زندگی در آلمان باید گفت که آب و هوایی متغیر دارد و در تمامی فصول سال شاهد بارش باران هستیم. رودخانه راین و کوه های آلپ را می توان در این کشور دید.

زندگی در آلمان با پستی و بلندی زیادی می تواند مواجه شود، اگر در باره هزینه های زندگی در آلمان بخواهید بدانید باید گفت از نظر اقتصادی آلمان کشوری بسیار ثروتمند است اما باید بدانید که نیروی کار کمی را دارد و از کشورهای مختلف نیروی کار برای خود گرفته است. هزینه های زندگی در آلمان میتوان گفت ناچیز است . پول رایج در این کشور یورو می باشد و برای زندگی در آلمان ماهیانه 800 یورو برای یک نفر کافی است. اگر زبان آلمانی بلد نیستید اصلا نگران نباشید زیرا دوره آموزشی انتگراسیون به شما آموزشهای لازم را می دهد و این آموزش ها به طور رایگان در اختیار شما گذاشته می شود.

 در آلمان فساد مالی نرخ پایینی دارد و در روبروی آن نوآوری از نرخ بالایی در بازار اقتصاد آلمان برخوردار می باشد. بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت آلمان مستقر شده است و این خود نکته قابل توجهی برای این کشور محسوب می شود. بیشترین هزینه ای که می توان گفت در این کشور باید خرج کرد هزینه مسکن است.

منبع : مهاجرت به استرالیا

mohsen بازدید : 83 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عنوان: زندگی در استرالیا و  آشنایی با شهرهای آن برای مهاجرت به استرالیا

این مقاله در مورد چگونگی مهاجرت به شهرهای استرالیا می باشد.

کشور استرالیا کشوری توسعه یافته و مدرن است که در جهان به عنوان یکی از پذیرا ترین و متنوع ترین کشورها شناخته می شود.این کشور که در نیم کره جنوبی واقع شده است ششمین کشور پهناور دنیاست و دارای جمعیتی بالغ بر 23 میلیون است.این کشور که تا سال 1901 مستعمره بریتانیا به حساب می آمد دارای مساحت تقریبی ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ می باشد.طبق آخرین آمارهای ارائه شده توسط نهاد های دولتی استرالیا تقریبان نیمی از جمعیت 23 میلیونی این کشور را مهاجران و یا همان افرادی که حارج از خاک استرالیا متولد شده اند تشکیل میدهند.این موضوع باعث تنوع نژادی استرالیا شده است.استرالیا عضو اتحادیه کشورهای همسود و یا مشترک منافع نیز می باشد.در این کشور بیش از 250 زبان مختلف وجود دارد.زبانهایی مانند : ایتالیایی,عربی,فارسی,چینی و ...

 

استرالیا علاوه بر شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت بکر و زیبا, از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می برد.این موضوع یکی از دلایل اصلی وجود متقاضیان زیاد برای مهاجرت به استرالیا میباشد.این نکات مثبت ذکر شده در باره این کشور,دلیلی خوبی است برای حضور استرالیا در رتبه چهارم شادترین کشورهای جهان بعد از نروژ, دانمارک و سوئد.همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت زندگی در استرالیا شده است.استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره دنیا نیز شناخته میشود و تنها قاره ای است که به دست یک ملت اداره می شود.در ادامهبرای آشنایی بیشتر شما با استرالیا به معرفی شهر های مختلف آن می پردازیم.

قبل از مهاجرت به استرالیا یا گرفتن اقامت بهتر است کمی با شهرهای استرالیا آشنا شویم.

کانبرا :

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا میباشد.از نظر آب و هوایی دارای چهار فصل مشخص با تابستان های گرم وخشک و زمستان های سرد و مه آلود است .این شهر با جمعیت 351868 نفر در سال 2009 هشتمین شهر

پر جمعیت استرالیا بوده است.بیشتر مردمان کانبرا تحصیل کرده اند و دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا از دانشگاه های

معتبر این شهر و همینطور استرالیا هستند.بازارها ومراکز مهم در کانبرا شامل (کانبرا سنتر،بلکونن مال،ودن وست فیلد،هایبپردام

تاگرانونگ،فیش ویک،بازار جیمیسون،مرکز عتیقه جات کانبرا،بازار ایستگاه قدیم اتوبوس و بازار گرمن هاوس ) میباشد.

            
شرایط مهاجرت به استرالای و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

سیدنی:

شهر سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولزبا مساحت 12144 کیلومتر مربع در ساحل جنوب شرقی استرالیا واقع شده و بزرگترین وپر جمعیت ترین شهر در استرالیا و اقیانوسیه است.اطراف سیدنی هفتاد بندرگاه وساحل

اقیانوسی وجود دارد.در این شهر شش دانشگاه مهم وجود دارد:دانشگاه تکنولوژی سیدنی،دانشگاه نیو ساوت ولز،دانشگاه مککوآری،دانشگاه غرب سیدنی و دانشگاه کاتولیک استرالیا.کتابخانه ایالتی نیو ساوت ولز

قدیمی ترین و بزرگترین کتابخانه عمومی دولتی است.


ورزش:

 ورزش بخش مهمی از فرهنگ مردم سیدنی به شمار می آید مهم ترین ورزش در شهر راگبی است.هم چنین کریکت از ورزش های تابستانی معروف شهر است.استادیوم استرالیا در سال 1999برای میزبانی مسابقات

المپیک تابستانی 2000با گنجایش 110 هزار نفر ساخته شد.

                     
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

اقتصاد:

سیدنی از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.سه چهارم فعالیت اقتصادی ایالت نیو ساوت ولز در این شهر صورت میگیرد و بزرگترین مراکز امور مالی کشور در این شهر واقع هستند.صنعت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد

شهر سیدنی و زندگی در استرالیا دارد.شهر سیدنی یکی از بندرگاههای مهم مبادله کالاهای وارداتی و صادراتی است.محصولاتی از قبیلگندم-پشم و گوشت از طریق بنادر سیدنی صادر میشوند.


اماکن دیدنی:

بندرگاه سیدنی یکی از اماکن طبیعی مهم این شهر است که دو بنای معروف هاربر بریج وسالن اپرا را در خود جای داه است. از دیگر بنبهای مهم میتوان به(برج سیدنی-بنای یادبود آنزاک-کلیسای جامع سنت ماری و

مسجد لیکمبا ) اشاره کرد.

ملبورن:

ملبورن در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد.مرکز ایالت ویکتوریا و دومین شهر پر جمعیت استرالیا است.آب و هوای شهر ملبورن اقیانوسی است.ملبورن را شهری چند فرهنگی میدانند.در این شهر حدود 180گویش وزبان

وجود دارد ولی زبان اصلی آن انگلیسی است وپس از آن زبان های چینی،ایتالیایی،یونانی و ویتنامی بیشترین استفاده در این شهر را دارند.این تنوع نژادی باعث شده تا زندگی در استرالیا هر سال متقاضی بیشتری

داشته باشد

تحصیلات:

ملبورن دانشگاه های زیادی دارد که در میان آنها دانشگاه ملبورن و دانشگاه موناش معتبرترند.وجود دنشگاه هایی معتبر در شهر ملبورن باعث شد تا این شهر در ردیف چهارم برترین شهرهای دانشگاهی جهان پس از لندن

بوستون و توکیو قرار بگیرد.

                      
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

حمل ونقل:

سیستم حمل ونقل عمومی شهر ترکیبی از قطار،تراموا،اتوبوس،دوچرخه و تاکسی است.شبکه تراموای ملبورن از وسیع ترین شبکه های تراموا در سطح جهان است.حمل ونقل دریایی یکی از رایج ترین روش های حمل

و نقل در شهر است.بندر شهر ملبورن که بزرگترین بندر استرالیا است یکی از پنج بندر مهم نیمکره ی جنوبی است .در حال حاضر فرودگاه بین المللی ملبورن فرودگاه اصلی شهر است که دومین فرودگاه پر ازدحام

استرالیا بعد از فرودگاه سیدنی است.سیستم حمل و نقل مدرن استرالیا باعث شده تا زندگی در استرالیا سریعتر و با کیفیت تر باشد.

بریزبین:

بریزبین با وسعت 5904 کیلومتر مربع درشرق استرالیا در جنوبی ترین بخش ایالت کوییزلند واقع شده و مرکز این ایالت است.رودخانه بریزبین از مرکز این شهر عبور میکند.اب و هوای این شهر نیمه گرمسیری و مرطوب

است.بریزبین با جمعیت حدود 2004262 سومین شهر بزرگ استرالیاست.

تحصیلات:

در این شهر دانشگاه ها و کالج های زیادی وجود دارد.که از مهمترین آن ها (دانشگاه کوییزلند و دانشگاه گریفیث) است.

اقتصاد:

این شهر یکی از قطب های تجاری استرالیاست وشرکت های الکترونیکی زیادی مثل ال جی-سامسونگ و پاناسونیک برای اینکه توزیع و پخش آن ها در این شهر بهتر باشد با یکدیگر رقابت دارند.بندر بریزبین سومین بندر

مهم استرالیاست.این شهر یکی از مراکز صنعتی مهم استرالیا محسوب میشودو پالایشگاه نفت،کارخانه های فلزکاری،ریل

سازی،دباغی،نساجی،و تولید کاغذ،نوشابه،الوار،تنباکو،کفش و ماشین آلات از مهمتریت صنایع آن هستند.

مراکز خرید:

در این شهر تعداد زیادی مراکز خرید ،سوپرمارکت و فروشگاه وجود دارد که آن را به بهترین شهر خرید در کل کوییزلند تبدیل کرده اند.از جمله مراکز مهم خرید این شهر: (کویین استریت،مرکز خرید مایر،مرکز خرید وینتر

گارن،کوییز پلازا، میدان پست خانه و مرکز خرید ایندوروپیلی میباشد.

                    
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا


پرث :

بندر پرث در غرب استرالیا با مساحت 5386کیلومتر مربع مرکز استرالیای غربی است و میان اقیانوس هند ونواحی پست ساحلی دارلینگ در ساحل رودخانه سوان واقع شده است.پرث با جمعیت 1658992نفر چهارمین

شهر پر جمعیت استرالیاست.

تحصیلات:

دانشگاه های مهم شهر پرث:

(دانشگاه استرالیای غربی،دانشگاه مورداک،دانشگاه فنی کرتین،دانشگاه ادیت کوان)

اماکن مذهبی:

(مسجد پرث،کلیسای جامع سنت ماری،کلیسای بزرگ سنت جرج،کلیسای قدیسین و کلیسای وسلی)

جشنواره ها:

شهر پرث هر سال میزبان مسابقات مختلف ورزشی . جشنواره های مختلفی است.از جشنواره های پرث میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

(جشنواره بین المللی هنر،جشنواره فلفل،جشنواره مد پرث،جشنواره بین المللی فیلم پرث،جایزه بزرگ موسیقی استزالیای غربی).

آدلاید:

شهر ساحلی آدلاید در جنوب استرالیا با مساحت 1827 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط پنجاه متر بالاتر از سطح دریا پر جمعیت ترین شهر و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است.طبق آمار سال 2010 جمعیت آدلاید

1203873نفر است و پنجمین شهر پر جمعیت استرالیا به شمار می آید.

اقتصاد:

اقتصاد آدلاید در درجه اول به صنایع تولیدی ،تکنولوژی علوم دفاعی،تحقیق و پژوهش،صادرات کالا و خدمات وابسته است.تقریبا نیمی از اتومبیل های تولید شده در استرالیا در کارخانه جنرال موتور هولدن آدلاید ساخته

میشوند.

بزرگترین شرکت نفتی استرالیا سانتوس کار خود را از سال 1954 شروع کرده و درآمد آن در سال 2008در حدود 2762 میلیارد دلار بوده است و دومین شرکت سرمایه گذاری بزرگ استرالیا با نام شرکت سرمایه گذاری

محدود آرگو در این شهر قرار دارد.

مراکز خرید:

وجود فروشگاه ها و مراکز خرید در این شهر آدلاید را به یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای خرید تبدیل کرده است.بعضی از مهمترین این مراکز عبارتند از: مرکز خرید وست فیلد ماریون،مرکز خرید وست فیلد تی تری

پلازا،مرکز خرید راندل مرکز خرید مایر،بازار مرکزی ادلاید،بازار محله چینی ها،مرکز خرید الیزابت.

پارک ها ومناطق آبی:

(باغ گیاه شناسی،پارک گیاه شناسی،پارک ویکتوریا،پارک الدر،باغ های هیمجی آدلاید،باغ وحش آدلاید،پارک ملی بلیر،پارک حفاظت شده موریالتا، تپه های ادلاید ،و جزیره کانگورو ).

گلد کوست:

گلدکوست در جنوب شرقی ایالت کوییزلند در حدود 70 کیلومتری جنوب بریزبین کنار اقیانوس آرام قرار دارد.گلدکوست به علت دارا بودن آب و هوایی مناسب امکانات موج سواری ودیدنی های فراوان یکی از توریستی ترین

شهرهای استرالیاست.

تحصیلات:

گلدکوست دارای سه دانشگاه بزرگ است :دانشگاه ساوترن کراس، دانشگاه باند و دانشگاه گریفیث.

بناهای دیدنی:

ساختمان کیو وان ،برج های چورون رنسانس .

جشنواره ها:

در طی سال جشن ها و جشنواره های گوناگونی در گلدکوست برگزار میشوند که بعضی از آن ها عبارتند از:

(مجیک میلیونز، جشنواره وینترسان، کولانگاتاگلد، پان پاسفیک مسترزگیم).

هوبارت:

بندر هوبارت با مساحت 1357کیلومتر مربع در جزیره تاسمانی در جنوب استرالیا و جنوب شرقی ایالت تاسمانیا در دهانه رود درونت واقع شده و مرکز این ایالت است.

اقتصاد:

هوبارت شهر بندری پر تردد و از بنادر مهم تدارکاتی برای سفرهای تحقیقاتی به قطب جنوب محسوب میشود.صادرات اصلی شهرشامل پشم ، سنگ معدن ،الوار و میوه است.

دیدنی ها :

اماکن مذهبی

(کلیسای بزرگ سنت دیوید ، کلیسای آنجلیکن سنت جورج، کنیسه هوبارت )

موزه ها و اماکن فرهنگی:

(موزه دریایی ،موزه وگالری هنر تاسمانی ، موزه هنر جدید وقدیم)

جشنواره ها:

(جشنواره مردمی سیگنت، جشنواره بادبادک ها، جشنواره قایق های چوبی، جشنواره گل لاله، جشنواره طعم وجشنواره فرینج هوبارت).

داروین:

داروین مرکز ایالت استرالیای شمالی با مساحت 112 کیلومتر مربع در کنار دریای تیمور قرار داردو از سمت شرق به خلیج فرانسیس و از سمت غرب به حاشیه خلیج کالن محدود شده است.حدود نیمی از جمعیت داروین

را مسیحیان تشکیل میدهند.پیروان ادیان دیگر از جمله مسلمانان ،بودایی ها،هندوها و یهودیان نیز در داروین زندگی میکنند.شرایط مهاجرت به استرالیا در همه ایالت ها برابر است و در این مورد با کانادا متفاوت است.


ورزش:

یکی از مسابقات ورزشی مهمی که در این شهر برگزار میشود،مسابقه بین المللی ماشین های خورشیدی در مسیر داروین-آدلاید است که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شده است.

پارک ها ومناطق طبیعی:

(پارک ملی کاکادو، پارک ملی لیچ فیلد، پارک ملی نیتمولیک یا کاترین جورج ).

جشنواره ها :

(جشنواره سی بریز، جشنواره داروین، ایزوتوپیا،باس این د گراس).

بالارات:

این شهر در ایالت ویکتوریا و در 105کیلومتری شمال غربی ملبورن قرار دارد و با جمعیتی حدود 94000نفر بیسستمین شهر پر جمعیت استرالیاست.بالارات با لقب هایی مانند شهر طلا و آتن استرالیا به رغم جمعیت اندک

خود در تلریخ و اقتصاد استرالیا جایگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد:

بالارات در حال حاضر یکی از مهمترین شهرهای ایالت ویکتوریاست و اقتصاد آن را توریسم معادن طلا و صنایعی مانند شعبه کارخانه تولید شکلات مارس ، کارخانه صنایع غذایی مکین، کارخانه تولید ریل آهن بالارات نورث

ورک شاپز، وچندین کارخانه محلی تولیدات نساجی ، کاشی و محصولات غذایی تشکیل میدهند.


یکی از راه های مهاجرت به استرالیا گرفتن ویزای کاردر استرالیا میباشد.

mohsen بازدید : 79 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عنوان: همه آن چیزی که باید برای مهاجرت به استرالیا بدانید

این مقاله در مورد چگونگی مهاجرت به شهرهای استرالیا می باشد.

کشور استرالیا کشوری توسعه یافته و مدرن است که در جهان به عنوان یکی از پذیرا ترین و متنوع ترین کشورها شناخته می شود.این کشور که در نیم کره جنوبی واقع شده است ششمین کشور پهناور دنیاست و دارای جمعیتی بالغ بر 23 میلیون است.این کشور که تا سال 1901 مستعمره بریتانیا به حساب می آمد دارای مساحت تقریبی ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ می باشد.طبق آخرین آمارهای ارائه شده توسط نهاد های دولتی استرالیا تقریبان نیمی از جمعیت 23 میلیونی این کشور را مهاجران و یا همان افرادی که حارج از خاک استرالیا متولد شده اند تشکیل میدهند.این موضوع باعث تنوع نژادی استرالیا شده است.استرالیا عضو اتحادیه کشورهای همسود و یا مشترک منافع نیز می باشد.در این کشور بیش از 250 زبان مختلف وجود دارد.زبانهایی مانند : ایتالیایی,عربی,فارسی,چینی و ...

 

استرالیا علاوه بر شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت بکر و زیبا, از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می برد.این موضوع یکی از دلایل اصلی وجود متقاضیان زیاد برای مهاجرت به استرالیا میباشد.این نکات مثبت ذکر شده در باره این کشور,دلیلی خوبی است برای حضور استرالیا در رتبه چهارم شادترین کشورهای جهان بعد از نروژ, دانمارک و سوئد.همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت زندگی در استرالیا شده است.استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره دنیا نیز شناخته میشود و تنها قاره ای است که به دست یک ملت اداره می شود.در ادامهبرای آشنایی بیشتر شما با استرالیا به معرفی شهر های مختلف آن می پردازیم.

قبل از مهاجرت به استرالیا یا گرفتن اقامت بهتر است کمی با شهرهای استرالیا آشنا شویم.

کانبرا :

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا میباشد.از نظر آب و هوایی دارای چهار فصل مشخص با تابستان های گرم وخشک و زمستان های سرد و مه آلود است .این شهر با جمعیت 351868 نفر در سال 2009 هشتمین شهر

پر جمعیت استرالیا بوده است.بیشتر مردمان کانبرا تحصیل کرده اند و دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا از دانشگاه های

معتبر این شهر و همینطور استرالیا هستند.بازارها ومراکز مهم در کانبرا شامل (کانبرا سنتر،بلکونن مال،ودن وست فیلد،هایبپردام

تاگرانونگ،فیش ویک،بازار جیمیسون،مرکز عتیقه جات کانبرا،بازار ایستگاه قدیم اتوبوس و بازار گرمن هاوس ) میباشد.

            
شرایط مهاجرت به استرالای و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

سیدنی:

شهر سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولزبا مساحت 12144 کیلومتر مربع در ساحل جنوب شرقی استرالیا واقع شده و بزرگترین وپر جمعیت ترین شهر در استرالیا و اقیانوسیه است.اطراف سیدنی هفتاد بندرگاه وساحل

اقیانوسی وجود دارد.در این شهر شش دانشگاه مهم وجود دارد:دانشگاه تکنولوژی سیدنی،دانشگاه نیو ساوت ولز،دانشگاه مککوآری،دانشگاه غرب سیدنی و دانشگاه کاتولیک استرالیا.کتابخانه ایالتی نیو ساوت ولز

قدیمی ترین و بزرگترین کتابخانه عمومی دولتی است.


ورزش:

 ورزش بخش مهمی از فرهنگ مردم سیدنی به شمار می آید مهم ترین ورزش در شهر راگبی است.هم چنین کریکت از ورزش های تابستانی معروف شهر است.استادیوم استرالیا در سال 1999برای میزبانی مسابقات

المپیک تابستانی 2000با گنجایش 110 هزار نفر ساخته شد.

                     
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

اقتصاد:

سیدنی از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.سه چهارم فعالیت اقتصادی ایالت نیو ساوت ولز در این شهر صورت میگیرد و بزرگترین مراکز امور مالی کشور در این شهر واقع هستند.صنعت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد

شهر سیدنی و زندگی در استرالیا دارد.شهر سیدنی یکی از بندرگاههای مهم مبادله کالاهای وارداتی و صادراتی است.محصولاتی از قبیلگندم-پشم و گوشت از طریق بنادر سیدنی صادر میشوند.


اماکن دیدنی:

بندرگاه سیدنی یکی از اماکن طبیعی مهم این شهر است که دو بنای معروف هاربر بریج وسالن اپرا را در خود جای داه است. از دیگر بنبهای مهم میتوان به(برج سیدنی-بنای یادبود آنزاک-کلیسای جامع سنت ماری و

مسجد لیکمبا ) اشاره کرد.

ملبورن:

ملبورن در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد.مرکز ایالت ویکتوریا و دومین شهر پر جمعیت استرالیا است.آب و هوای شهر ملبورن اقیانوسی است.ملبورن را شهری چند فرهنگی میدانند.در این شهر حدود 180گویش وزبان

وجود دارد ولی زبان اصلی آن انگلیسی است وپس از آن زبان های چینی،ایتالیایی،یونانی و ویتنامی بیشترین استفاده در این شهر را دارند.این تنوع نژادی باعث شده تا زندگی در استرالیا هر سال متقاضی بیشتری

داشته باشد

تحصیلات:

ملبورن دانشگاه های زیادی دارد که در میان آنها دانشگاه ملبورن و دانشگاه موناش معتبرترند.وجود دنشگاه هایی معتبر در شهر ملبورن باعث شد تا این شهر در ردیف چهارم برترین شهرهای دانشگاهی جهان پس از لندن

بوستون و توکیو قرار بگیرد.

                      
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

 

حمل ونقل:

سیستم حمل ونقل عمومی شهر ترکیبی از قطار،تراموا،اتوبوس،دوچرخه و تاکسی است.شبکه تراموای ملبورن از وسیع ترین شبکه های تراموا در سطح جهان است.حمل ونقل دریایی یکی از رایج ترین روش های حمل

و نقل در شهر است.بندر شهر ملبورن که بزرگترین بندر استرالیا است یکی از پنج بندر مهم نیمکره ی جنوبی است .در حال حاضر فرودگاه بین المللی ملبورن فرودگاه اصلی شهر است که دومین فرودگاه پر ازدحام

استرالیا بعد از فرودگاه سیدنی است.سیستم حمل و نقل مدرن استرالیا باعث شده تا زندگی در استرالیا سریعتر و با کیفیت تر باشد.

بریزبین:

بریزبین با وسعت 5904 کیلومتر مربع درشرق استرالیا در جنوبی ترین بخش ایالت کوییزلند واقع شده و مرکز این ایالت است.رودخانه بریزبین از مرکز این شهر عبور میکند.اب و هوای این شهر نیمه گرمسیری و مرطوب

است.بریزبین با جمعیت حدود 2004262 سومین شهر بزرگ استرالیاست.

تحصیلات:

در این شهر دانشگاه ها و کالج های زیادی وجود دارد.که از مهمترین آن ها (دانشگاه کوییزلند و دانشگاه گریفیث) است.

اقتصاد:

این شهر یکی از قطب های تجاری استرالیاست وشرکت های الکترونیکی زیادی مثل ال جی-سامسونگ و پاناسونیک برای اینکه توزیع و پخش آن ها در این شهر بهتر باشد با یکدیگر رقابت دارند.بندر بریزبین سومین بندر

مهم استرالیاست.این شهر یکی از مراکز صنعتی مهم استرالیا محسوب میشودو پالایشگاه نفت،کارخانه های فلزکاری،ریل

سازی،دباغی،نساجی،و تولید کاغذ،نوشابه،الوار،تنباکو،کفش و ماشین آلات از مهمتریت صنایع آن هستند.

مراکز خرید:

در این شهر تعداد زیادی مراکز خرید ،سوپرمارکت و فروشگاه وجود دارد که آن را به بهترین شهر خرید در کل کوییزلند تبدیل کرده اند.از جمله مراکز مهم خرید این شهر: (کویین استریت،مرکز خرید مایر،مرکز خرید وینتر

گارن،کوییز پلازا، میدان پست خانه و مرکز خرید ایندوروپیلی میباشد.

                    
شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا  شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا


پرث :

بندر پرث در غرب استرالیا با مساحت 5386کیلومتر مربع مرکز استرالیای غربی است و میان اقیانوس هند ونواحی پست ساحلی دارلینگ در ساحل رودخانه سوان واقع شده است.پرث با جمعیت 1658992نفر چهارمین

شهر پر جمعیت استرالیاست.

تحصیلات:

دانشگاه های مهم شهر پرث:

(دانشگاه استرالیای غربی،دانشگاه مورداک،دانشگاه فنی کرتین،دانشگاه ادیت کوان)

اماکن مذهبی:

(مسجد پرث،کلیسای جامع سنت ماری،کلیسای بزرگ سنت جرج،کلیسای قدیسین و کلیسای وسلی)

جشنواره ها:

شهر پرث هر سال میزبان مسابقات مختلف ورزشی . جشنواره های مختلفی است.از جشنواره های پرث میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

(جشنواره بین المللی هنر،جشنواره فلفل،جشنواره مد پرث،جشنواره بین المللی فیلم پرث،جایزه بزرگ موسیقی استزالیای غربی).

آدلاید:

شهر ساحلی آدلاید در جنوب استرالیا با مساحت 1827 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط پنجاه متر بالاتر از سطح دریا پر جمعیت ترین شهر و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است.طبق آمار سال 2010 جمعیت آدلاید

1203873نفر است و پنجمین شهر پر جمعیت استرالیا به شمار می آید.

اقتصاد:

اقتصاد آدلاید در درجه اول به صنایع تولیدی ،تکنولوژی علوم دفاعی،تحقیق و پژوهش،صادرات کالا و خدمات وابسته است.تقریبا نیمی از اتومبیل های تولید شده در استرالیا در کارخانه جنرال موتور هولدن آدلاید ساخته

میشوند.

بزرگترین شرکت نفتی استرالیا سانتوس کار خود را از سال 1954 شروع کرده و درآمد آن در سال 2008در حدود 2762 میلیارد دلار بوده است و دومین شرکت سرمایه گذاری بزرگ استرالیا با نام شرکت سرمایه گذاری

محدود آرگو در این شهر قرار دارد.

مراکز خرید:

وجود فروشگاه ها و مراکز خرید در این شهر آدلاید را به یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای خرید تبدیل کرده است.بعضی از مهمترین این مراکز عبارتند از: مرکز خرید وست فیلد ماریون،مرکز خرید وست فیلد تی تری

پلازا،مرکز خرید راندل مرکز خرید مایر،بازار مرکزی ادلاید،بازار محله چینی ها،مرکز خرید الیزابت.

پارک ها ومناطق آبی:

(باغ گیاه شناسی،پارک گیاه شناسی،پارک ویکتوریا،پارک الدر،باغ های هیمجی آدلاید،باغ وحش آدلاید،پارک ملی بلیر،پارک حفاظت شده موریالتا، تپه های ادلاید ،و جزیره کانگورو ).

گلد کوست:

گلدکوست در جنوب شرقی ایالت کوییزلند در حدود 70 کیلومتری جنوب بریزبین کنار اقیانوس آرام قرار دارد.گلدکوست به علت دارا بودن آب و هوایی مناسب امکانات موج سواری ودیدنی های فراوان یکی از توریستی ترین

شهرهای استرالیاست.

تحصیلات:

گلدکوست دارای سه دانشگاه بزرگ است :دانشگاه ساوترن کراس، دانشگاه باند و دانشگاه گریفیث.

بناهای دیدنی:

ساختمان کیو وان ،برج های چورون رنسانس .

جشنواره ها:

در طی سال جشن ها و جشنواره های گوناگونی در گلدکوست برگزار میشوند که بعضی از آن ها عبارتند از:

(مجیک میلیونز، جشنواره وینترسان، کولانگاتاگلد، پان پاسفیک مسترزگیم).

هوبارت:

بندر هوبارت با مساحت 1357کیلومتر مربع در جزیره تاسمانی در جنوب استرالیا و جنوب شرقی ایالت تاسمانیا در دهانه رود درونت واقع شده و مرکز این ایالت است.

اقتصاد:

هوبارت شهر بندری پر تردد و از بنادر مهم تدارکاتی برای سفرهای تحقیقاتی به قطب جنوب محسوب میشود.صادرات اصلی شهرشامل پشم ، سنگ معدن ،الوار و میوه است.

دیدنی ها :

اماکن مذهبی

(کلیسای بزرگ سنت دیوید ، کلیسای آنجلیکن سنت جورج، کنیسه هوبارت )

موزه ها و اماکن فرهنگی:

(موزه دریایی ،موزه وگالری هنر تاسمانی ، موزه هنر جدید وقدیم)

جشنواره ها:

(جشنواره مردمی سیگنت، جشنواره بادبادک ها، جشنواره قایق های چوبی، جشنواره گل لاله، جشنواره طعم وجشنواره فرینج هوبارت).

داروین:

داروین مرکز ایالت استرالیای شمالی با مساحت 112 کیلومتر مربع در کنار دریای تیمور قرار داردو از سمت شرق به خلیج فرانسیس و از سمت غرب به حاشیه خلیج کالن محدود شده است.حدود نیمی از جمعیت داروین

را مسیحیان تشکیل میدهند.پیروان ادیان دیگر از جمله مسلمانان ،بودایی ها،هندوها و یهودیان نیز در داروین زندگی میکنند.شرایط مهاجرت به استرالیا در همه ایالت ها برابر است و در این مورد با کانادا متفاوت است.


ورزش:

یکی از مسابقات ورزشی مهمی که در این شهر برگزار میشود،مسابقه بین المللی ماشین های خورشیدی در مسیر داروین-آدلاید است که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شده است.

پارک ها ومناطق طبیعی:

(پارک ملی کاکادو، پارک ملی لیچ فیلد، پارک ملی نیتمولیک یا کاترین جورج ).

جشنواره ها :

(جشنواره سی بریز، جشنواره داروین، ایزوتوپیا،باس این د گراس).

بالارات:

این شهر در ایالت ویکتوریا و در 105کیلومتری شمال غربی ملبورن قرار دارد و با جمعیتی حدود 94000نفر بیسستمین شهر پر جمعیت استرالیاست.بالارات با لقب هایی مانند شهر طلا و آتن استرالیا به رغم جمعیت اندک

خود در تلریخ و اقتصاد استرالیا جایگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد:

بالارات در حال حاضر یکی از مهمترین شهرهای ایالت ویکتوریاست و اقتصاد آن را توریسم معادن طلا و صنایعی مانند شعبه کارخانه تولید شکلات مارس ، کارخانه صنایع غذایی مکین، کارخانه تولید ریل آهن بالارات نورث

ورک شاپز، وچندین کارخانه محلی تولیدات نساجی ، کاشی و محصولات غذایی تشکیل میدهند.


یکی از راه های مهاجرت به استرالیا گرفتن ویزای کاردر استرالیا میباشد.

mohsen بازدید : 83 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عنوان: نکاتی درمورد مهاجرت به اتریش

 

این مقاله در مورد چگونگی  مهاجرت به اتریش  می باشد.

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری در مرکز اروپا، محصور در خشکی با ۸۵۵/ ۸۳ کیلومتر مربع وسعت و بر پایهٔ آخرین سرشماری صورت‌ گرفته در سال ۲۰۱۱ در این کشور دارای ۶۳۸/۴۱۶/۸ نفر جمعیت است. پایتخت و بزرگترین شهر اتریش وین است.

اتریش از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان هم مرز است. هم‌چنین از جنوب به ایتالیا و اسلونی و از غرب به سوئیس و لیخنشتاین محدود می‌شود. زبان مادری اکثریت مردم اتریش بایرنی گویشی از شاخه آلمانی علیا از خانواده زبان‌های ژرمنی است و زبان رسمی آن آلمانی است.

در کنار آلمانی اقلیتی از مردم به زبان‌های کروات، اسلوونیایی و مجارستانی نیز صحبت می‌کنند.اتریش یکی از ثروتمندترین کشورها در سطح جهان است و از منظر شاخص توسعهٔ انسانی که پایه‌ای است برای سنجیدن ۳ معیار زندگی طولانی و سالم، دسترسی به دانش و سطح زندگی مناسب و با کیفیت، اتریش در رتبهٔ ۱۸ جهان است. ساختار سیاسی اتریش به صورت پارلمانی، دمکراسی نیابتی و متشکل از ۹ ایالت فدرال است. اتریش دارای آب و هوای کوهستانی با متوسط درجه حرارت ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در تابستان و تقریباً ۰ درجه سانتیگراد در زمستان است.

اتریش از اعضای سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و مؤسس سازمان همکاری توسعهٔ اقتصادی است. هم‌چنین از سال ۱۹۹۵ توافقنامهٔ شینگن را امضا نموده و ازسال ۱۹۹۹ واحد پول یورو را پذیرفته است.

 

تحصیل در اتریش

تحصیل در دانشگاه‌های اتریش برای دانشجویان خارجی تقریباً رایگان است. هزینهٔ تحصیل در دانشگاه‌های این کشور برای تمامی مقاطع هر ترم ۳۸۰ تا ۷۵۰ یورو است. امکان اخذ پذیرش با مدارک دیپلم و فوق دیپلم از دانشگاه اتریش وجود ندارد و فرد متقاضی می‌بایست مدرکی دال بر قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا آزاد ایران) در رشته موردنظر یا کشوری که مدرک آن مورد تأیید دانشگاه‌های اتریش باشد، ارائه نماید. هم‌چنین اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مبدأ یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع مورد نظر پیش‌شرط  درخواست پذیرش است. زبان ملی و تدریس در کشور اتریش آلمانی است با این وجود برخی از دانشگاه‌های خصوصی و برخی دانشگاه‌ها در دورهٔ دکتری امکان تدریس به زبان انگلیسی را فراهم کرده‌اند. دانشجویان خارجی جهت اخذ پذیرش الزامی به داشتن مدرک زبان آلمانی (B2) ندارند چه این‌که دانشجو می‌تواند پس از اخذ پذیرش در یک بازهٔ زمانی یک تا دو ساله دوره‌های زبانی را در کشور مربوطه طی کند و پس از موفقیت در آزمون EPD   به تحصیل بپردازد. هزینهٔ هر سه ترم دورهٔ زبان ۴۱۰ یورو می‌باشد. اتریش از دیرباز جایگاه بلند عرصهٔ تمدن، موسیقی، هنر و معماری در سرتاسر جهان است لذا در همین راستا تحصیل در دانشکده‌‌های هنرهای عالی و اخذ پذیرش در برخی از رشته‌ها مانند معماری، مامایی، پزشکی، اقتصاد، روان‌شناسی  و مدیریت نیازمند شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.

از مزایای کشور اتریش این است که دانشجوی خارجی در حین تحصیل به صورت پاره وقت حق کار قانونی دارد  و بعد از اتمام تحصیل به واسطه دریافت کارت قرمز سفید قرمز اجازهٔ یک سال اقامت در کشور اتریش  جهت یافتن شغل را نیز دارد. چنانچه فرد موفق به یافتن شغل شود بعد از ۲ سال کار به همراه پرداخت بیمه و مالیات می‌تواند اقامت دائم داشته باشد. هم‌چنین دانشجو متقاضی از همان ابتدا می‌تواند همسر و فرزند زیر ۱۷ سال و ۶ ماه، تقاضای ویزای همراه  دهد تا به صورت هم‌زمان وارد کشور اتریش شوند.

 

هزینهٔ زندگی

هزینهٔ زندگی در اتریش بسته به سبک زندگی افراد متفاوت می‌باشد اما به طور متوسط ماهانه از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو است. هزینه خوابگاه در اتریش (به طور معمول از ترم دوم یا سوم به بعد امکان‌پذیر است) ۲۰۰ تا ۳۵۰ یورو است و هزینهٔ اجارهٔ یک آپارتمان ۵۰ متری در بهترین نقطهٔ وین ماهانه ۶۵۰ یورو و خارج از وین ماهانه ۵۵۰ یورو می‌باشد.

 

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش

مهلت تقاضانامه برای درخواست ترم تابستان اول فوریه و برای ترم زمستان اول سپتامبر است. در رشته‌هایی که شرکت در آزمون ورودی لازمهٔ گرفتن پذیرش است دانشجو مهلت دارد تا ۶ ماه پیش از آغاز شروع ترم تحصیلی فرم تقاضا برای آزمون ورودی را پر نماید. مهم‌ترین شرط در گرفتن پذیرش، قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه‌های ایران و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع موردنظر است. برای مقطع لیسانس به طور معمول ریز نمرات دبیرستان، مدرک دیپلم و ریز نمرات آن، مدرک پیش‌دانشگاهی و ریزنمرات پیش‌دانشگاهی و برای مقطع فوق لیسانس علاوه بر اصل و ترجمهٔ مدارک تحصیلی سال‌های قبل (دیپلم- پیش دانشگاهی- لیسانس) یک رزومه تحصیلی و کاری از فرد مورد نیاز است.

 

دانشگاه وین

دانشگاه وین دانشگاهی است دولتی که در شهر وین اتریش قرار دارد و از شهرت بسیار خوب و قدمت زیادی در سطح اروپا و جهان برخوردار است. در این دانشگاه بیش از ۱۸۸ رشتهٔ علمی تدریس می‌شود. برخی از برندگان جایزه نوبل از اساتید و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند. بر طبق QS world university ranking 2013 رتبه این دانشگاه در سال ۲۰۱۳ ردهٔ ۱۵۸ جهان است

 

 یکی از راه های  مهاجرت به اتریش, اخذ اقامت اتریش از طریق ازدواج  می باشد.

مهاجرت به اسپانیامهاجرت به نروژ , مهاجرت به هلند

mohsen بازدید : 90 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

عنوان: راه های مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان یا اروپا از راه بلو کارت (Blue Card) یکی از راه های رسیدن به این کشور برای اقامت است.بلو کارت نیز مانند گرین کارت آمریکا می باشد.از طریق بلو کارت می توان برای کارگران ماهر, متقاضیان تحصیل و افراد جویای کار, اقامت اروپا را اخذ نمود.بلو کارت اتحادیه اروپا در ابتدا برای 4 سال صادر می شود, و یا برای یک دوره قرداد کار شما با کارفرما در اختیار شما قرار می گیرد.در طول دو سال ابتدایی حضور در آلمان, هرگونه تغییر شغل در اروپا باید با هماهنگی و تایید سازمان مهاجرت کشور باشد.

از خانه تا اقامت  آلمان را با Blue Card در 3 سال طی کنید.

نیروهای متخصص که اهل کشورهای خارج از حوزه ی یورو می‌باشند، می‌توانند تقاضای اجازه کار موقت تحت عنوان Blue Card (بلو کارت یا کارت آبی) کنند. درخواست Blue Card باید به اداره اتباع خارجی در شهرها و ایالت های مختلف آلمان ارایه شود. تصمیم صدور و یا عدم صدور بلو کارت برای متقاضیان، توسط اداره اتباع خارجی (Die Ausländerbehörde)، اداره کار (Arbeitsbehörde) و همچنین آژانس کار (Die Agentur für Arbeit) که در سراسر جمهوری فدرال آلمان نمایندگی دارند، اخذ میگردد.

شرایط درخواست بلوکارت:

-متقاضیان کارت آبی باید یا دارای مدارک دانشگاهی از مراکز آموزش عالی آلمان باشند و یا در صورتیکه در خارج از آلمان تحصیل کرده اند، مدارک تحصیلی خود را به تایید سازمان های دولتی ذی ربط برسانندتا بتوانند به دنبال تحصیل در آلمان و یا به دنبال شغل باشند.

-کارت آبی به افرادی اعطا میگردد که توانسته باشند شغلی پیدا کنند که درآمد سالیانه آن 46.400 یورو (بدون کسر مالیات) باشد. البته اگر شغل آنها جز شغل هایی باشد که در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه هستند، داشتن درآمد سالیانه 37.752 یورو (بدون کسر مالیات) کفایت میکند. این شغل ها در حال حاضر عبارتند از:

متخصان علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، بیولوژی و …)، آرشیتکت، مهندس (کلیه علوم مهندسی)، طراح فضای شهری، پزشک (به استثنای دندانپزشک) و متخصصان علوم کامپیوتر و فناوری ارتباطات.

-موافقت نامه سازمان کار آلمان (Die Bundesagentur für Arbeit)

 اگر متقاضی کارت آبی، تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان به پایان رسانده است، جهت دریافت کارت آبی، نیازی به موافقت نامه سازمان کار آلمان ندارد، در غیر این صورت، دریافت این مجوز الزامیست. اگر در ابتدا و قبل از مشغول به کار شدن، متقاضی یک دوره ی کارآموزی را باید پشت سر بگذارد (بیشتر در رشته های پزشکی و مهندسی و به منظور آماده کردن فرد)، مدارک و مجوزهای گذراندن این دوره های کارآموزی قبل از اعطای بلو کارت باید توسط متقاضی به اداره اتباع خارجی ارایه گردد.

 اداره اتباع خارجی هر ایالت فقط در صورتی مجاز است که برای متقاضی مهاجرت به آلمان، بلو کارت صادر کند، که آن متقاضی قبلا خود را در حوزه استحفاظی آن اداره اتباع خارجی، ثبت نام کرده باشد. به عبارت دیگر، متقاضیانی که خارج از آلمان هستند، نمیتوانند به صورت مستقیم و از خارج مرزهای آلمان درخواست کارت آبی برای اقامت در آلمان کنند، بلکه ابتدا باید درخواست ویزای کاری کنند (جهت درخواست ویزای کاری آلمان از طریق نمایندگان ویزا موندیال بر روی اینجا کلیک نمایید) و پس از دریافت ویزای کاری وارد آلمان شوند، سپس 6 ماه فرصت به آنها داده میشود تا شغلی بیابند که حداقل درآمد سالیانه را داشته باشد، در این مرحله متقاضی میتواند جهت درخواست کارت آبی اقدام نمایند.

 مهاجرت به آلمان و بلو کارت آلمان

مدارک لازم هنگام درخواست بلو کارت:

    پاسپورت
    یک قطعه عکس بیومتریک (35mm x 45mm)
    ترجمه مدارک دانشگاهی
    گواهی معتبرسازی تحصیلات دانشگاهی
    ترجمه سوابق کاری در خارج از آلمان (در صورت وجود سابقه کاری)
    قرارداد کاری و یا پیشنهاد کاری که به صورت ملموس از طرف یک شرکت به متقاضی ارایه شده لست.
    فرم پر شده درخواست تمدید اقامت
    در صورت لزوم، موافقت نامه سازمان کار آلمان(مراجعه شود به بالا)
    در صورت لزوم تکمیل و ارایه فرمی که در آن شغل متقاضی تشریح شده باشد.
    در صورتی که ابتدا متقاضی باید یک دوره کارآموزی بگذراند، باید مدرک مربوطه ارایه شود.








مدت اعتبار Blue Card چه قدر است؟

در ابتدا در صورت داشتن کلیه شرایط فوق، یک Blue Card که دارای اعتبار چهارساله است برای متقاضی صادر میشود. پس از 3 سال از تاریخ صدور Blue Card، در صورتی که متقاضی هم چنان مشغول به کار در آلمان باشد، میتواند درخواست اقامت دایم کند. اگر دارنده Blue Card دارای سطح زبان آلمانی حداقل B1 باشد، وی میتواند پس از 2 سال از تاریخ صدور Blue Card، درخواست اقامت دایم نماید.

mohsen بازدید : 109 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

هلند یکی از کشورهای اروپای غربی است که به کشور آسیاب‌های بادی، دوچرخه، پنیر و گل لاله مشهور است.

هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند است که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. این کشور با کشورهای آلمان و بلژیک همسایه است.

هلند کشور هنرمندان هم هست. بسیاری از هنرمندان مشهور جهان از رامبراند گرفته تا ون‌گوگ، نقاشان معروف، در این کشور زندگی می‌کردند.

تقریبا 20 درصد از مساحت هلند را آب تشکیل می‌دهد. در عین حال پایین بودن ارتفاع مناطق خشکی آن نسبت به سطح دریا باعث شده هلندی‌ها سدهای زیادی احداث کنند.

25درصد مساحت آن، از عقب نشینی و  خشک شدن آب دریا ، تشکیل شده است. هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور ۳۲۲ متر است.

آشنایی با جاذبه های گردشگری هلند

تابستان‌های هلند به توریست‌ها تعلق دارد. موزه‌ها رستوران‌ها و هتل‌ها پر از جهانگردان است. تابستان‌های هلند از نظر آب و هوا متعادل تر است. زمستان‌های هلند سرد و پر بارش و یخبندان است ولی به دلیل کم ارتفاع بودن زمین در هلند آب و هوا با وزیدن باد تغییر می‌کند.

در ماه ژانویه مسابقات اسکیت روی یخ 200 کیلومتری به نام Elfstedentoch برگزار می‌شود. کارناوالی نیز در اواسط بهمن‌ماه برگزار می‌‌شود که هلندی‌ها با پوشیدن لباس‌های خنده‌دار در خیابان‌ها در آن شرکت می‌کنند.

30 آوریل برابر با 11 اردیبهشت روز ملکه یا Koninginnedag است که در این روز خیابان‌های آمستردام با دستفروش‌ها و بازار‌های خیابانی و جشن پر می‌شود. در این روز هر کس می‌تواند هر چیزی که می‌خواهد در خیابان بفروشد.

در شنبه دوم ماه مه تمام آسیاب‌های هلند در‌های خود را بر روی بازدید کنندگان می‌گشایند. این روز به نام روز ملی آسیاب یا Nationale Molendag معروف است.

فستیوال هلند در اواخر خرداد در آمستردام و لاهه برگزار می‌شود. فستیوال موسیقی نیز در اواسط تیرماه از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی شهر هاگو است.

موزه ون گوگ در آمستردام آثار بزرگ این نقاش نامی را به نمایش می‌گذارد. بیش از 200 اثر از ون گوگ و چند نقاش بزرگ دیگر که از دوستان ون گوگ بوده‌اند در این موزه قرار دارد.

باغ کاکنهف (Keukenhof) بزرگترین باغ گل جهان است و چیره دستی طبیعت با هنر گلکاران هلندی هر سال 800 هزار بازدید کننده را تنها در دو ماه از سال به خود جذب می‌کند.

موزه ریجکس (Rijks) در آمستردام با مجموعه‌های تاریخی هنری با ارزش یکی از گران‌ترین گالری‌های جهان است.

پارک ملی هوگ ولوه (HogeVeluwe) در آمستردام با دارا بودن تپه‌ها و مرداب‌های زیبا یکی دیگر از محل‌های دیدنی آمستردام است.  این باغ در سال 1914 توسط یک زوج ثروتمند آلمانی هلندی خریداری شد. یکی از آن‌ها قصد داشت آن را به شکارگاه تبدیل کند ودیگری یک موزه. ولی سرانجام این پارک هم به شکارگاه تبدیل شد و هم به موزه!

حتماً سری به شهر روتردام بزنید. این بندر دارای آثار معماری متنوع معماران هلندی و جهانی است. به سکوی 185متری Euromast بروید و نگاهی به معماری و زیبایی‌های شهر بیندازید. به باغ وحش بلیج دراپ(Blijdorp) بروید و گونه‌های زیستی زیبای آنجا را ببینید.

به شهر‌های لاهه (Hague) و اوترخت (Utrecht) نیز سری بزنید.

اطلاعات مفید:

پول رایج هلند یورو است و برای سفر به هلند به ویزای شنگن نیاز دارید.

برای رانندگی در هلند به گواهینامه بین‌المللی (IDP) نیاز دارید و هلند در 1+ ساعت گرینویچ قرار دارد.

ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم مربوط به کشور زیبا و پراز گل هلند می باشد.

ویدئوی کشورهلند در یوتیوب

ویدئوی کشور هلند در سایت

mohsen بازدید : 88 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکا است که از بخش‌های شهر نیویورک، ناحیه شامل برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استاتن آیلند تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است. عده‌ای به دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیده‌اند.

ابرشهر نیویورک با مساحت ۱۱٫۳۲۷ کیلومتر مربع، وسیعترین شهر جهان است.

در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی نیویورک در زمره بیشترین‌ها قرار دارد که از نظر ارزش اسمی، می‌توان به تنهایی آنرا با کشور بزرگی مثل روسیه مقایسه کرد.

شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست. مطابق آمار سال ۲۰۰۷ (میلادی)، نیویورک با احتساب حومه جمعیتی قریب به ۲۰ میلیون نفر دارد. متروی نیویورک که در سال ۱۹۰۴ (میلادی)افتتاح شد، طولانی‌ترین خط متروی جهان است. بازار بورس نیویورک، بزرگترین بازار بورس جهان در معاملات دلاری است که در خیابان وال استریت قرار دارد.

مرکز اصلی سازمان ملل متحد در کلان‌شهر نیویورک و همچنین مجسمه آزادی، مهم‌ترین نماد ایالات متحده آمریکا در نیویورک واقع شده‌است.

تعدادی مكان هاي ديدني شهر نيويورك

ميدان تايمز (Times Square)
ميدان ساعت يكي از شلوغ‌ترين ميدان‌هاي نيويورك است كه به دليل تئاترها، سينماها و بيلبوردهايش مشهور است. اين ميدان يكي از جاهايي است كه  نيويورك را تبديل به شهري كه هيچگاه نمي خوابد كرده است.
 مجسمه‌ي آزادي (Statue of Liberty)
يك سفر كوتاه با قايق شما را از مانهاتان به مجسمه‌ي آزادي مي‌رساند. مجسمه‌اي كه هديه‌اي از طرف فرانسه براي صدمين سالگرد استقلال آمريكا بوده و امروزه به عنوان نماد آمريكا و به خصوص نيويورك شناخته مي‌شود.
 پارك مركزي (Central Park)
پارك مركزي اولين پارك بزرگ در ايالات‌متحده‌ي آمريكا بود. از طراحي اين پارك كه توسط المستد ((Olmsted و واكس (Vaux) انجام شد، در سراسر دنيا كپي برداري شد.  اين پارك كه در ابتدا در يك منطقه‌ي كم جمعيت قرار داشت، امروزه توسط ساختمان‌هاي بلند احاطه شده است.
 پل بروكلين (Brooklyn Bridge)
پل بروكلين در طي سال‌هاي 1869 تا 1883 ساخته شد و بروكلين را به جزيره‌ي مانهاتان متصل مي‌كند. اين پل يكي از باشكوه‌ترين نشانه‌هاي شهر نيويورك است.
 ساختمان امپاير استيت (Empire State Building)
هنگام سفر به نيويورك حتماً بايد از مشهورترين آسمان‌خراش دنيا ديدن كنيد. از بالاي برج، ديدي خوبي به Midtown( قسمت مياني شهر) و ساير بخش‌هاي نيويورك خواهيد داشت.
 ساختمان كرايسلر (Chrysler Building)
ساختمان كرايسلر يكي از معروف‌ترين و مورد علاقه ترين آسمان‌خراش‌ها در نيويورك است. اين برج كه در سبك آرت دكو ساخته شده است، در زمان ساختش در سال 1930 بلندترين ساختمان دنيا بود.
 خيابان پنجم (Fifth Avenue)
خيابان پنجم يكي از مشهورترين خيابان‌ها در جهان است. اين خيابان با داشتن فروشگاه هاي بسيار معروف خود، نه تنها بهشتي براي خريداران است، بلكه مكان‌هاي مشهور و برجسته‌اي مانند كاخ پاتريك يا برج ترامپ را نيز در عرض خود جاي داده است.
 مركز تجارت جهاني (World Trade Center)
مركز تجارت جهاني يك مجتمع اداري است كه زماني بلندترين آسمان‌خراش دنيا بود. امروزه اين مركز با يك مجتمع اداري جديد و يادبود جايگزين شده است. اين يادبود به احترام قربانيان حمله‌ي تروريستي به برج‌هاي دوقلو كه قبلاً مركز تجارت جهاني بودند قرار داده شده است.
 مركز راكفلر (Rockefeller Center)
مركز راكفلر كه در ابتدا با نام شهر راديويي شناخته مي‌شد، مجموعه‌اي از ساختمان‌هاست كه در زمان ركود بزرگ اقتصادي دهه 30 ساخته شده بود. اين مجتمع در ابتدا 14 ساختمان داشت كه ساختمان 70 طبقه اي  RCA  بلندترين آنها بود.
 پايانه‌ي مركزي بزرگ (Grand Central Terminal)
پايانه‌ي مركزي بزرگ يكي از بزرگ‌ترين ايستگاه‌هاي راه‌آهن در سراسر دنياست. اين مجموعه بزرگ در سبك هنرهاي زيبا، در سال 1913 براي نيويورك و شركت راه‌آهن هارلم ساخته شد.
 وال استريت (Wall Street)
وال استريت خياباني كوچك در مانهاتان جنوبي است كه يكي از مشهورترين خيابان‌هاي دنيا مي‌باشد. به دليل مراكز بورس و بانك هاي متعدد در اين خيابان، وال استريت نماد مركز مالي شهر نيويورك است.
 يادبود 11/9 ( 11/9 Memorial)
يك ميدان يادبود با دو استخر بزرگ و آبشار، يادگاري از قربانيان حمله‌ي تروريستي به مركز تجارت جهاني در سال 2001 است.
 مقر سازمان ملل متحد (United Nations Headquarters)
مقر سازمان ملل متحد در نيويورك توسط تيمي بين‌المللي از معماران ساخته شد. ساختمان اصلي، دبيرخانه (Secretariat)، يكي از اولين برج‌هاي شهر بود كه در سبك بين‌المللي ساخته مي شد.
 جزيره‌ي اليس (Ellis Island)
جزيره‌ي اليس كه امروزه محل موزه‌ي مهاجرت است، زماني دروازه‌ي مهاجرت به آمريكا بود. بيش از 12 ميليون نفر در مسير شروع زندگي خود در يك كشور جديد، از اين دروازه عبور كردند.
 ساختمان فلت آيرن (Flatiron Building)



























ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم مربوط به دیدنی های نیویورک می باشد.

ویدئوی دیدنی های نیویورک در یوتیوب

ویدئوی دیدنی های نیویورک در سایت

mohsen بازدید : 80 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان: مهاجرت و ادامه تحصیلی در سوئد

حكومت : پادشاهی پارلمانی

مساحت : 790/449 كیلومترمربع

جمعیت : حدود 9 میلیون نفر

رشد سالانه جمعیت : 2/0 درصد

پایتخت : استكهلم

زبان   : سوئدی

دین : مسیحی ارتدکس- آزادی مذهب در سوئد تضمین شده است

واحد پول : کرون

کشور سوئد يکي از پیشرفته ترين کشورهاي اروپا و دارای رشد اقتصادي بسیاربالایی است. بعد جنگ جهاني دوم اين رشد اقتصادي شتاب بيشتري بخود گرفت. درآمد خالص ملي کشور بالا رفت, شکوفائي رشد اقتصادي بوجود آمد . درآمد کشور سوئد مثل ديگر کشورهاي نسباتاً کوچک صنعتي، وابسته به صادرات توليدات صنعتي است که در حال حاضر از رشد بالائي در توازن بين صادرات و واردات برخوردار است.

سوئد از سال 1995 در اتحاديه اروپا که در آن اکنون 25 کشور همکاری می کنند عضو بوده است. همکاری کشورهای عضو گسترده است و مسائل مشترک مانند اقتصاد و سياست خارجی و همکاری نيروهای پليس را دربرميگيرد.
تحصیل در سوئد

یکی از راه های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در سوئد می باشد که می تواند منجر به گرفتن اقامت سوئد هم شود. کشور سوئد دارای بهترین دانشگاه ها در سطح اروپا می باشد. شما می توانید برای زندگی در اروپا با تحصیل در سوئد شروع کنید و از طریق ورود به یکی از دانشگاه های کشور سوئد اقدام نمایید.

سوئد کشوری می باشد که تحصیل در آن تا سال 2011 به صورت رایگان بود اما از سال 2011 به بعد تحصیل در آن به صورت رایگان نمی باشد و تقریبا سالی 10 تا 12 هزار دلار هزینه تحصیل آن می باشد ، بنابراین از سال 2011 به بعد کشور سوئد به کشوری بسیار پر هزینه برای تحصیل تبدیل شده است .

تحصیل در سوئد مانند کشور های دیگر اروپایی در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر می باشد اما در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی این کشور، تدریس معمولا به صورت زبان سوئدی می باشد. بنابراین افراد برای تحصیل در این مقطع می بایست به زبان سوئدی مسلط باشند. اما از مقطع لیسانس به بالا، اکثر رشته ها در دانشگاه های سوئد به صورت زبان انگلیسی نیز تدریس می شود. بنابراین برای ورود به این مقاطع داشتن مدرک زبان انگلیسی نظیر IELTS حداقل الزامی می باشد.

هم چنین دوره های تحصیلی در سوئد همانند سایر کشور های اروپایی می باشد بنابراین لیسانس در کشور سوئد چهار سال و فوق لیسانس دو سال و دکترا بین چهار تا پنج سال می باشد.

در مقطع لیسانس پس از گذراندن 180 واحد تحصیلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوید. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع لیسانس ایلتس 6 می باشد و مدت تحصیل در این مقطع 3 سال به طول می انجامد. هزینه دانشگاه های سوئد حدو 80 هزار تا 160هزار کرون در هر سال می باشد که این هزینه بستگی به رشته و دانشگاه انتخابی دارد. دولت سوئد به دانشجویان اجازه کار 20 ساعت در هفته را می دهد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئد دوسال (160 واحد تحصیلی)می باشد در بعضی از رشته ها یک سال (60واحد تحصیلی) می باشد. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد ایلتس 6.5 می باشد و تحصیلات به زبان انگلیسی می باشد. دولت سوئد به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجازه 20ساعت کار در هفته را صادر می کند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می توانند با داشتن شرایط ذیل اقدام نمایند:

   معدل Grade A

   مقاله ISI

   IELTS 7

در برخی رشته ها مانند : رشته های مالی،علوم اقتصادی،رشته های حوزه مدیریت گذراندن   GRE و یا GMAT الزامی است.

کسانی که قصد ادامه تحصیل در سوئدو اقامت در سوئد در مقطع دکتری را دارند، باید پروپوزال کاملی ارائه دهند که شامل : طرح، هزینه و مدت زمان آن می باشد. شروع مقطع دکتری در کشور سوئد زمان مشخصی ندارد این بستگی به استاد راهنما دارد.

لازم به ذکر است که امکان تعلق گرفتن بورس در دوره دکترا برای متقاضیانی که شرایط آن را دارا می باشند وجود دارد و شرایط آن بدین گونه است که استاد راهنما در دانشگاه مورد نظر باید شرایط شما را تایید کند و معیارهایی را مد نظر خواهد داشت همانند دانشگاهی که در آن فوق لیسانس را گذرانده اید ، معدل فوق لیسانس ، مدرک زبان و…و با توجه به درجه مدارک مورد نیاز می توانید برای دریافت بورس تحصیلی اقدام کنید.

در کشور سوئد این امکان وجود دارد که فردی که برای تحصیل اقدام می نماید و ویزا دریافت می کند ، می تواند برای همراهان خود نیز، برای اخذ ویزا اقدام نماید و در این مورد هیچ مانع قانونی وجود نخواهد داشت . اما در کشور سوئد اخذ ویزای همراه صد در صد نخواهد بود.در ضمن مفهوم همراه از نظر حقوقی شامل همسر و فرزندان می باشد.

در خصوص تحصیل در سوئد و مسائل مرتبط با آن معمولا نیاز به اطلاعی وسیع می باشد، از جمله این که کدام شهرها جهت امکانات مناسب تر هستند یا هزینه کدام دانشگاه ها مناسب تر است. در ضمن از جمله مواردی که باید در باب مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید ، ذکر این نکته است که برای فراگیری زبان سوئدی در کشور سوئد این امکان وجود دارد که برای کالج های زبان سوئدی اقدام نمایید و زبان سوئدی را در کشور سوئد فرا گیرید اما لازم به یاداوری است که ویزای کالج زبان کشور سوئد صد در صد نخواهد بود و بهتر است متقاضی علاوه بر پذیرش کالج زبان ، پذیرش دانشگاه را نیز داشته باشد و همزمان با هم برای ویزا اقدام نماید.

همزمان با تحصیل در سوئد، افراد اجازه کارقانونی به صورت نیمه وقت را هم خواهند داشت و این حق کار برای مثال در مقطع لیسانس 10 ساعت در هفته ، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت در هفته می باشد. برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و یا تبدیل هر نوع ویزایی ، اگر افراد در کشور سوئد باشند ، برای انجام این کار حتما باید به کشور خود بازگردند.

البته بدیهی است که پیدا کردن کار در سوئد بسیار آسان تر از خارج از سوئد می باشد لذا به دانشجویان توصیه می گردد پس از تحصیل قبل از مراجعت شغل مناسب خویش را جست و جو و عقد قرارداد کار کنند و پس از مراجعت تنها جهت ویزای کار اقدام لازم را به عمل رسانند.
هزینه زندگی در سوئد

با توجه به این که تحصیل در سوئد از سال 2011 به بعد از حالت رایگان خارج شده است ، تحصیل در سوئد سالی 10 تا 12 هزاردلار هزینه دربردارد است و هم چنین هزینه های زندگی شامل مسکن، خوابگاه ، خوراک و…. سالی 8 تا 10 هزار دلار می باشد.

ولی با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشور هایی می باشد که ازرفاه اجتمایی بالایی برخوردار است ، سالانه افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کشور سوئد می باشند. اما افرادی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به یافتن کار در این کشور می شوند با استفاده از حقوق و مزایای آن کار می توانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

در خصوص ویزای کار یا سرمایه گذاری، لازم به ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ گفته شده است اما هزینه زندگی یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ 1600 تا 1700 دلار می باشد.

شایان ذکر است کشور سوئد از لحاظ رفاه اجتماعی جزء بهترین کشورهای اروپایی است که حتی به کسانی که اقامت دائم در این کشور دارند حقوق بازنشستگی و شرایط مناسب جهت ادامه ی زندگی در سوئد را ارائه می کند.

mohsen بازدید : 91 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

فرانسه

فَرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه (به فرانسوی|République française) یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی می‌باشد که دارای چند منطقه تحت حاکمیت نیز است. فرانسه همانند اسپانیا و مراکش دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد. به خاطر شکل کشور فرانسه به آن لقب شش‌ضلعی (به فرانسوی|l’Hexagone) را داده‌اند.

بر اساس مساحت، فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا بشمار می‌آید. جمعیت فرانسه در حال عبور از مرز ۶۷ میلیون نفر است که با این رقم، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

زبان

اکثر مردم فرانسه به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند و اکثر تابلوهای راهنمایی و رانندگی به زبان فرانسوی نوشته شده‌اند. قشر جوان در این کشور انگلیسی را در حد متوسط می‌توانند صحبت نمایند. زبان‌های محلی متعددی در فرانسه وجود دارند که بعضی از آن‌ها همچون زبان برتون و زبان آلزاسی با زبان رسمی فرانسوی تفاوت بسیار دارند. بعضی زبان‌های نواحی، همانند خود زبان فرانسوی، ریشهٔ رومی دارند از جمله زبان اکسیتان. زبان باسک به گونه کامل با فرانسوی تفاوت دارد و ریشه در هیچ زبان دیگری در جهان ندارد. گویشوران این زبان در مناطق جنوب غربی فرانسه تا شمال اسپانیا زندگی می‌کنند.
تاریخ
بر اساس قدیمی‌ترین مدارک بدست آمده، انسان‌هایی در منطقه‌ای که امروزه تحت عنوان کشور فرانسه شناخته می‌شود در حدود ۱٫۸ میلیون سال گذشته می‌زیسته‌اند. این انسان‌ها در مواجهه با عوامل مختلف آب‌وهوایی شروع به زندگی عشایری و شکارچی-گردآورنده کرده‌اند. فرانسه دارای غارهای زیادی چون لاسکو است که قدرمت آثار شکل گرفته روی آن به دوران پارینه‌سنگی می‌رسد. بعد از پایان آخرین عصر یخبندان (حدود ۱۰٫۰۰۰ سال پیش از میلاد)، هوای این منطقه رو به عادی شدن گذشت و حدود ۷٫۰۰۰ سال پیش از میلاد، این منطقه از اروپای غربی وارد دوران نوسنگی شد. سپس شاهد رشد و شکوفایی در عرصه‌های جمعیتی و کشاورزی هستیم که این اتفاق در میانه هزاره چهارم و سوم اتفاق افتاد. نیاکان بخشی از فرانسوی‌ها گُل‌ها (Gaulois) بودند و تبار سلتی داشتند. اینان تا زمان ژولیوس سزار فرمانروای قدرتمند روم فرانروایی بومی خود را داشتند تا سرانجام به دست سزار سرنگون شدند و کشورشان بخشی از امپراتوری روم شد.
فرهنگ
فرهنگ فرانسه و مردمان فرانسوی‌زبان فرهنگ رایج در میان مردم فرانسه است که در گذر زمان توسط عواملی چون جغرافیا و رویدادهای تاریخی و گروه‌های داخلی و خارجی در این کشور شکل گرفته است. فرانسه، و به ویژه پاریس، از قرن هفدهم میلادی نقش مهمی در فرهنگ و ادب و هنرهای تزئینی در اروپا پیدا کرد و تاثیرات آن در قرن نوزدهم در سراسر جهان هویدا بود. از پایان قرن نوزدهم به این سو همچنین، فرانسه نقش مهمی در هنرهایی چون فیلم‌سازی و مد و آشپزی ایفا کرد.

غنای فرهنگ فرانسه برآمده از تنوع آن، بازتاب فرهنگ بخش‌های گوناگون فرانسه بودنش، تاثیراتش بر دیگر ملت‌ها، پایداری آن در میان گروه‌های قومی و سیاسی است و به آن امکان این را داده که در طول زمان بسیار به رشد بپردازد.
آب و هوا
قسمت‌های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌وهوای معتدل است. قسمت‌های جنوبی نیز آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارند. قسمت‌های شرقی فرانسه دارای اقلیم اقیانوسی است که یعنی این مناطق دارای میزان بارش برف و باران بالا داشته و زمستان‌هایی معتدل و تابستان‌هایی گرم را تجربه می‌کنند. در سایر مناطق نیز معمولاً تابستان‌هایی گرم و گاهی طوفانی و زمستان‌هایی سرد دارند.
حکومت
قانون اساسی فرانسه بر اساس رفراندومی در ۴ اکتبر ۱۹۵۸ به رسمیت رسیده است. این قانون تاکید بر ایجاد کشوری سکولار و دموکرات دارد که حق حاکمیت را در آن مردم ایجاد می‌کنند. اعلامیه حقوق انسان و شهروند که در انقلاب فرانسه ایجاد شد و در نوع خود، یکی از اولین اسناد در این زمینه بشمار می‌آید، بنوعی بیانگر عقاید این کشور است.











ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم مربوط به کشور فرانسه می باشد.

ویدئوی کشورفرانسه در یوتیوب

ویدئوی کشورفرانسه در سایت

mohsen بازدید : 92 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان: تحصیل در آلمان و شرایط دریافت بورس برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان

تحصیل در آلمان و شرایط تحصیل در آلمانتحصیل در آلمان و دریافت بورس تحصیلی این روز ها به یکی از بحث های داغ متقاضیان تحصیل در خارج ازکشور تبدیل شده است.امروزه یک از روش های تامین نیرویی انسانی در کشورهای در حال پیشرفت و توسعه اعطای بورس های تحصیلی می باشد.اما بورس تحصیلی چیست ؟ به کمکی که از سوی دانشگاه ها, موسسات خیریه, مراکز علمی و یا شرکت های خارج از دانشگاه که به یک دانشجوی نخبه و مستعد در زمینه تحصیلی و تحقیقات داده می شود گفته می شود.بورس تحصیلی را معمولا برای افرادی که به دنبال تحصیلات تکمیلی می باشند ارائه می دهند.مهمترین فاکتور های که برای اعطای یک بورس تحصیلی در هر مقطعی در نظر می گیرند عبارتند از : میزان انجام کارهای تحقیقاتی  و پژوهشی دانشجو, که باید از نظر استاندارد علمی سطح بالایی داشته باشد.فاکتور دیگری برای دانشجو تسلط به زبان انگلیسی می باشد.مورد دیگر برای بورس تحصیلی که بسیار هم تاثیر گذار است, داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر در سطح دنیا می باشد.معمولا کمک هزینه هایی که به دانشجویان بورسیه اعطا می شود در قالب های مختلفی است.به عنوان مثال در مواردی مانند : دستیار تحقیق, دستیار تدریس, بورسیه عادی ( که معمولا از سوی شرکتهای بیرون از دانشگاه و یا خود دانشکده در زمینه تحصیل و یا تحقیق روی موضوعات مختلف برای افزایش روحیه و تشویق دانشجو به آنها اعطا می شود.

بورس تحصیلی در آلمان در میان جوانانی قصد ادامه تحصیل دارند, طرفداران بسیاری دارد.این موضوع به دلیل سطح بالای آموزش و تحصیل در آلمان و همچنین وجود پیوندی قوی مابین دانشگاه و صنعت این کشور است که امروزه حاصل این همکاری و نزدیکی این شاخه را در آلمان پیشرفته و مدرن می بینیم.آلمان با تکیه بر دانش و صنعت خود توانسته امروزه به یکی از قدرت های اقتصادی بزرگ اروپا و دنیا تبدیل شود.تحصیل در آلمان، با وجود تنوع رشته‌ها و امکانات مناسب، با دشواری‌هایی نیز همراه است. آنچه برای متقاضیان خارجی علاقه‌مند به تحصیل در آلمان ، در وهله اول حائز اهمیت است، تامین مالی  است. علاوه بر کارهای دانشجویی با حقوق ماهی ۴۰۰ یورو، راه آسان‌تری نیز برای تامین مخارج زندگی وجود دارد و آن دریافت بورس تحصیلی است.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی

در آلمان هشت موسسه وجود دارد که عمده فعالیتشان مربوط به حمایت مالی از دانشجویان خارجی است. این موسسات ممکن است، وابسته به یک حزب سیاسی در آلمان باشند یا گروهی مذهبی را نمایندگی کنند.از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان، می‌توان به نمرات خوب در مقطع کارشناسی، اتمام تحصیل در موعد مقرر و همچنین شرکت در سمینارهایی که از سوی موسسه مورد نظر برگزار می‌شود، اشاره کرد. علاوه بر این، نامه پذیرش از استاد راهنما، بخصوص برای دانشجویان مقطع دکترا الزامی است. آنچه برای اکثر موسسات اهمیت دارد، اطمینان از بازگشت متقاضی به کشورش پس از اتمام دوران تحصیل در آلمان است، تا از این طریق علاوه بر انتقال تجربیاتش به سایرین، وجهه مثبتی نیز از جامعه و فرهنگ آلمان به مردم کشور خود منتقل کند.

تحصیل در آلمان و شرایط تحصیل در آلمان

موسسه‌های گوناگون و شرایط آنها

هشت موسسه مربوط به بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بورسیه خود را تنها دراختیار دانشجویانی قرار می‌دهند، که حداقل یک مقطع تحصیلی را در آلمان به اتمام رسانده باشند. اما موسسه دیگری با نام موسسه “تبادلات آکادمیک آلمان” با دفتر نمایندگی در تهران وجود دارد که شرایط دریافت بورسیه در آن متفاوت است. به طور مثال مدت اقامت متقاضی در آلمان به هنگام درخواست بورسیه نباید از یک سال بیشتر باشد. متقاضیان دانشجو در مقطع دکترا، عمده ترین مراجعه‌کنندگان به این موسسه هستند. این محدودیت از طرف سایر موسسات در آلمان وجود ندارد و متقاضیان خارجی می‌توانند حتی در ترم‌های اول تحصیل نیز بورسیه درخواست کنند.

بورسیه مشروط

 با الزامی شدن شهریه دانشگاه‌ها در اکثر ایالت‌های آلمان، مسئولان دانشگاهی نگران کاهش تعداد متقاضیان خارجی در دانشگاه های آلمان و به تبع آن کاهش روابط آکادمیک با کشورهای مربوطه هستند. از همین رو به طور مثال دانشگاه بیلفلد آلمان، در ابتکاری جالب به دانشجویان خارجی این دانشگاه بورسیه‌ای مشروط ارائه می‌کند. این دانشگاه تحت شرایطی خاص، از دانشجویان خارجی، شهریه دریافت نمی‌کند و دانشجویان تنها تعهد اخلاقی دارند که در پایان دوران تحصیل، این هزینه را به دانشگاه بازگردانند. از همین رو، بورسیه مشروط نیز به انواع دیگر بورسیه‌های تحصیلی اضافه شده است.

شما باید برای قدم اول جهت دریافت بورس تحصیلی به وبسایت دانشگاه مد نظرتان رفته و در مورد مسائلی مانند سیاست های دانشگاه در زمینه بورسیه, بودجه های تحقیقاتی و پژوهشی و ... تحقیق کنید و یا با آنها تماس بگیرید و کسب اطلاعات نمایید.همچنین شما می توانید به مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران مراجعه کرده و اطلاعت لازم را در زمینه بورسیه های مختلف کسب نمایید.

راه های ارتباطی با مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) :تحصیل در آلمان و شرایط تحصیل در آلمان

تلفن : 02122649510

ایمیل : info@daad-iran.org

وبسایت رسمی مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) 

همچنین شما باید قبل از هر اقدامی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور از طریق بورس تحصیلی, آئين‌ نامه‌ اعطاي‌ بورس‌ تحصيلي‌ واعزام‌ دانشجويان‌ به‌ خارج‌ از كشور را که توسط وزارت‌ فرهنگ‌ و آموزش‌ عالي‌ تدوین شده است مطالعه نمایید تا با مشکل خاصی برای ادامه راه مواجه نشوید.

mohsen بازدید : 87 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

کانادا

ام کانادا از کلمه سرخپوستی Kanata به معنی «دهکده» و یا «سرپناه» می‌آید. در سال ۱۵۳۵، ساکنین این منطقه که اکنون با نام شهر کبک شناخته می‌شود، از این کلمه استفاده کردند تا نشانی این محل را به ژاک کارتیه که مقصدش به سمت دهکده استاداکونا بود بدهند.[۱] کارتیه کلمهٔ کانادا را هم برای آن دهکده و هم کل منطقه‌ای که در آن زمان به آن دونا کونا می‌گفتند استفاده می‌کرد. در سال ۱۵۴۷ در نقشه‌ها نیز با همین عنوان کانادا ثبت شد.
جغرافیا

کانادا، دومین کشور بزرگ دنیااست، ولی جمعیت نسبتاً کمی دارد. با آن‌که گستردگی کانادا از همسایه‌اش آمریکا بیشتر است، جمعیتی برابر ۱۱ درصد جمعیت آمریکا دارد (۳۲ میلیون نفر در سال ۲۰۰۴).

کانادا کشوری نوین و دارای فناوری پیشرفته‌است و توان فراهم کردن انرژی سوختی خود از منابع درون‌مرزی را دارد. این کشور دارای منابع گستردهٔ طبیعی است، و برخی از استان‌های آن وابستگی سنگینی به بهره‌گیری از این منابع دارند.

آب و هوای کانادا روی هم رفته سرد و در بیشتر جاها قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور و جزیره ونکوور از استان بریتیش کلمبیا در آن قرار دارند، معتدل است. تورنتو نیز که از شهرهای مهم این کشور است از نظر پویندگی‌های بورسی در جهان بین ۱۰ کشور نخست از نظر بورس است. آب و هوای تورنتو سرد و جنگل‌های تایگا در این کشور دیده می‌شود برج سی ان در تورنتو نخستین برج بلند مخابراتی جهان است.
دریاچه مورین در پارک ملی بنف، استان آلبرتا

در بیرون از شهر آبشار نیاگارا جای دارد که بزرگ‌ترین آبشار از دید پهنا است و یک دهکده رؤیایی نیز به همین نام (نیاگارا) هست. نزدیک به نیمی از پهنای کانادا را فلات لارنسی می‌سازد، منطقه‌ای کما بیش هموار پوشیده از سنگ سخت که خلیج هودسون را در بر دارد و تا ژرفای سرزمینهای درونی رخنه می‌کند. پایانی دور از دریای این فلات سراشیب تندی دارد که در شرق در کنار زمینهای پست پیرامون رود لارنس و دریاچه‌های بزرگ پیدا است. به سوی غرب رشته‌ای از دریاچه‌های بیشتر (دارای دریاچهٔ وینیپگ) مرز با جلگه‌های سبزه زار میانی را جدا ساخته می‌کند. منطقهٔ کوهستانی گسترده‌ای – با بیش از ۸۰۰ کیلومتر پهنا – در غرب جلگه‌ها جای دارد. این رشته کوه‌های غربی متشکل است از کوه‌های راکی مکنزی کرانی و سنت الایاس که دارای بلندترین قله کاناداست. آب و هوا: بیشتر بخش‌های کانادا، تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد و دراز و منتهای درجات دما را دارد. آب و هوای شمال دور قطبی است. در کران اقیانوس آرام میانگین دما در زمستان تنها کمی بالاتر از دمای یخ‌زدگی است. در بیشتر بخش‌های بریتیش کلمبیا ریزش باران سنگین است. در دیگر جاهای کشور اندازه کل بارندگی میانگین یا کم است. کمابیش در همه کانادا برف سنگینی در زمستان‌ها می‌بارد.






جمعیت

جمعیت کانادا بر طبق آخرین گزارش اداره آمار کانادا، بیش از سی و پنج میلیون و پنجاه و شش هزار نفر است. حدود چهار پنجم مردم کانادا در شهرهایی که کمتر از ۱۵۰ کیلومتر تا مرزهای آمریکا فاصله دارند زندگی می‌کنند.

این ویدئو تولید شده از منتو مایگریت می باشد مربوط به دیدنی های فوق العاده کانادا.منتو مایگریت مرجع تخصصی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف می باشد

ویدئوی دیدنی های کشورکانادا در یوتیوب

ویدئوی دیدنی های کشورکانادا در سایت منتو مایگریت

mohsen بازدید : 97 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

کشور سوئد در شمال اروپا واقع شده ودارای آب و هوای بسیار سردی است. این کشور از نظر طبیعی، از ۴ ناحیه تشکیل شده‌است. کوه‌های پوشیده از جنگل در منطقه نورلند در شمال، زمینهای مرتفع یونکوپینگ در جنوب، دریاچه دیستریکت در ناحیه مرکزی، و جلگه حاصلخیز اسکانیا در منتهی­الیه بخش جنوبی ­کشور. تابستانها کوتاه وگرم و زمستانهای سرد و طولانی از ویژگیهای آب و هوای این کشور است. میانگین بارش سالانه از ۲۰۰ سانتی‌متر در غرب وجنوب غربی، تا ۵۰ سانتی‌متر در شرق و جنوب شرقی متغیر است.


بیش از نیمی از مساحت این کشور از جنگل پوشیده شده و طبعاً، صنایع چوب و ساخت ماشین آلات مرتبط با آن، معمول و متداول است. در قسمت‌های شمالی سوئد شش ماه از سال روز و شش ماه شب است که این بخاطر نزدیک بودن به قطب شمال است؛ ولی در قسمت‌های جنوبی می‌توان چهار فصل را دید.
اقتصاد

در گذشته نه چندان دور، تا اواخر قرن هجدهم میلادی، کشور سوئد یکی از فقیرترین کشورهای اروپا بود، اما بعدها دوران رشد اقتصادی سوئد آغاز شد. بعد جنگ جهانی دوم این رشد اقتصادی شتاب بیشتری بخود گرفت. درآمد خالص ملی کشور بالا رفت و شکوفائی رشد اقتصادی بوجود آمد. درآمد کشور سوئد مثل دیگر کشورهای نسبتاً کوچک صنعتی، وابسته به صادرات تولیدات صنعتی است که در حال حاضر از رشد بالائی در توازن بین صادرات و واردات برخوردار است. تولید ناخالص داخلی این کشور در سال ۲۰۰۶ میلادی ۱/۱۲۰۰میلیارد دلار بود و رشدی ۵/۴ درصدی را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌داد. نرخ بیکاری این کشور ۶/۵درصد است. آماری از جمعیت زیر خط فقر این کشور در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد این آمار نباید چندان بالا باشد. تورم در این کشور ۴/۱درصد است. ۳۵ درصد از محصولات صادراتی این کشور را ماشین‌آلات تشکیل می‌دهد و بقیه شامل وسایل نقلیه موتوری، کاغذ و مشتقات آن، چوب، محصولات آهنی و فولادی و مواد شیمیایی است که به کشورهای آلمان (۸/۹درصد)، آمریکا (۳/۹ درصد)، انگلستان (۱/۷ درصد)، دانمارک(۹/۶ درصد)، فنلاند(۶ درصد)، فرانسه(۹/۴ درصد)، هلند(۷/۴ درصد) و بلژیک(۵/۴درصد) صادر می‌شود.
زبان

زبان سوئدی از خانوادهٔ زبان‌های هندواروپایی شاخهٔ ژرمنی است و با زبان‌های نروژی و دانمارکی نزدیکی دارد. این سه زبان بسیار به هم نزدیک بوده و اغلب گویشوران آن‌ها می‌توانند هر کدام به زبان خود با هم ارتباط زبانی برقرار کنند. زبان سوئدی، زبان رسمی کشور سوئد می‌باشد. در برخی نواحی شمالی کشور، به زبان فنلاندی نیز تکلم می‌گردد. تعداد ۴ زبان اقلیمی اعم از فنلاندی، تورندال، رومانی (زبان کولی‌ها) و ییدیش (زبان یهیودیان) در کشور سوئد تکلم می‌گردد. شهروندان سوئدی تا حدود معینی در تعامل با دستگاه‌های دولتی از حق استفاده از این زبان‌ها برخوردار بوده و هم چنین درخصوص مراقبت‌های کودکان و بزرگسالان از حق استفاده از زبان‌های فنلاندی و سامی نیز برخوردارمی‌باشند.
تحصیل در سوئد

دانشگاه های سوئد همواره یکی از پرطرفدارترین مراکز تحصیل در میان دانشجویان بین المللی بوده است. سطح علمی و کیفیت بالا بسیاری را از سراسر دنیا برای تحصیل به این کشور می کشاند.
دیدار از خویشاوندان و دوستان

علاوه بر بستگان درجه یک، حتی دوستان قدیمی و اقوام دور هم می توانند شانس دریافت این ویزا را داشته باشند . تصمیم گیری در خصوص تقاضای ویزا توسط سفارت انجام می شود و داشتن شغل مناسب ، حساب بانکی ، اسناد مالکیت و مسافرت قبلی به سوئد یا کشورهای دیگر اروپایی می تواند تاثیرگذار باشد. در واقع اثبات این که شما در ایران دلایل بسیاری برای بازگشت دارید در تایید ویزای شما اثر مثبت خواهد داشت.
ویزای اقامتی در سوئد (از طریق همسر یا والدین)

اشخاصی که همسرشان اقامت یا تابعیت سوئد را داشته باشد و همچنین فرزندان زیر 18 سال در صورتی که یکی از والدین آنها در سوئد باشد می توانند در خواست اقامت و مهاجرت به سوئد  نمایند.
ویزای کار در کشور سوئد

ویزای کار به متقاضیان کار در کشورسوئد با شرایط خاص تعلق خواهد گرفت.با توجه به وضعیتی که در اتحادیه اروپا وجود دارد ، این گونه کشور ها همانند کشور سوئد ، شغل هایی را که احتیاج به نیروی کار برای آنها دارند ، مدت 3 ماه در سوئد آگهی می کنند و بعد از آن نیز سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی می کنند و اگر نیروی مورد نیاز خود را برای آن کار نیافتند ، نیروی مهاجر خارجی را می پذیرند.
سفر تجاری و شرکت در کنفرانس

برای گرفتن این نوع ویزا مهم ترین موضوع داشتن دعوتنامه ای از شرکت سوئدی است که نام شخص دعوت شونده و زمان اقامت و تعداد روزهای لازم در سوئد را مشخص نماید. هم چنین معرفی نامه به زبان انگلیسی از شرکت ایرانی که شامل اسم و مشخصات شخص دعوت شونده شاغل در آن شرکت و سمت شغلی و دلیل دیدار از شرکت سوئدی در آن ذکر شده باشد.

mohsen بازدید : 100 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

تعداد متقاضیان تحصیل در آمریکا ، مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا (گرین کارت) در مقایسه با کشورهای دیگر، آمار بالاتری را نشان میدهد. مهاجرت آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی جهان با داشتن بزرگترین منابع طبیعی و صنایع پیشرفته به مقصدی رویایی برای رسیدن به خواسته های رویایی بسیاری از این افراد تبدیل شده است. امروزه به علل گوناگون از جمله نیاز روز افزون کشور ها به افراد متخصص، علاقه به ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد و دکترا در دانشجویان سراسر دنیا از جمله ایران وجود دارد. کشور آمریکا با بیش از ۵۰۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی نیاز روز افزون به دانشجوی خارجی در صدر کشورهای علاقه مند به پذیرش تحصیلی جای می گیرد.

 
امکانات مالی دانشگاه های آمریکا بسیار بیشتر از دانشگاه های کشورهای دیگر است. همین طورامکان استفاده از مراکز علمی در سراسر کشور پهناور آمریکا، کنفرانس ها و کارگاه های علمی آموزشی، امکان دسترسی به عده ای از بهترین اساتید فن دنیا، نظام آموزشی بسیار منظم و …. از جمله دلایلی است که ایالات متحده آمریکا را برای بسیاری از علاقه مندان ادامه تحصیل در صدر فهرست کشورها قرار داده است. آمریکا از کشورهایی است که سیستم دانشگاهی پیشرفته‌ای دارند به طوری که از سیستم دانشگاه‌ های تحقیقاتی آمریکا امروزه توسط بسیاری از کشورها الگوبرداری شده‌است.

ویزای EB-1یکی از زیرمجموعه های اقامت دائم مبتنی بر اشتغال در کشور آمریکا است. این ویزا برای “شاغلان اولویت دار” در نظر گرفته می شود. این شاغلین، خارجی هایی هستند که یا “توانایی های فوق العاده” دارند و یا از جمله “اساتید و محققان ممتاز” هستند و همچنین، برخی “مدیران شرکت های خارجی منتقل شده به آمریکا” را نیز در بر می گیرد. این ویزا به این اشخاص امکان می دهد که بتوانند به طور دائم در آمریکا اقامت داشته باشند.
این ویزا به سه دسته ازافراد خارجی اعطا می شود:

الف) افراد دارای "توانایی فوق العاده" در زمینه هایی همچون علوم، هنرها، تحصیلات، تجارت و ورزش، که توانایی آنها با تمجید مستمر بین المللی و داخلی اثبات شده و دستاوردهای آنان با از مدارک و مستنداتی مستحکم برخوردار است.

ب) “اساتید و محققان ممتاز” که به طور بین المللی، به دلیل دستاوردهای دانشگاهی ممتاز خود در یک رشته خاص مورد تقدیر قرار گرفته اند. این افراد باید همچنین دست کم سه سال سابقه تدریس یا پژوهش در رشته خود را داشته باشند و همچنین باید به صورت استاد دائم به یکی از دانشگاه های آمریکا انتقال یافته باشد. برای این دسته، شرایطی دیگر نیز وجود دارد.

ج) “برخی مدیران شرکت های خارجی که به آمریکا منتقل شده اند” نیز می توانند از ویزای EB-1بهره مند باشند. این افراد باید در سه سال قبل از تقاضا، در شرکتی که اکنون در آمریکا فعالیت می کند، حداقل یک بار استخدام شده باشند. این ویزا نیز شرایطی اضافی در بر خواهد داشت.
شرایط دسته “توانایی های فوق العاده”

گرین کارت EB-1توانایی های فوق العاده، که به ویزای EB-1Aنیز معروف شده است، زیر مجموعه اولویت دار ویزای مهاجرت مبتنی بر استخدام به شمار می آید. برای تقاضای ویزای EB-1Aنیازی به مجوز عادی اشتغال وجود ندارد و متقاضی نیازی ندارد که از یک کارفرمای آمریکایی پیشنهاد کاری داشته باشد. به همین دلیل، این نوع ویزا نسبت به ویزای های مربوط به بورس تحصیلی و پژوهش، مزیت قابل توجهی دارد.

متقاضی ویزای EB-1Aاز میان 10 شرط زیر، باید حداقل از سه شرط برخوردار باشد:

– مدرک دریافت جوایز داخلی یا بین المللی.

– مدرک عضویت در نهادهای مربوط به رشته خود، که برای عضویت در آنها برخورداری از دستاوردهای ممتاز ضروری می باشد.

– مدرک انتشار مقاله هایی درباره متقاضی در نشریات حرفه ای یا دیگر رسانه های گسترده.

– مدرک داوری متقاضی درباره فعالیت دیگران در رشته مورد نظر، چه این داوری به صورت انفرادی باشد و چه به صورت گروهی.

– مدرک نشاندهنده خدمات علمی، دانشگاهی، هنری، ورزشی یا تجاری در رشته مورد نظر.

– مدرک تألیف مقاله های دانشگاهی در نشریات حرفه ای و رسانه های گسترده.

– مدرک حاکی از نمایش آثار متقاضی در نمایشگاه ها.

– مدرک تصدی مدیریت یا نقشی کلیدی در نهادهای برجسته.

– مدرک نشان دهنده برخورداری از درآمد بالا که نسبت به درآمد دیگران در رشته مورد نظر، بیشتر باشد.

– مدرک نشان دهنده موفقیت های تجاری در هنرهای نمایشی.

مهمترین مزیت های تقاضا برای ویزای توانایی های فوق العاده، از این قرار است: عدم نیاز به مجوز کار؛ عدم نیاز به پیشنهاد کاری یا پست شغلی؛ سرعت بیشتر نسبت به دیگر روش های صدور ویزای کار.
اساتید و محققان ممتاز

گرین کارت اساتید و محققان ممتاز، که ویزای EB-1Bیا EB-OR نیز نامیده می شود، از جمله زیرمجموعه های مرجح مهاجرت کاری به شمار می آید. برای این ویزا، یک مؤسسه آمریکایی برای استخدام استاد یا محقق خارجی، باید مدارکی را آماده کند و بقیه مدارک باید از سوی استاد یا محقق متقاضی آماده شود.

در مدارک ارائه شده از سوی متقاضی، باید مدارکی دال بر توانایی فوق العاده وی وجود داشته باشد و همچنین باید یک نامه پیشنهاد کاری دائمی نیز ارائه شود. متقاضی همچنین باید ثابت کند که سه سال سابقه تدریس یا پژوهش دارد.

متقاضی ویزای EB-OR باید مدارکی ارائه دهد که ثابت کند از 6 شرط زیر، حداقل از دو شرط برخوردار است:

– مدرک دریافت جوایز معتبر برای دستاوردهای ممتاز.

– مدرک عضویت در نهادهایی که برای عضویت در آنها، دستاوردهای بزرگ و ممتاز لازم است.

– مدرک انتشار مقاله هایی که دیگران درباره دستاوردهای علمی متقاضی در رشته مورد نظر نوشته اند و در نشریات حرفه ای متنشر شده است.

– مدرک دستاوردهای علمی و دانشگاهی در رشته مورد نظر.

– مدرک تألیف کتب یا مقالات دانشگاهی (در نشریات پژوهشی که در سطح جهانی توزیع می شوند)، در رشته مورد نظر.
مدیر شرکت های چند ملیتی

برای ورود به آمریکا با استفاده از ویزای EB-1مدیران چند ملیتی، کارفرما باید برای انتقال کارکنان خارجی خود که در شعبه یک شرکت آمریکایی در خارج از این کشور کار می کرده است، تقاضا بدهد و لازم است که یک رابطه شاخص میان کارمند خارجی و کارفرمای آمریکایی وجود داشته باشد.

منظور از رابطه شاخص این است که کارفرمای آمریکایی، شریک، زیر مجموعه و یا شرکت مادر یک شرکت خارجی باشد که متقاضی خارجی در آن شرکت کار می کند. برای اثبات این رابطه، کارفرمای آمریکایی باید نشان دهد که کارفرمای متقاضی خارجی در خارج از آمریکا، در واقع همان کارفرمای آمریکایی آن بوده است و یا این که کارفرمای آمریکایی، با کارفرمای خارجی رابطه شراکت داشته است.

– متقاضی استخدام مدیر خارجی، باید یک شرکت آمریکایی باشد.

– کارفرمای آمریکایی باید با کارفرمای خارجی مدیر خارجی، حداقل یک سال رابطه شراکت داشته باشد.

– متقاضی باید در سمت مدیرت در شرکت خارجی مشغول به کار بوده باشد.

برای این دسته از متقاضیان، نیاز به مجوز کار نیست اما کارفرمای آمریکایی باید در تقاضای خود نشان دهد که فرد خارجی، برای یک سمت مدیریتی استخدام می شود. در این بیانه باید وظایف متقاضی با جزئیات شرح داده شود.

 

mohsen بازدید : 92 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

مهاجرت به کانادا,اقامت کانادااداره مهاجرت کانادا به عنوان یکی از بهترین ادارات مهاجرت دنیا میباشد.این انتخاب به دلیل سیاست باز مهاجر پذیری و ایجاد فرصتهای عالی شغلی و همچنین فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت اقراد می باشد.کانادا در اصل بهترین مقصد برای افرادی است که به دنبال یک زندگی با کیفیت بالاتر و درآمد بیشتر می باشد.اقتصاد این کشور با تلاش فراوان دولتمردان این کشور به سطحی مثبت و مطمئن رسیده است به نحوی که کانادا از نظر اقتصاد در بین 10 کشور مطمئن و با ثبات می باشد.به ده نکته ای که در ادامه اشاره می شود دقت کنید تا متوجه شوید چرا مهاجرت به کانادا به عنوان یک حرکت بزرگ و مثبت برای آینده شما شمرده می شود.

 1.این کشور دارای ثروت های عظیمی از منابع طبیعی و معدنی میباشد که این موضوع باعث رونق اقتصادی در این کشور و دریچه ای برای سرمایه گذاری مستقیم توسط سرمایه گذاران خارجی می باشد.

2.کانادا با اقتصاد مثبت خود زمینه پیشرفت و رشد بسیار عالی را برای تجار و سرمایه گذاران حاضر در این کشور فراهم کرده است.

3.حداقل دستمزد در این کشور تا تاریخ 1 اکتبر سال 2015 , $ 10.50 در ساعت می باشد.کانادا در زمینه مزایا و حقوق برای کارگران در جهان در بین 5 کشور اول می باشد.

4.مسئله ی چندفرهنگی بودن در کانادا بیش از کشورهای اروپایی مقبول واقع شده است.کانادا کشوری است که از اساساً از مهاجرت اروپاییان و ترکیب آنها با بومیان منطقه شکل گرفته است.فرهنگ انگلیسی، فرانسوی و بومیان کانادا سه فرهنگ غالب کانادا هستند که درکنار هم پایدار مانده اند. مهاجرت های گروهی ملیت های دیگر به کانادا در 100 سال گذشته پذیرش مردم این کشور را نسبت به فرهنگ های گوناگون بسیار زیاد کرده است.کانادایی ها، که اغلب آنها خود ریشه ی غیر کانادایی دارند چندفرهنگی بودن را جزیی از فرهنگ و هویت خود می دانند.این درحالی است که در کشورهای اروپایی مهاجرین همواره اقلیت را تشکیل می دهند و اگر نتوانند خود را با فرهنگ کشور مقصد تطبیق دهند همواره اقلیت باقی خواهند ماند.

5.حداقل دستمزد کانادا تا 1 اکتبر ، 2015 $ 10.50 افزایش خواهد یافت. پس از آن یکی از بهترین مزایای حقوق و دستمزد برای کارگران در سراسر جهان با شرایط کاری خوب است.

6.کانادا فرصتهای شغلی زیادی را در این کشور به وسیله یک برنامه بلند مدت فراهم کرده است که این فرصتها برای مهاجرین وتجد شرایط و متخصص نیز وجود دارد.

7.روند اخذ اقامت کانادا از سایر کشورها سریعتر و ساده تر است.هم اکنون اخذ اقامت کانادا از اخذ اقامت بسیاری از کشورها از جمله استرالیا،آمریکا،انگلیس و سایر کشورهای اروپایی راحتتر است.

8.تنوع آب و هوایی که به خاطر گستردگی مساحت این کشور بوجود آمده است باعث ایجاد فرصت های تفریحی گوناگون شده است.کانادا از معدود کشورهایی است که تقریباً در تمامی زمینه های تفریحاتی و گردشگری جذابیتهایی برای ارائه نمودن دارد.از پارکهای تفریحاتی و تماشای وال ها و سواحل زیبا گرفته تا اسکی روی یخ، هاکی و بازدید از بناهای تاریخی در کبک سیتی.

9.هزینه ی تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کانادا نسبتاً پایین است.نظام آموزشی کانادا شهرت جهانی دارد و سالانه دانشجویان بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می کند.در میان کشورهای پیشرفته دنیا، جوانان 18-21 ساله ی کانادایی بالاترین نرخ ثبت نام در دانشگاه را دارند.یکی از دلایل آمار بالای ثبت نام در دانشگاهها ی کانادا هزینه ی پایین دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته است.شهریه ی دانشگاه های کانادا از شهریه ی دانشگاه های آمریکا ،انگلیس و استرالیا پایین تر است.

10.سیستم خدمات درمانی کانادا منحصر به فرد است.خدمات پزشکی کانادا بدون توجه به میزان درآمدو وضعیت شهروندی در اختیار همگان قرار می گیرد.هزینه ی خدمات درمانی از منبع مالیات تامین می گردد و افراد می توانند هنگام مراجعه به مراکز بدون پرداخت هزینه خدمات پزشکی دریافت نمایند.علاوه بر این افراد می توانند از کمک هزینه های گوناگون دولتی مانند کمک هزینه های فرزندان، سالمندان و انواع بیمه های بیکاری بهره ببرند.

11.به دلیل نزدیکی به کشور آمریکا و مهاجرت بسیاری از کانادایی ها و دانشجویان کانادایی به آمریکا و مساحت جغرافیایی زیاد، نیاز به نیروی کار در کانادا بیشتر از سایر کشورهای مهاجر پذیر وجود دارد و احتمال اشباع شدن بازار کار کانادا در سال های نزدیک بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیامی باشد.این در صورتی است که در سایر کشورهای پیشرفته علت کمبود نیروی کار اغلب فقط کاهش زاد و ولد و افزایش بازنشتگی هاست.

12.نرخ پایین جرم و جنایت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه ی آمریکای شمالی مانند ایالات متحده ی آمریکا و مکزیک ,کانادا پایین ترین نرخ جرم و جنایت را در این منطقه دارد.کانادا در رابطه با استفاده از اسلحه قوانین بسیار سختی دارد و آمار جرایم مربوط به استفاده از اسلحه در این کشور بسیار پایین است.

13.این کشور همچنین برنامه و مزایای برای دوران بازنشتگی مهاجرین و خانواده های آنان در قوانین خود دارد.امکانات آموزشی و بهداشتی در کانادا در بین بهترین کشورهای جهان سرآمد می باشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 2,076
  • بازدید کلی : 22,735